2 min. doba čtení

Na LinkedIn se zlepší komunikace. Zprávy můžete posílat už i firemním profilům

Rychlé reakce na firemních profilech, na které jsou lidé zvyklí z Instagramu nebo Facebooku, budou nyní realitou i na LinkedIn. Platforma představila funkci, která má změnit způsob, jak značky komunikují s publikem.

Na LinkedIn se zlepší komunikace. Zprávy můžete posílat už i firemním profilům
Zdroj: Depositphotos

Tlačítko Zprávy v profilech firem výrazně usnadní komunikaci. Dosud bylo možné na síti používat pouze 2 formy kontaktu. Obě byly určeny výhradně pro osobní profily.

  1. Zprávy ve spojeních: Zprávy bylo možné odesílat pouze do spojení, tj. kontaktům první úrovně a členům skupin, kterých jste součástí.
  2. InMail: Zprávu lze odeslat bez připojení, ale pouze s placenou verzí LinkedIn Premium. Ta však poskytuje omezený počet zpráv bez připojení kontaktu.

Zprávy stránek lze povolit nebo zakázat v nastavení složky Doručená pošta. Po aktivaci budou správci dostávat oznámení o příchozích zprávách, jak je to běžné na jiných sociálních sítích. Správci mohou v současné době odpovídat pouze na zprávy iniciované členy.

Tlačítko Message dosud nebylo k dispozici. Mimochodem, sledujete na LinkedIn náš profil? 🙂

Platforma také vyzývá firemní profily, aby aktivně informovaly své sledující o novém komunikačním kanálu. Doporučuje také strategicky přidělovat odpovědnost pro správu příchozích zpráv, protože rychlé reakce jsou v současné situaci klíčové.

“Je jasné, že lidé chtějí, aby dnešní značky byly přístupnější a interaktivnější. Nedávná studie zjistila, že 93 % spotřebitelů chce, aby značky prokazovaly svou vstřícnost. Zapnutím funkce Pages Messaging můžete reagovat na kontakty od různých lidí z vašeho publika, kteří mohou mít různé motivace k oslovení,” uvádí LinkedIn ve svém prohlášení.

Uživatelé sítě LinkedIn se tak mohou těšit na přístupnější konverzace, které jim umožní navázat nové obchodní kontakty, najít pracovní příležitosti nebo získat podporu.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak fungují zdejší Boomers na sociálních sítích?
3 min. doba čtení

Jak fungují zdejší Boomers na sociálních sítích?

Sociální média už dávno nejsou doménou jen mladší generace. Čerstvá data z průzkumu AMI Digital ukazují, že i boomeři, tedy lidé ve věkové kategorii 65+, tráví online překvapivě hodně času. Jaké platformy využívají, co je na sítích zajímá a co by z toho mohli vytěžit e-commerce hráči?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Růst Pinterestu potvrzuje jeho marketingový potenciál
3 min. doba čtení

Růst Pinterestu potvrzuje jeho marketingový potenciál

Pinterest uzavřel rok 2024 s rostoucími tržbami, rostoucím počtem aktivních uživatelů a lepším hodnocením reklamy. Platforma se stále více dostává do povědomí jako prostor pro objevování a nakupování produktů a potvrzuje svůj význam v digitálním marketingu i e-commerce. Co stojí za jejím úspěchem a jaké příležitosti přináší značkám a inzerentům?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+