Nahrávání 3D reklamy i bez technických znalostí
Společnost VNTANA, která se zabývá technologií 3D e-commerce, oznámila spolupráci se společností Meta, jež je největším poskytovatelem reklamy v rámci sociálních sítí. Proces vytváření a zveřejňování 3D reklam na Facebooku a Instagramu se tak pro inzerenty zjednoduší. Před touto spoluprací museli inzerenti přeformátovat 3D soubory, aby byly kompatibilní s reklamními systémy společnosti Meta. „Nyní mohou značky používat VNTANA pro snadné nahrávání a konverzi souborů do reklam bez technických znalostí práce s 3D obrazy,“ vysvětluje Ashley Crowder, výkonná ředitelka společnosti VNTANA.
„Metaverse je v podstatě 3D internet,“ řekla Crowderová.
Podle ní je tento krok odrazovým můstkem k budoucnosti reklamy v metaverse, čímž odkazuje na futuristickou myšlenku virtuálního světa. Právě společnost Meta vidí svoji budoucnost v budování virtuálního světa metaverse, jehož realizace by měla trvat až deset let.
3D reklama je pohledem do budoucnosti metaverse
„Metaverse je v podstatě 3D internet,” řekla Crowderová. „Je to celý svět možností a ten začíná tím, že máte správné modely svých produktů.“
Uživatelé Facebooku nebo Instagramu tak mohou interaktivně využívat 3D reklamu na svém desktopu či telefonu, pohybovat s obrázkem produktu a prohlédnout si jej ze všech úhlů.
„Svým způsobem tyto reklamy představují pohled na to, co můžete očekávat od budoucích zařízení, jako jsou brýle s rozšířenou realitu,“ řekl Chris Barbour, ředitel partnerství pro rozšířenou realitu v jednotce Reality Labs společnosti Meta.
Meta již dříve spolupracovala se společnostmi Modiface a PerfectCorp, které se zabývají rozšířenou realitou (AR), aby pomohla kosmetickým značkám snáze propagovat 3D a AR reklamu.