2min. doba čtení

Nákupní doklad v chytrém telefonu. Globus přichází s novinkou

Zákazníci společnosti Globus si nyní mohou při nákupu vyžádat zkrácenou nebo elektronickou účtenku. Roční úspora může činit až tři tisíce kilometrů papíru. 

Nákupní doklad v chytrém telefonu. Globus přichází s novinkou

Účtenka v elektronické podobě

Německá společnost Globus, která v České republice provozuje síť hypermarketů, přišla s novinkou v oblasti účtenek za nákup. Zákazníkům služby Globus Bonus, kterých je v současné době 700 000, nabídne pomocí aplikace možnost elektronického potvrzení o zaplacení, tzv. e-účtenky. Ti, kteří nejsou členy věrnostního programu, mohou požádat o zkrácenou verzi účtenky. 

Pro 700 000 členů věrnostního programu Globus Bonus vytiskly hypermarkety Globus 13 milionů účtenek ročně, takže každý z nich si v průměru odnesl účtenku s dvaadvaceti nákupy v celkové délce 5 metrů.

„Pokud si zákazníci, kteří používají mobilní aplikaci, před nákupem vyberou elektronickou verzi účtenky, máme možnost ušetřit tisíce kilometrů papíru. Počet aktivních uživatelů aplikace poroste, a nakonec možná dosáhneme úspory i tři tisíce kilometrů na účtenkách. Jedná se však o volitelnou záležitost, pokud zákazník potřebuje tištěnou účtenku za nákup, může si ji vždy pořídit. Účtenky lze prostřednictvím aplikace i sdílet, například e-mailem a podobně,“ uvedla Aneta Turnovská, tisková mluvčí hypermarketů Globus.

V mobilní aplikaci My Globus se účtenky zobrazí do 24 hodin od nákupu a zůstanou tam dva roky, takže jejich tisk není nutný.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Co si myslí Češi o AI při nakupování módy?
3min. doba čtení

Co si myslí Češi o AI při nakupování módy?

V roce 2023 jsme byli svědky průlomu v generativních systémech založených na umělé inteligenci (AI), sahajícího od telefonických rozhovorů s virtuálními operátory až po automaticky personalizovaná doporučení produktů a virtuální nákupní asistenty. Algoritmy strojového učení jsou dnes všudypřítomné, ale jak se k adopci umělé inteligence ve světě módy staví čeští spotřebitelé? Jaké nové nástroje znají […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+