2 min. doba čtení

Nákupní doklad v chytrém telefonu. Globus přichází s novinkou

Zákazníci společnosti Globus si nyní mohou při nákupu vyžádat zkrácenou nebo elektronickou účtenku. Roční úspora může činit až tři tisíce kilometrů papíru. 

Nákupní doklad v chytrém telefonu. Globus přichází s novinkou

Účtenka v elektronické podobě

Německá společnost Globus, která v České republice provozuje síť hypermarketů, přišla s novinkou v oblasti účtenek za nákup. Zákazníkům služby Globus Bonus, kterých je v současné době 700 000, nabídne pomocí aplikace možnost elektronického potvrzení o zaplacení, tzv. e-účtenky. Ti, kteří nejsou členy věrnostního programu, mohou požádat o zkrácenou verzi účtenky. 

Pro 700 000 členů věrnostního programu Globus Bonus vytiskly hypermarkety Globus 13 milionů účtenek ročně, takže každý z nich si v průměru odnesl účtenku s dvaadvaceti nákupy v celkové délce 5 metrů.

„Pokud si zákazníci, kteří používají mobilní aplikaci, před nákupem vyberou elektronickou verzi účtenky, máme možnost ušetřit tisíce kilometrů papíru. Počet aktivních uživatelů aplikace poroste, a nakonec možná dosáhneme úspory i tři tisíce kilometrů na účtenkách. Jedná se však o volitelnou záležitost, pokud zákazník potřebuje tištěnou účtenku za nákup, může si ji vždy pořídit. Účtenky lze prostřednictvím aplikace i sdílet, například e-mailem a podobně,“ uvedla Aneta Turnovská, tisková mluvčí hypermarketů Globus.

V mobilní aplikaci My Globus se účtenky zobrazí do 24 hodin od nákupu a zůstanou tam dva roky, takže jejich tisk není nutný.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak na marketing s Meta Reels: Proč 80 % zákazníků nakupuje po shlédnutí Reels
3 min. doba čtení

Jak na marketing s Meta Reels: Proč 80 % zákazníků nakupuje po shlédnutí Reels

V nejnovější příručce od Mety se dozvídáme, jak mohou značky efektivně využívat Meta Reels k posílení svých marketingových kampaní a dosahování skutečných výsledků. Zde je shrnutí nejdůležitějších faktů a doporučení, která by měl o tomto výkonném video formátu vědět každý, kdo se pohybuje v e-commerce.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Televize už není jen televize. Jak se mění sledování videoobsahu a co to znamená pro značky
3 min. doba čtení

Televize už není jen televize. Jak se mění sledování videoobsahu a co to znamená pro značky

Jak dnes funguje sledování videoobsahu? Co lidé považují za „televizi“ a kde reklama funguje nejlépe? CTV zatím není středobodem pozornosti našeho e-commerce, ale vývoj v zahraničí naznačuje, že by se to mohlo brzy změnit. Nová studie RTL AdAlliance přináší jasná data a trendy, které se vyplatí sledovat. A ukazuje, že o úspěchu videa nerozhoduje technologie, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+