Integrace SAN (Self-Attributing Network) umožní inzerentům získat větší přehled o výkonnosti a přístup k pokročilým metrikám, jako je atribuce impresí EVTA.
Nová metrika společnosti TikTok “Engaged View-Through Attribution” (EVTA) bude měřit konverze, ke kterým dojde poté, co si uživatel zobrazí reklamu po dobu šesti nebo více sekund, ale neklikne na ni, a poté do sedmi dnů konvertuje.
V kombinaci s dalšími nedávno představenými možnostmi měření reklamy, jako je například Self Attributing Network (SAN), může podle společnosti EVTA poskytnout mnohem více údajů o odezvě a zapojení reklamy a o tom, jak propagační akce TikToku skutečně vedou ke konverzím.
“Když si uživatel zobrazí reklamu na TikToku, není to vždy jednoduchý scénář “klikni a proveď konverzi”. Tím, že vám umožníme měřit konverze ovlivněné zobrazením trvajícím šest a více sekund, získáte komplexnější představu o dopadu TikToku na vaše podnikání,” upřesnil při představení novinky.
Klíčovým cílem společnosti TikTok v tomto roce bylo zlepšení sledování konverzí. Společnost nedávno zveřejnila zprávu, která ukazuje, že atribuce na poslední kliknutí, nejběžnější metoda sledování atribuce v online marketingu, podhodnocuje konverze z TikToku o 73 %, přičemž 79 % nákupů uskutečněných prostřednictvím TikToku není zachyceno běžnými atribučními metodami.
EVTA je v této oblasti o krok blíže k přesnějším výsledkům a TikTok pokračuje v zavádění nových řešení, která dodržují omezení sledování dat a zároveň poskytují marketérům více informací.