Zlepšení pro customer care a e-commerce
Meta předpokládá, že platformu budou využívat zejména oblasti e-commerce a zákaznické podpory. Jako první se začne s Messengerem, kde umožní firmám „vytvářet AI, které odráží hodnoty jejich značky a zlepšují zkušenosti zákazníků,“ píše Meta ve svém příspěvku. AI Studio bude na začátek dostupný ve verzi alfa a nástroje se budou postupně rozšiřovat od příštího roku.
„AI může pomáhat malým firmám, které chtějí růst, až po velké značky, které chtějí zlepšit komunikaci se svými zákazníky přes naše aplikace,“ napsala Meta. “Tvůrci budou moci budovat AI, které rozšíří jejich virtuální přítomnost ve všech našich aplikacích. Tyto AI budou muset být sankcionovány tvůrci a přímo kontrolovány tvůrcem,” doplňuje ve stanovisku.
Otevření pokusem s AI
Společnost dále uvádí, že uvedení služby AI Studio bude doprovázet sandbox, který se spustí v následujícím roce. Tento nástroj umožní experimentovat s vytvářením vlastních AI systémů a plánuje se, že bude následně dostupný na metaverse platformách Meta. Tím umožní AI vytvořeným s AI Studio pohánět NPC postavy v různých hrách a zážitcích v metaversu.