2 min. doba čtení

Na LinkedIn se zlepší komunikace. Zprávy můžete posílat už i firemním profilům

Rychlé reakce na firemních profilech, na které jsou lidé zvyklí z Instagramu nebo Facebooku, budou nyní realitou i na LinkedIn. Platforma představila funkci, která má změnit způsob, jak značky komunikují s publikem.

Na LinkedIn se zlepší komunikace. Zprávy můžete posílat už i firemním profilům
Zdroj: Depositphotos

Tlačítko Zprávy v profilech firem výrazně usnadní komunikaci. Dosud bylo možné na síti používat pouze 2 formy kontaktu. Obě byly určeny výhradně pro osobní profily.

  1. Zprávy ve spojeních: Zprávy bylo možné odesílat pouze do spojení, tj. kontaktům první úrovně a členům skupin, kterých jste součástí.
  2. InMail: Zprávu lze odeslat bez připojení, ale pouze s placenou verzí LinkedIn Premium. Ta však poskytuje omezený počet zpráv bez připojení kontaktu.

Zprávy stránek lze povolit nebo zakázat v nastavení složky Doručená pošta. Po aktivaci budou správci dostávat oznámení o příchozích zprávách, jak je to běžné na jiných sociálních sítích. Správci mohou v současné době odpovídat pouze na zprávy iniciované členy.

Tlačítko Message dosud nebylo k dispozici. Mimochodem, sledujete na LinkedIn náš profil? 🙂

Platforma také vyzývá firemní profily, aby aktivně informovaly své sledující o novém komunikačním kanálu. Doporučuje také strategicky přidělovat odpovědnost pro správu příchozích zpráv, protože rychlé reakce jsou v současné situaci klíčové.

“Je jasné, že lidé chtějí, aby dnešní značky byly přístupnější a interaktivnější. Nedávná studie zjistila, že 93 % spotřebitelů chce, aby značky prokazovaly svou vstřícnost. Zapnutím funkce Pages Messaging můžete reagovat na kontakty od různých lidí z vašeho publika, kteří mohou mít různé motivace k oslovení,” uvádí LinkedIn ve svém prohlášení.

Uživatelé sítě LinkedIn se tak mohou těšit na přístupnější konverzace, které jim umožní navázat nové obchodní kontakty, najít pracovní příležitosti nebo získat podporu.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
TikTok představuje Search Ads Campaign
3 min. doba čtení

TikTok představuje Search Ads Campaign

TikTok rozšiřuje své reklamní možnosti uvedením nové funkce Search Ads Campaign. Jejím cílem je oslovit uživatele s vysokou pravděpodobností nákupu prostřednictvím výsledků vyhledávání v aplikaci TikTok. Stále více lidí používá sociální platformy k vyhledávání produktů namísto tradičních vyhledávačů. A TikTok chce inzerentům umožnit cílení na uživatele právě v momentě, kdy aktivně hledají informace.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Uživatelé TikToku oceňují použití AI v reklamě
3 min. doba čtení

Uživatelé TikToku oceňují použití AI v reklamě

Generativní AI se stává mocným nástrojem i v reklamě. Nedávná studie TikTok Marketing Science ukazuje, že uživatelé TikToku projevují výrazně větší nadšení a obeznámenost s obsahem generovaným AI, což poskytuje cenné poznatky pro značky, které chtějí využít potenciál AI v e-commerce.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Jak nové funkce Meta pomohou e-shopům zvýšit prodeje během svátků
4 min. doba čtení

Jak nové funkce Meta pomohou e-shopům zvýšit prodeje během svátků

Období horlivého nakupování se blíží a společnost Meta představila nové funkce pro e-commerce segment. Novými nástroji chce pomoci při zvyšování prodeje a efektivnějším oslovení zákazníků. Marketéři budou mít prostor pro zvýraznění či připomenutí slev, s Location Ads dokáží oslovit turisty a svůj prostor dostanou i kamenné provozy. Tyto inovace slibují optimalizovanější a personalizovaný přístup k […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+