Ve druhé části rozhovoru s Martinem Majlingem, šéfem UX Desing ve FlowBakery, byl hlavním tématem redesign e-shopů a všechna jeho úskalí. Martin vysvětlil, co všechno předchází objednávce redesignu, i to, čeho si musí být klient vědomý. Prozradil také nejčastější chyby, které na základě svých zkušeností vidí na webech různých e-shopů. Dá se říct, že jde o komplexní návod jak správně redesignovat.
VIZTE TAKÉ 1. ČÁST ROZHOVORU: UX NENÍ JEN O WIREFRAMEMOCH >>
V Ecommerce Bridge se věnuje zejména komunikaci s autory, editování a publikování článků a video rozhovorů. Má na starosti chod celého projektu, inovace, propagaci a vše spojené s obsahovou stránkou.
Pravidelné novinky, rozhovory a stálý obsah pro majitele e-shopů a ecommerce marketéry. To je Ecommerce Bridge.
Pravidlené novinky, rozhovory a dlhobobý obsah pre majiteľov eshopov a ecommerce marketérov. To je Ecommerce Bridge.