1 min. doba čtení

Největší ukrajinský e-shop Rozetka.pl debutuje v Polsku

Na polském trhu elektronického obchodování se objevil nový hráč Rozetka.pl. Největší ukrajinské tržiště oznámilo svůj vstup na polský trh před třemi měsíci.

Největší ukrajinský e-shop Rozetka.pl debutuje v Polsku

Společnost Rozetka.pl vstupuje na polský trh elektronického obchodu v době, kdy je nakupování online stále populárnější a do Polska přichází velké množství uprchlíků z Ukrajiny. To je nepochybně příležitost pro nového hráče na polském trhu elektronického obchodování. Rozetka.pl je největším internetovým obchodem na Ukrajině.

Rozetka.pl – vše na jednom místě

Obchod nabízí široký výběr produktů, které jsou rozděleny do intuitivních kategorií, které usnadňují orientaci na stránkách. Ať už potřebujete nový notebook, chytrý telefon nebo televizor, nebo zboží pro děti, domácí mazlíčky či sportovní vybavení, Rozetka.pl slibuje, že vše najdete na jednom místě.

Rozetka.co.uk nabízí různé platební metody a rychlé dodání, které uspokojí i ty nejnáročnější zákazníky.

Debut Rozetka.co.uk na polském trhu elektronického obchodování je očekáván s velkým zájmem. Jedná se o první krok v expanzi ukrajinského giganta na evropský trh? To ukáže čas. Jedno je jisté – pro polské e-shopy to znamená velkou konkurenci.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Nová definice maskulinity: Jak mohou značky autenticky oslovit moderní muže?
4 min. doba čtení

Nová definice maskulinity: Jak mohou značky autenticky oslovit moderní muže?

Značky stojí před důležitou výzvou, jak změnit způsob zobrazování mužů ve svých kampaních. Podle nedávné zprávy společnosti Kantar se moderní publikum neumí ztotožnit se zažitými stereotypy o silných a nezdolných mužích. a k růstu značky. Podívejme se na závěry, ze kterých může e-commerce čerpat a využít je ve svůj prospěch.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+