1 min. doba čtení

Největší ukrajinský e-shop Rozetka.pl debutuje v Polsku

Na polském trhu elektronického obchodování se objevil nový hráč Rozetka.pl. Největší ukrajinské tržiště oznámilo svůj vstup na polský trh před třemi měsíci.

Největší ukrajinský e-shop Rozetka.pl debutuje v Polsku

Společnost Rozetka.pl vstupuje na polský trh elektronického obchodu v době, kdy je nakupování online stále populárnější a do Polska přichází velké množství uprchlíků z Ukrajiny. To je nepochybně příležitost pro nového hráče na polském trhu elektronického obchodování. Rozetka.pl je největším internetovým obchodem na Ukrajině.

Rozetka.pl – vše na jednom místě

Obchod nabízí široký výběr produktů, které jsou rozděleny do intuitivních kategorií, které usnadňují orientaci na stránkách. Ať už potřebujete nový notebook, chytrý telefon nebo televizor, nebo zboží pro děti, domácí mazlíčky či sportovní vybavení, Rozetka.pl slibuje, že vše najdete na jednom místě.

Rozetka.co.uk nabízí různé platební metody a rychlé dodání, které uspokojí i ty nejnáročnější zákazníky.

Debut Rozetka.co.uk na polském trhu elektronického obchodování je očekáván s velkým zájmem. Jedná se o první krok v expanzi ukrajinského giganta na evropský trh? To ukáže čas. Jedno je jisté – pro polské e-shopy to znamená velkou konkurenci.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Meta AI se rozšiřuje do Evropy
3 min. doba čtení

Meta AI se rozšiřuje do Evropy

Technologický gigant Meta tento týden oznámil, že jeho konverzační nástroj umělé inteligence Meta AI bude nasazen ve 41 evropských zemích včetně členských států Evropské unie a v 21 zámořských územích. To představuje dosud největší globální expanzi.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Streaming překonává tradiční televizi. Co to znamená pro e-commerce a marketing?
4 min. doba čtení

Streaming překonává tradiční televizi. Co to znamená pro e-commerce a marketing?

Príjmy ze streamovacích služeb poprvé v historii překonaly tradiční televizi. Podle eMarketer Digital Video Forecast 2025 bude do roku 2028 podíl lineární TV na trhu předplatného v USA tvořit už jen třetinu. Spotřebitelé stále více preferují flexibilní služby dostupné kdykoliv a kdekoliv. Jak se tím může inspirovat e-commerce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Německý zákazník přemýšlí, americký jedná. Jak se to odráží na prodejích v segmentu módy?
3 min. doba čtení

Německý zákazník přemýšlí, americký jedná. Jak se to odráží na prodejích v segmentu módy?

Nakupování módy v e-commerce se vyvíjí různými směry, což odhalují i údaje z platformy ECDB. Zatímco američtí spotřebitelé bez váhání přidávají položky do svých digitálních košíků, němečtí a britští kupující jsou při výběru opatrnější. Přesto všechny regiony dosahují podobné míry konverze, což poukazuje na rozdílné nákupní návyky v globálním měřítku.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+