1min. doba čtení

Nezdá se to, ale efektivní odesílání balíků je věda, což šetří tisíce EUR (Tomáš Záškvara – Neoship)

Doprava umí být klíčovým prvkem mezi úspěchem a neúspěchem byznysu. Ale není vždy nejlepší spoléhat jen na levná řešení. Co umí ušetřit reálné finance, jak může v tomto segmentu pomoci prostředník a zda dokáží díky spolupráci nabídnout lepší ceny nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Tomáš Záškvara, jednatel v Neoship.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

        • 01:05 Proč se neřídit při výběru dopravce jen cenou?
        • 02:03 Jak lze automatizovat?
        • 06:02 Co umí při dopravě ušetřit další finance?
        • 08:27 Jak to funguje s atypickými balíčky?
        • 12:35 Umí e-shopy vydělávat na dopravě?
        • 17:26 Co je to Neoship a jak umí pomoci?
        • 25:21 Dá se systém využívat i marketingově?
        • 28:10 Mohu mít více informací o aktuálním stavu balíku na vyžádání?
        • 30:10 Je zapotřebí speciální software pro spolupráci s Neoship?
        • 31:59 Umí v Neoship dohodnout lepší cenu na dopravu?
        • 33:36 Jaké jsou poplatky v případě využití

    Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
    Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

NEOSHIP
Tento článek ti přináší

NEOSHIP

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Při exportu se neptejte ZDA, ale KD… proč nemusí být pro slováky CZ trh první volbou (Ján Aštary – Dexfinity)
2min. doba čtení

Při exportu se neptejte ZDA, ale KD… proč nemusí být pro slováky CZ trh první volbou (Ján Aštary – Dexfinity)

Čekání na správný moment není v případě expanze až tak na místě. Pokud máte e-shop a vidíte v tom přidanou hodnotu, rozhodně byste do toho měli jít. Umí to přinést obrovský obchodní potenciál a řadu dalších benefitů. Zda je český trh vždy ideální volba pro expanzi, jak by měl probíhat celý proces a čemu byste […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Na čem „běží“ e-shop GymBeam a co to umí naučit každého e-shopáře. (Róbert Čižmár, GymBeam)
2min. doba čtení

Na čem „běží“ e-shop GymBeam a co to umí naučit každého e-shopáře. (Róbert Čižmár, GymBeam)

Je nezbytné pro e-shopy vyhledávat řešení webu na míru, nebo se od začátku spokojí s krabicovým produktem? GymBeam momentálně migruje svá data z Magenta a je to proces na několik měsíců až let. Co by v minulosti udělali jinak, aby se tomu vyhnuli, kdy reálně zvažovat custom řešení od začátku a na co by se […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+