1min. doba čtení

Neuromarketing v e-commerce? Jak donutit návštěvníka na e-shopu nakoupit víc? (M. Švec, Marketeris)

Mnoho lidí v dnešní době vnímá neuromarketing jako něco nesprávného. Avšak využívají ho prakticky všichni obchodníci na denním pořádku, akorát ho tak možná nenazývají. Jedná se o drobné úpravy v marketingové komunikaci, které mají za úkol dopomoci dostat se do podvědomí potenciálních zákazníků. Jaké jsou na to nejlepší tipy a triky nám do studia Ecommerce Bridge přišel popovídat Miroslav Švec, odborník v této oblasti a kurátor stránky Marketeris.sk

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

          • 01:04 Co je to neuromarketing?
          • 04:40 Přizpůsobuje se komunikace tak, aby byla co nejefektivnější?
          • 05:45 Jaké oblasti v rámci e-shopů tato disciplína zahrnuje?
          • 10:03 Jsou nějaké konkrétní rady pro e-shopy?
          • 19:40 Třeba kromě výkonnostních kampaní pracovat i na brandě?
          • 21:17 Koho hodnotí pozitivně v tomto směru na SK/CZ trhu Miro Švec?
          • 27:59 Na co zapomínají často e-shopy v rámci neuromarketingu?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak dokáže umělá inteligence e-shopem ušetřit spoustu času a peněz? (Tomáš Brunovský, MagicScript)
1min. doba čtení

Jak dokáže umělá inteligence e-shopem ušetřit spoustu času a peněz? (Tomáš Brunovský, MagicScript)

Umělá inteligence jako buzzword posledních měsíců stále rezonuje v marketingových a byznys kruzích. Jaké všechny možnosti nám nabízí a v čem dokáže být užitečná v rámci online podnikání? Tipy pro využití AI pro e-shopy nám přišel dát Tomáš Brunovský, Architekt IT řešení v MagicScript.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Praktické e-mailingové tipy pro malé a střední e-shopy. Co byste se měli naučit od největších? (Ondřej Ratajský, SmartEmailing)
1min. doba čtení

Praktické e-mailingové tipy pro malé a střední e-shopy. Co byste se měli naučit od největších? (Ondřej Ratajský, SmartEmailing)

Na email marketing se někdy dívá s přílišným respektem. Začneme ho dělat, až bude čas, nebo více financí. Přitom by měl tvořit jednu z klíčových částí vašeho marketingového mixu. A ne jen tak posílání náhodných nabídek. Personalizace a segmentování publika mohou mít výrazný podíl na lepším konverzním poměru. Jak by to měly dělat malé a […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+