|
1 min. doba čtení

Nezdá se to, ale efektivní odesílání balíků je věda, což šetří tisíce EUR (Tomáš Záškvara – Neoship)

Doprava umí být klíčovým prvkem mezi úspěchem a neúspěchem byznysu. Ale není vždy nejlepší spoléhat jen na levná řešení. Co umí ušetřit reálné finance, jak může v tomto segmentu pomoci prostředník a zda dokáží díky spolupráci nabídnout lepší ceny nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Tomáš Záškvara, jednatel v Neoship.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Nezdá se to, ale efektivní odesílání balíků je věda, což šetří tisíce EUR (Tomáš Záškvara – Neoship)
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

        • 01:05 Proč se neřídit při výběru dopravce jen cenou?
        • 02:03 Jak lze automatizovat?
        • 06:02 Co umí při dopravě ušetřit další finance?
        • 08:27 Jak to funguje s atypickými balíčky?
        • 12:35 Umí e-shopy vydělávat na dopravě?
        • 17:26 Co je to Neoship a jak umí pomoci?
        • 25:21 Dá se systém využívat i marketingově?
        • 28:10 Mohu mít více informací o aktuálním stavu balíku na vyžádání?
        • 30:10 Je zapotřebí speciální software pro spolupráci s Neoship?
        • 31:59 Umí v Neoship dohodnout lepší cenu na dopravu?
        • 33:36 Jaké jsou poplatky v případě využití

    Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
    Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

NEOSHIP
Tento článek ti přináší

NEOSHIP

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Utratíte tisíce na brand? Toto je důvod, proč vám to (možná) nefunguje… (Lukáš Bednár)
2 min. doba čtení

Utratíte tisíce na brand? Toto je důvod, proč vám to (možná) nefunguje… (Lukáš Bednár)

Myslíte si, že na budování značky potřebujete miliony korun a tým kreativců z reklamy? Omyl. V tomto rozhovoru zjistíte, proč se do brandových kampaní vyplatí investovat i s menším rozpočtem a jak je nastavit tak, aby skutečně přinášely výsledky. Odhalujeme mýty o impresích, CTR a „mrtvých médiích“, ukazujeme, proč televize stále funguje, a co dnes […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Ecommerce Bridge UPDATE 24/2025
1 min. doba čtení

Ecommerce Bridge UPDATE 24/2025

Nejnovější epizodu podcastu Ecommerce Bridge UPDATE naleznete na všech populárních platformách.    

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Jak umí možnost nakoupit „na splátky“ zvýšit konverzní poměr e-shopu? (Lukáš Okál, Tatra banka)
1 min. doba čtení

Jak umí možnost nakoupit „na splátky“ zvýšit konverzní poměr e-shopu? (Lukáš Okál, Tatra banka)

Jak by vypadal váš e-shop, kdybyste zákazníkovi nabídli kolo za 4 000 € na splátky jediným kliknutím, peníze měli hned na účtu a ještě na tom sami vydělali? V nejnovějším rozhovoru rozebíráme bránu Tatra Pay Plus, která schválí úvěr až do 40 000 € během několika sekund, pošle celou částku obchodníkovi bez rizika a chystá […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+