2 min. doba čtení

Německá mládež tráví na internetu téměř 64 hodin týdně

Německá mládež tráví na internetu v průměru 63,7 hodiny týdně. Mladé ženy tráví na internetu více času než mladí muži.

Německá mládež tráví na internetu téměř 64 hodin týdně
Zdroj: Pexels

Ženy tráví na internetu více času než muži

Podle agentury DPA to vyplývá ze studie Postbank založené na průzkumu provedeném na jaře. Čas strávený týdně aktivitami na internetu se sice meziročně snížil o 4,1 hodiny, ale je o 5,7 hodiny vyšší než v roce 2019, tedy v době před příchodem pandemie.

Studie ukázala, že mladé ženy tráví na internetu více času než mladí muži. Podle studie mladé ženy častěji používají chytré telefony než mladí muži, zatímco mladí muži výrazně častěji sedí u osobních počítačů než mladé ženy, uvedla agentura DPA.

Chytré telefony používá k internetovým aktivitám 94 procent mladých žen a 85 procent mladých mužů. Osobní počítače naproti tomu k těmto činnostem používá pouze 20 procent mladých žen ve srovnání se 48 procenty mladých mužů, ukázala studie.

Podle studie z roku 2019 využívání internetu pro vzdělávací účely neustále roste. V roce 2019 používali mladí lidé internet pro tyto účely 2,5 hodiny denně, zatímco letos na jaře to bylo 4,3 hodiny denně. Roste také využívání chytrých telefonů a tabletů na úkor stolních a přenosných počítačů, napsala agentura DPA.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Když značka mluví příliš mnoho a neřekne nic. Problém roztříštěné komunikace v e-commerce
3 min. doba čtení

Když značka mluví příliš mnoho a neřekne nic. Problém roztříštěné komunikace v e-commerce

Zákazníci dnes očekávají, že jim značka bude rozumět bez ohledu na to, zda právě otevřou aplikaci, kliknou na e-mail nebo navštíví web. Místo toho však často zažívají chaotickou komunikaci: v jednu chvíli je čeká připomínka v košíku, o pár hodin později obecný newsletter a mezitím push notifikace s nesouvisející akcí.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
AI-driven škálování přes prediktivní modely a bidding strategie
6 min. doba čtení

AI-driven škálování přes prediktivní modely a bidding strategie

AI revoluce mění pravidla digitální reklamy – prediktivní modely a bidding strategie poháněné umělou inteligencí dokážou v reálném čase odhadnout hodnotu každého kliknutí a automaticky upravovat nabídky pro maximální zisk. Díky inteligentnímu škálování kampaní už neplatíte za dohady, ale za výsledky.

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+