2min. doba čtení

Nákupní doklad v chytrém telefonu. Globus přichází s novinkou

Zákazníci společnosti Globus si nyní mohou při nákupu vyžádat zkrácenou nebo elektronickou účtenku. Roční úspora může činit až tři tisíce kilometrů papíru. 

Nákupní doklad v chytrém telefonu. Globus přichází s novinkou

Účtenka v elektronické podobě

Německá společnost Globus, která v České republice provozuje síť hypermarketů, přišla s novinkou v oblasti účtenek za nákup. Zákazníkům služby Globus Bonus, kterých je v současné době 700 000, nabídne pomocí aplikace možnost elektronického potvrzení o zaplacení, tzv. e-účtenky. Ti, kteří nejsou členy věrnostního programu, mohou požádat o zkrácenou verzi účtenky. 

Pro 700 000 členů věrnostního programu Globus Bonus vytiskly hypermarkety Globus 13 milionů účtenek ročně, takže každý z nich si v průměru odnesl účtenku s dvaadvaceti nákupy v celkové délce 5 metrů.

„Pokud si zákazníci, kteří používají mobilní aplikaci, před nákupem vyberou elektronickou verzi účtenky, máme možnost ušetřit tisíce kilometrů papíru. Počet aktivních uživatelů aplikace poroste, a nakonec možná dosáhneme úspory i tři tisíce kilometrů na účtenkách. Jedná se však o volitelnou záležitost, pokud zákazník potřebuje tištěnou účtenku za nákup, může si ji vždy pořídit. Účtenky lze prostřednictvím aplikace i sdílet, například e-mailem a podobně,“ uvedla Aneta Turnovská, tisková mluvčí hypermarketů Globus.

V mobilní aplikaci My Globus se účtenky zobrazí do 24 hodin od nákupu a zůstanou tam dva roky, takže jejich tisk není nutný.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
2min. doba čtení

Virtuální obchod Lacoste chce měnit e-commerce

Lacoste považuje svůj virtuální projekt za ambiciózní a nabízí pohlcující interaktivní cestu, která podle značky znamená „znovuobjevení elektronického obchodu“. Ať už to znamená cokoliv, Lacoste nastoupila do vlaku, ve kterém už jedou Gucci, Adidas a další.

Redakce Redakce
Přečíst článek