Zajímá mě
10. března 2020
10. března 2020

Nejlepší redesign e-shopu? Co musíte vědět a jakým chybám se vyhnout (Martin Majling, FlowBakery)

2 min čtení

Ve druhé části rozhovoru s Martinem Majlingem, šéfem UX Desing ve FlowBakery, byl hlavním tématem redesign e-shopů a všechna jeho úskalí. Martin vysvětlil, co všechno předchází objednávce redesignu, i to, čeho si musí být klient vědomý. Prozradil také nejčastější chyby, které na základě svých zkušeností vidí na webech různých e-shopů. Dá se říct, že jde o komplexní návod jak správně redesignovat.

V rozhovoru se dozvíte:

  • 00:23 Co bývá u klientů hlavním podnětem pro redesign svého webu?
  • 01:14 Jak si vybrat správné studio pro UX?
  • 02:10 Na co by si měl dát laik největší pozor při využívání služeb agentury?
  • 04:22 Jak by měly na začátku vypadat požadavky nebo zadání klienta?
  • 06:03 Co následuje dál? Jaké kroky je potřebné udělat na úvod?
  • 08:13 Je možné změřit důsledek vizuální změny na konkrétním webu?
  • 10:58 Jaké jsou možnosti další spolupráce po samotné implementaci redesignu?
  • 13:31 Jakou úlohu by měly sehrávat konkrétní části nebo podstránky e-shopu?
  • 16:23 Kde se skrývají hlavní body úrazu na webu?
  • 17:57 Jaké jsou příklady nejčastějších chyb na e-shopech?
  • 19:54 Co je dobré v rámci možností odbourat z běžných balíčkových řešení na webu?
  • 20:55 Čím můžeme zákazníkovi zlepšit zážitek z e-shopu už po zakoupení zboží?
  • 23:27 Jaká jsou Martinova doporučení pro B2B prodej zboží a služeb?
  • 25:17 Vyplatí se vytvářet rozšířený obsah např. ke specifikaci nabízených produktů?

VIZTE TAKÉ 1. ČÁST ROZHOVORU: UX NENÍ JEN O WIREFRAMEMOCH >>

Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Autor článku

V Ecommerce Bridge se věnuje zejména komunikaci s autory, editování a publikování článků a video rozhovorů. Má na starosti chod celého projektu, inovace, propagaci a vše spojené s obsahovou stránkou.