1min. doba čtení

Neuromarketing v e-commerce? Jak donutit návštěvníka na e-shopu nakoupit víc? (M. Švec, Marketeris)

Mnoho lidí v dnešní době vnímá neuromarketing jako něco nesprávného. Avšak využívají ho prakticky všichni obchodníci na denním pořádku, akorát ho tak možná nenazývají. Jedná se o drobné úpravy v marketingové komunikaci, které mají za úkol dopomoci dostat se do podvědomí potenciálních zákazníků. Jaké jsou na to nejlepší tipy a triky nám do studia Ecommerce Bridge přišel popovídat Miroslav Švec, odborník v této oblasti a kurátor stránky Marketeris.sk

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:04 Co je to neuromarketing?
  • 04:40 Přizpůsobuje se komunikace tak, aby byla co nejefektivnější?
  • 05:45 Jaké oblasti v rámci e-shopů tato disciplína zahrnuje?
  • 10:03 Jsou nějaké konkrétní rady pro e-shopy?
  • 19:40 Třeba kromě výkonnostních kampaní pracovat i na brandě?
  • 21:17 Koho hodnotí pozitivně v tomto směru na SK/CZ trhu Miro Švec?
  • 27:59 Na co zapomínají často e-shopy v rámci neuromarketingu?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Při exportu se neptejte ZDA, ale KD… proč nemusí být pro slováky CZ trh první volbou (Ján Aštary – Dexfinity)
2min. doba čtení

Při exportu se neptejte ZDA, ale KD… proč nemusí být pro slováky CZ trh první volbou (Ján Aštary – Dexfinity)

Čekání na správný moment není v případě expanze až tak na místě. Pokud máte e-shop a vidíte v tom přidanou hodnotu, rozhodně byste do toho měli jít. Umí to přinést obrovský obchodní potenciál a řadu dalších benefitů. Zda je český trh vždy ideální volba pro expanzi, jak by měl probíhat celý proces a čemu byste […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Na čem „běží“ e-shop GymBeam a co to umí naučit každého e-shopáře. (Róbert Čižmár, GymBeam)
2min. doba čtení

Na čem „běží“ e-shop GymBeam a co to umí naučit každého e-shopáře. (Róbert Čižmár, GymBeam)

Je nezbytné pro e-shopy vyhledávat řešení webu na míru, nebo se od začátku spokojí s krabicovým produktem? GymBeam momentálně migruje svá data z Magenta a je to proces na několik měsíců až let. Co by v minulosti udělali jinak, aby se tomu vyhnuli, kdy reálně zvažovat custom řešení od začátku a na co by se […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+