2 min. doba čtení

Německý eBay ruší platby v hotovosti

Prodejci na platformě eBay v Německu nedávno obdrželi novou aktualizaci pravidel týkajících se přijímání hotovostních plateb od zákazníků při osobním převzetí objednávky. S tímto novým pravidlem již není možné používat hotovostní platby při osobním vyzvednutí při zveřejňování produktů na eBay.

Německý eBay ruší platby v hotovosti

Prodejci na platformě eBay v Německu nedávno obdrželi novou aktualizaci pravidel týkajících se přijímání hotovostních plateb od zákazníků při osobním převzetí objednávky. S tímto novým pravidlem již není možné používat hotovostní platby při osobním vyzvednutí při zveřejňování produktů na eBay. Možnost Click & collect stále existuje, ale platby musí probíhat prostřednictvím „existujícího standardního zpracování plateb“. Platby v hotovosti byly okamžitě po oznámení změny automaticky odstraněny.

 

Hotovost při vyzvednutí nepomůže

eBay směřuje své prodejce k použití běžných online platebních metod, včetně různých kreditních karet, Apple Pay, Google Pay, PayPal a Klarna. eBay tuto změnu zdůvodňuje tím, že transakce musí být „ještě bezpečnější“ pro kupující i prodávající. Je možné, že eBay se snaží dosáhnout větší kontroly nad zpracováním online objednávek. To by mohlo být obtížnější pro prodejce, kteří se snaží vyhnout se provizím z prodeje.

 

Zlepšená viditelnost

„Němečtí zákazníci si stále mohou vybrat osobní vyzvednutí svých objednávek místo dodání,“ zdůrazňuje eBay Německo ve své komunikaci pro prodejce. Prodejci, kteří nabízejí možnost osobního vyzvednutí, budou nadále profitovat z vylepšené místní viditelnosti. Společnost také uvedla, že nová funkce osobního vyzvednutí objednávky od prodejce místo tradičního doručení na domovskou adresu zlepší nákupní zážitek. I když neuvádí konkrétní body, změny slibuje v následujících týdnech.

 

Americká společnost eBay dlouhodobě drží silnou pozici v německém e-commerce a vytváří značné příjmy pro mnoho maloobchodníků. Ve Spojeném království, kde je pozice eBay ještě silnější, mohou prodejci nadále nabízet zákazníkům možnost platby v hotovosti při osobním převzetí.

Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak ne v rozpočtech
5 min. doba čtení

In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak ne v rozpočtech

Kdo z nás si alespoň jednou nezkrátil čekání hrou na mobilu? V roce 2025 patří digitální hry – ať už na telefonu, konzoli nebo počítači – mezi nejoblíbenější formy trávení času online. Z pohledu reklamy jsou ale stále nedoceněné. Přestože mladší generace tráví hraním desítky minut denně, značky jim věnují jen zlomek svých rozpočtů. A […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
isklad mění pravidla hry v e-commerce: Přináší inovace, které pomohou e-shopům přežít nápor globálních hráčů
7 min. doba čtení

isklad mění pravidla hry v e-commerce: Přináší inovace, které pomohou e-shopům přežít nápor globálních hráčů

Kvůli tlaku globálních hráčů z Asie a rozmachu online tržišť se prostředí e-commerce ve střední Evropě dynamicky mění. Mnoha internetovým obchodům hrozí zánik a ve hře zůstává ten, kdo se přizpůsobí. Rozhodující konkurenční výhodou se stává logistika. isklad, technologický lídr mezi fulfillment centry, proto přichází s přelomovými inovacemi, které mohou zamíchat kartami celého odvětví.

Alexander Jančo Alexander Jančo
Business development director (interim), Isklad
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+