1 min. doba čtení

Neuromarketing v e-commerce? Jak donutit návštěvníka na e-shopu nakoupit víc? (M. Švec, Marketeris)

Mnoho lidí v dnešní době vnímá neuromarketing jako něco nesprávného. Avšak využívají ho prakticky všichni obchodníci na denním pořádku, akorát ho tak možná nenazývají. Jedná se o drobné úpravy v marketingové komunikaci, které mají za úkol dopomoci dostat se do podvědomí potenciálních zákazníků. Jaké jsou na to nejlepší tipy a triky nám do studia Ecommerce Bridge přišel popovídat Miroslav Švec, odborník v této oblasti a kurátor stránky Marketeris.sk

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:04 Co je to neuromarketing?
  • 04:40 Přizpůsobuje se komunikace tak, aby byla co nejefektivnější?
  • 05:45 Jaké oblasti v rámci e-shopů tato disciplína zahrnuje?
  • 10:03 Jsou nějaké konkrétní rady pro e-shopy?
  • 19:40 Třeba kromě výkonnostních kampaní pracovat i na brandě?
  • 21:17 Koho hodnotí pozitivně v tomto směru na SK/CZ trhu Miro Švec?
  • 27:59 Na co zapomínají často e-shopy v rámci neuromarketingu?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Dobré procesy v e-shopu? Jeden z klíčů k úspěchu byznysu (Honza Kvasnička)
2 min. doba čtení

Dobré procesy v e-shopu? Jeden z klíčů k úspěchu byznysu (Honza Kvasnička)

Nastavení procesů je bolestivá, ale o to víc potřebná věc. Na konci dne budete šťastní, že jste se do toho dali, i když na začátku to bude velmi nepříjemné. A navíc vám to ukáže, kde máte ve firmě mezery nebo co naopak děláte dobře a umíte to aplikovat plošně na celé oddělení. Kdy by firma […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)
1 min. doba čtení

Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)

Ať už prodáváte tisíce nebo jen desítky produktů, fulfillment může dávat smysl v každé fázi podnikání. Ušetření starostí s logistikou, balením či skladováním vám může uvolnit ruce pro důležitější úkoly. Jakou přidanou hodnotu má fakt, že je SpedDKa s.r.o. rodinná firma, zda díky nim můžete mít na e-shopu implementované všechny dopravce a při jak velkých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+