2min. doba čtení

Nové měření TikToku dokáže sledovat konverze i bez prokliků

TikTok chce poskytnout lepší přehled o skutečném dopadu reklam. Konverze se budou měřit novým způsobem, který lépe propojí zobrazení reklamy s konverzní aktivitou.

Nové měření TikToku dokáže sledovat konverze i bez prokliků
Zdroj: Depositphotos

Integrace SAN (Self-Attributing Network) umožní inzerentům získat větší přehled o výkonnosti a přístup k pokročilým metrikám, jako je atribuce impresí EVTA.

Nová metrika společnosti TikTok “Engaged View-Through Attribution” (EVTA) bude měřit konverze, ke kterým dojde poté, co si uživatel zobrazí reklamu po dobu šesti nebo více sekund, ale neklikne na ni, a poté do sedmi dnů konvertuje.

V kombinaci s dalšími nedávno představenými možnostmi měření reklamy, jako je například Self Attributing Network (SAN), může podle společnosti EVTA poskytnout mnohem více údajů o odezvě a zapojení reklamy a o tom, jak propagační akce TikToku skutečně vedou ke konverzím.

“Když si uživatel zobrazí reklamu na TikToku, není to vždy jednoduchý scénář “klikni a proveď konverzi”. Tím, že vám umožníme měřit konverze ovlivněné zobrazením trvajícím šest a více sekund, získáte komplexnější představu o dopadu TikToku na vaše podnikání,” upřesnil při představení novinky.

Klíčovým cílem společnosti TikTok v tomto roce bylo zlepšení sledování konverzí. Společnost nedávno zveřejnila zprávu, která ukazuje, že atribuce na poslední kliknutí, nejběžnější metoda sledování atribuce v online marketingu, podhodnocuje konverze z TikToku o 73 %, přičemž 79 % nákupů uskutečněných prostřednictvím TikToku není zachyceno běžnými atribučními metodami.

EVTA je v této oblasti o krok blíže k přesnějším výsledkům a TikTok pokračuje v zavádění nových řešení, která dodržují omezení sledování dat a zároveň poskytují marketérům více informací.

Najnovšie z kategórie Sociální sítě
Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Threads už tahá nitky i do Evropy
3min. doba čtení

Threads už tahá nitky i do Evropy

V červenci letošního roku byla zprovozněna nová aplikace Threads, ale kvůli obavám o ochranu osobních údajů nebyla v EU dostupná. The Wall Street Journal uvádí, že společnost Meta, která za aplikací stojí, by mohla tuto platformu zpřístupnit evropským uživatelům již příští měsíc.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+