2 min. doba čtení

Německý eBay ruší platby v hotovosti

Prodejci na platformě eBay v Německu nedávno obdrželi novou aktualizaci pravidel týkajících se přijímání hotovostních plateb od zákazníků při osobním převzetí objednávky. S tímto novým pravidlem již není možné používat hotovostní platby při osobním vyzvednutí při zveřejňování produktů na eBay.

Německý eBay ruší platby v hotovosti

Prodejci na platformě eBay v Německu nedávno obdrželi novou aktualizaci pravidel týkajících se přijímání hotovostních plateb od zákazníků při osobním převzetí objednávky. S tímto novým pravidlem již není možné používat hotovostní platby při osobním vyzvednutí při zveřejňování produktů na eBay. Možnost Click & collect stále existuje, ale platby musí probíhat prostřednictvím “existujícího standardního zpracování plateb”. Platby v hotovosti byly okamžitě po oznámení změny automaticky odstraněny.

 

Hotovost při vyzvednutí nepomůže

eBay směřuje své prodejce k použití běžných online platebních metod, včetně různých kreditních karet, Apple Pay, Google Pay, PayPal a Klarna. eBay tuto změnu zdůvodňuje tím, že transakce musí být “ještě bezpečnější” pro kupující i prodávající. Je možné, že eBay se snaží dosáhnout větší kontroly nad zpracováním online objednávek. To by mohlo být obtížnější pro prodejce, kteří se snaží vyhnout se provizím z prodeje.

 

Zlepšená viditelnost

“Němečtí zákazníci si stále mohou vybrat osobní vyzvednutí svých objednávek místo dodání,” zdůrazňuje eBay Německo ve své komunikaci pro prodejce. Prodejci, kteří nabízejí možnost osobního vyzvednutí, budou nadále profitovat z vylepšené místní viditelnosti. Společnost také uvedla, že nová funkce osobního vyzvednutí objednávky od prodejce místo tradičního doručení na domovskou adresu zlepší nákupní zážitek. I když neuvádí konkrétní body, změny slibuje v následujících týdnech.

 

Americká společnost eBay dlouhodobě drží silnou pozici v německém e-commerce a vytváří značné příjmy pro mnoho maloobchodníků. Ve Spojeném království, kde je pozice eBay ještě silnější, mohou prodejci nadále nabízet zákazníkům možnost platby v hotovosti při osobním převzetí.

Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Proč by e-shopy neměly ignorovat YouTube Shorts?
3 min. doba čtení

Proč by e-shopy neměly ignorovat YouTube Shorts?

Krátký videoobsah je silným marketingovým nástrojem s reálným dopadem na prodej. Platformy jako TikTok a Instagram sice nastavily určitý standard, ale YouTube Shorts si teprve hledá cestu do marketingových strategií značek. Mnoho inzerentů dosud nevyužilo potenciál tohoto formátu. Podle zprávy eMarketer mohou právě krátká videa na YouTube nabídnout značkám výjimečnou příležitost k budování vztahů se […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Google Tag Manager mění způsob načítání značek. Co to znamená pro e-commerce?
3 min. doba čtení

Google Tag Manager mění způsob načítání značek. Co to znamená pro e-commerce?

Přišel vám e-mail o tom, že se od 10. dubna 2025 změní způsob, jakým Google Tag Manager (GTM) načítá značky Google Ads a Floodlight? Tato aktualizace může ovlivnit měření konverzí, remarketing a způsob, jakým spravujete značky v GTM. Co přesně se mění, proč k tomu dochází a co byste měli podniknout? Pojďme se na to […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+