
Uživatelé si mohou vybrat veřejnou nástěnku, kterou chtějí zasdílet a ťuknout na ikonu Sdílet. Následně se vybere šablona a zobrazí se přehled nástěnky ve formě příběhu s animovaným zobrazením vybraných prvků, avšak bez vodoznaku Curated on Pinterest. Je to slibný způsob, jak sdílet své sbírky Pinů a věci, které vás v aplikaci zajímají.
Pinterest doufá, že tím přiláká mladší uživatele:
„Uživatelé Pinterestu vnímají své nástěnky jako osobní svatyně, kde mohou snít o svém světě a prezentovat svou jedinečnou osobnost a estetiku. Pro uživatele z Generace Z není Pinterest jen platformou, ale slouží jako prostor pro sebepoznání a vyjádření, kde si formují svou identitu podle vlastních podmínek, bez vnějších tlaků. Toto spojení s introspekcí podnítilo od loňského roku nárůst počtu nástěnek vytvořených uživateli z Generace Z, který předběhl ostatní generace.“
S více než 500 miliony aktivních účtů měsíčně chce Pinterest využít této demografické skupiny k maximalizaci svého růstového potenciálu, zejména u mladších uživatelů.