1 min. doba čtení

Nástěnku z Pinterestu bude možné sdílet iv jiných aplikacích

Pinterest vylepšil sdílení nástěnek, aby zvýšil povědomí uživatelů o existenci Pinů a usnadnil sdílení kolekcí v jiných sociálních aplikacích.

Nástěnku z Pinterestu bude možné sdílet iv jiných aplikacích
Zdroj: Pinterest

Uživatelé si mohou vybrat veřejnou nástěnku, kterou chtějí zasdílet a ťuknout na ikonu Sdílet. Následně se vybere šablona a zobrazí se přehled nástěnky ve formě příběhu s animovaným zobrazením vybraných prvků, avšak bez vodoznaku Curated on Pinterest. Je to slibný způsob, jak sdílet své sbírky Pinů a věci, které vás v aplikaci zajímají.

Pinterest doufá, že tím přiláká mladší uživatele:

„Uživatelé Pinterestu vnímají své nástěnky jako osobní svatyně, kde mohou snít o svém světě a prezentovat svou jedinečnou osobnost a estetiku. Pro uživatele z Generace Z není Pinterest jen platformou, ale slouží jako prostor pro sebepoznání a vyjádření, kde si formují svou identitu podle vlastních podmínek, bez vnějších tlaků. Toto spojení s introspekcí podnítilo od loňského roku nárůst počtu nástěnek vytvořených uživateli z Generace Z, který předběhl ostatní generace.“

S více než 500 miliony aktivních účtů měsíčně chce Pinterest využít této demografické skupiny k maximalizaci svého růstového potenciálu, zejména u mladších uživatelů.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce
3 min. doba čtení

Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce

TikTok zveřejnil čtvrtou zprávu o transparentnosti podle Zákona o digitálních službách (DSA), která poskytuje jasnější pohled na praktiky moderace obsahu na této oblíbené sociální síti. Dokument mapuje období od července do prosince 2024 a přináší několik klíčových zjištění důležitých pro e-commerce strategie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z
4 min. doba čtení

Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z

Sociální síť Yope se zaměřuje na soukromé sdílení fotografií ve skupinách. Mladí uživatelé ji rychle přijali a v současnosti si získává stále větší popularitu. Zároveň vzbuzuje velký zájem mezi venture kapitalisty. Aplikace se může pochlubit působivými čísly: denně ji využívá 800 tisíc aktivních uživatelů a měsíčně až 2,2 milionu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?
3 min. doba čtení

Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?

Nejnovější údaje od společnosti Ipsos odhalují, že zákazníci používají video platformy jako TikTok při hledání nápadů pro své nákupy. Zjistilo se, že 3 ze 4 nakupujících na TikToku považují tuto platformu za nejrelevantnější při objevování nových značek a produktů. Tento výzkum se snaží dokázat, že tradiční vyhledávače již nejsou hlavním prostředkem, skrze který spotřebitelé objevují […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+