2 min. doba čtení

Nové měření TikToku dokáže sledovat konverze i bez prokliků

TikTok chce poskytnout lepší přehled o skutečném dopadu reklam. Konverze se budou měřit novým způsobem, který lépe propojí zobrazení reklamy s konverzní aktivitou.

Nové měření TikToku dokáže sledovat konverze i bez prokliků
Zdroj: Depositphotos

Integrace SAN (Self-Attributing Network) umožní inzerentům získat větší přehled o výkonnosti a přístup k pokročilým metrikám, jako je atribuce impresí EVTA.

Nová metrika společnosti TikTok “Engaged View-Through Attribution” (EVTA) bude měřit konverze, ke kterým dojde poté, co si uživatel zobrazí reklamu po dobu šesti nebo více sekund, ale neklikne na ni, a poté do sedmi dnů konvertuje.

V kombinaci s dalšími nedávno představenými možnostmi měření reklamy, jako je například Self Attributing Network (SAN), může podle společnosti EVTA poskytnout mnohem více údajů o odezvě a zapojení reklamy a o tom, jak propagační akce TikToku skutečně vedou ke konverzím.

“Když si uživatel zobrazí reklamu na TikToku, není to vždy jednoduchý scénář “klikni a proveď konverzi”. Tím, že vám umožníme měřit konverze ovlivněné zobrazením trvajícím šest a více sekund, získáte komplexnější představu o dopadu TikToku na vaše podnikání,” upřesnil při představení novinky.

Klíčovým cílem společnosti TikTok v tomto roce bylo zlepšení sledování konverzí. Společnost nedávno zveřejnila zprávu, která ukazuje, že atribuce na poslední kliknutí, nejběžnější metoda sledování atribuce v online marketingu, podhodnocuje konverze z TikToku o 73 %, přičemž 79 % nákupů uskutečněných prostřednictvím TikToku není zachyceno běžnými atribučními metodami.

EVTA je v této oblasti o krok blíže k přesnějším výsledkům a TikTok pokračuje v zavádění nových řešení, která dodržují omezení sledování dat a zároveň poskytují marketérům více informací.

Nejnovější z kategorie Sociální sítě
Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Trendy a strategie pro vánoční sezónu 2024
3 min. doba čtení

Trendy a strategie pro vánoční sezónu 2024

Nedávná studie společnosti Acceleration Partners ukazuje, že prodejci a marketéři by si měli uvědomit několik významných změn v nákupním prostředí. Pochopení těchto změn a zavedení cílených vánočních nákupních trendů a strategií pro rok 2024 bude klíčové pro firmy, které chtějí maximalizovat svůj výkon v tomto kritickém období prodeje.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+