2 min. doba čtení

Největší e-commerce konference v Česku se odehraje již na konci května

V úterý 28. května 2024 se bude v Martinickém paláci na Pražském hradě konat největší e-commerce konference v České republice. Nese název GECOM – Global Ecommerce Congress a těšit se můžete na nadupaný program vedený těmi nejžádanějšími profíky z oboru.

Největší e-commerce konference v Česku se odehraje již na konci května
Zdroj: Gecom

Účastníci se mohou těšit na širokou škálu témat, včetně customer experience, personalizace e-shopů, logistiky, marketplaces, omnichannel přístupu a mnoho dalšího. Akci budou provázet tři hlavní panely, které se budou věnovat budoucnosti e-commerce v Evropě, dodržování předpisů a férové hospodářské soutěži a současným trendům a příležitostem v e-commerce a jeho regulaci.

Nadupaný program a možnost setkání se spaekery

Pro účastníky je připraven bohatý program, který zahrnuje celodenní networking, využití PCE networkingové aplikace, online videa po skončení akce, after-party a možnost setkání a konverzace s významnými řečníky. Navíc budou mít příležitost navázat kontakt s investory, startupy a foundery. Během celého dne bude k dispozici catering a občerstvení.

Špičková jména z oblasti e-commerce

Seznam řečníků GECOM je impresivní a zahrnuje špičkové osobnosti z e-commerce scény. Nechybí mezi nimi ex CEO Heureky Tomáš  Braverman,  co-founderka Holek z marketingu Pavlína Louženská, CEO Campiri Lukáš Janušek, Vice President Hospodářské komory Tomáš Prouza ani první dáma České republiky Eva Pavlová. Kromě toho se na konferenci představí i zahraniční hosté, včetně CEO Shopify plus Adama Pearce, spoluzakladatele Quickfire digital Nathana Lomaxa či Shopify experta Davida Simoesa.

Kupte si Early Bird vstupenky jen za 6 900 Kč

Pro veřejnost jsou k dispozici dva typy vstupenek: Visitor a VIP. Visitor vstupenka, za cenu 4 900 Kč, zahrnuje plný přístup k programu  konference. VIP vstupenka za 9 900 Kč zajišťuje exkluzivní přístup k VIP cateringu, VIP zóně, možnost setkat se řečníky a přístup na GLOBAL INVEST SUMMIT, který se bude konat souběžně na stejném místě. Do 10. dubna pro vás však máme Early bird vstupenky jen za 6 900 Kč. Tak neváhejte a kupte si je zde.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Shopcamp sází na poctivý obsah
3 min. doba čtení

Shopcamp sází na poctivý obsah

Co spojuje řízení miliardových obratů, škálování značek do zahraničí, influencer marketing, data v HR a neustálý souboj mezi performance a budováním brandu? Všechny tyhle výzvy řeší e-commerce profesionálové každý den – a právě na ně se letos zaměří Shopcamp. Konference pro e-commerce profesionály se vrací 17. září na ČVUT v Praze a její program se […]

Redakce Redakce
Bezplatný webinář o technickém SEO, který vám pomůže získat lepší konverze a ušetřit na reklamě
2 min. doba čtení

Bezplatný webinář o technickém SEO, který vám pomůže získat lepší konverze a ušetřit na reklamě

Pomalý a špatně optimalizovaný web je v současnosti nejčastějším scénářem, kvůli kterému mnoho společností přichází o tisíce eur měsíčně. Proč tomu tak je, se dozvíte v bezplatném webináři, který pořádá TechSEO Vitals poprvé i v Česku.

Martin Štěpánek Martin Štěpánek
Konzultant technického SEO a optimalizácie rýchlosti stránok, TechSEO Vitals
Co zaznělo na Ecommerce Bridge LIVE Nitra – poslední konferencí před letní pauzou?
6 min. doba čtení

Co zaznělo na Ecommerce Bridge LIVE Nitra – poslední konferencí před letní pauzou?

Plné sály, upřímné diskuse a energie, kterou online prostě nevytvoříte. I tentokrát se potvrdilo, že když se potká komunita lidí, kteří se e-commerce nejen věnují, ale skutečně ji žijí, vzniká něco víc než jen konference. Na pódiu se vystřídali řečníci s rozdílnými pohledy – od výkonu až po budování značky, od stability v době poklesu […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge