2 min. doba čtení

Největší e-commerce konference v Česku se odehraje již na konci května

V úterý 28. května 2024 se bude v Martinickém paláci na Pražském hradě konat největší e-commerce konference v České republice. Nese název GECOM – Global Ecommerce Congress a těšit se můžete na nadupaný program vedený těmi nejžádanějšími profíky z oboru.

Největší e-commerce konference v Česku se odehraje již na konci května
Zdroj: Gecom

Účastníci se mohou těšit na širokou škálu témat, včetně customer experience, personalizace e-shopů, logistiky, marketplaces, omnichannel přístupu a mnoho dalšího. Akci budou provázet tři hlavní panely, které se budou věnovat budoucnosti e-commerce v Evropě, dodržování předpisů a férové hospodářské soutěži a současným trendům a příležitostem v e-commerce a jeho regulaci.

Nadupaný program a možnost setkání se spaekery

Pro účastníky je připraven bohatý program, který zahrnuje celodenní networking, využití PCE networkingové aplikace, online videa po skončení akce, after-party a možnost setkání a konverzace s významnými řečníky. Navíc budou mít příležitost navázat kontakt s investory, startupy a foundery. Během celého dne bude k dispozici catering a občerstvení.

Špičková jména z oblasti e-commerce

Seznam řečníků GECOM je impresivní a zahrnuje špičkové osobnosti z e-commerce scény. Nechybí mezi nimi ex CEO Heureky Tomáš  Braverman,  co-founderka Holek z marketingu Pavlína Louženská, CEO Campiri Lukáš Janušek, Vice President Hospodářské komory Tomáš Prouza ani první dáma České republiky Eva Pavlová. Kromě toho se na konferenci představí i zahraniční hosté, včetně CEO Shopify plus Adama Pearce, spoluzakladatele Quickfire digital Nathana Lomaxa či Shopify experta Davida Simoesa.

Kupte si Early Bird vstupenky jen za 6 900 Kč

Pro veřejnost jsou k dispozici dva typy vstupenek: Visitor a VIP. Visitor vstupenka, za cenu 4 900 Kč, zahrnuje plný přístup k programu  konference. VIP vstupenka za 9 900 Kč zajišťuje exkluzivní přístup k VIP cateringu, VIP zóně, možnost setkat se řečníky a přístup na GLOBAL INVEST SUMMIT, který se bude konat souběžně na stejném místě. Do 10. dubna pro vás však máme Early bird vstupenky jen za 6 900 Kč. Tak neváhejte a kupte si je zde.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ecommerce Bridge LIVE Trenčín byl propadák. Ještě že jsme mu dali druhou šanci
6 min. doba čtení

Ecommerce Bridge LIVE Trenčín byl propadák. Ještě že jsme mu dali druhou šanci

Nadpis možná zní jako clickbait, ale je to holý fakt. Klidně můžete bez obav číst dál. Když jsme totiž v roce 2023 pořádali konference v regionech, na mapu se dostal i Trenčín. Od krajského města s podnikatelským duchem jsme si slibovali hodně, ale realita nás vrátila na zem – slabá účast a sál zíval prázdnotou. […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
brightonSEO představuje novou éru vyhledávání. Mike King ukáže, jak změnit SEO pomocí AI
3 min. doba čtení

brightonSEO představuje novou éru vyhledávání. Mike King ukáže, jak změnit SEO pomocí AI

Na jedné z největších SEO konferencí v Evropě bude letos dominovat umělá inteligence. Známý stratég Mike King na brightonSEO 2025 představí praktický AI Search Playbook – návod, jak se přizpůsobit novým algoritmům a změnit způsob, jakým se tvoří obsah pro vyhledávání. Účastníci zároveň získají bezplatný vstup na doprovodné podujatí MeasureFest a čtenáři Ecommerce Bridge slevu […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe
Marketing není luxus. Vydělává i malým firmám
5 min. doba čtení

Marketing není luxus. Vydělává i malým firmám

„Marketing? To si mohou dovolit jen velcí.“ Nebo: „My nejsme značka, my jsme malá firma.“ Zní vám to povědomě? Tyto věty často slyším od majitelů menších firem, kteří věří, že marketing patří jen k televizním reklamám, kreativním agenturám a velkým rozpočtům. Jenže realita je úplně jiná.

Pavel Hapák Pavel Hapák