





V rozhovoru se dozvíte:
- 00:23 Co bývá u klientů hlavním podnětem pro redesign svého webu?
- 01:14 Jak si vybrat správné studio pro UX?
- 02:10 Na co by si měl dát laik největší pozor při využívání služeb agentury?
- 04:22 Jak by měly na začátku vypadat požadavky nebo zadání klienta?
- 06:03 Co následuje dál? Jaké kroky je potřebné udělat na úvod?
- 08:13 Je možné změřit důsledek vizuální změny na konkrétním webu?
- 10:58 Jaké jsou možnosti další spolupráce po samotné implementaci redesignu?
- 13:31 Jakou úlohu by měly sehrávat konkrétní části nebo podstránky e-shopu?
- 16:23 Kde se skrývají hlavní body úrazu na webu?
- 17:57 Jaké jsou příklady nejčastějších chyb na e-shopech?
- 19:54 Co je dobré v rámci možností odbourat z běžných balíčkových řešení na webu?
- 20:55 Čím můžeme zákazníkovi zlepšit zážitek z e-shopu už po zakoupení zboží?
- 23:27 Jaká jsou Martinova doporučení pro B2B prodej zboží a služeb?
- 25:17 Vyplatí se vytvářet rozšířený obsah např. ke specifikaci nabízených produktů?
VIZTE TAKÉ 1. ČÁST ROZHOVORU: UX NENÍ JEN O WIREFRAMEMOCH >>