Tlačítko Zprávy v profilech firem výrazně usnadní komunikaci. Dosud bylo možné na síti používat pouze 2 formy kontaktu. Obě byly určeny výhradně pro osobní profily.
- Zprávy ve spojeních: Zprávy bylo možné odesílat pouze do spojení, tj. kontaktům první úrovně a členům skupin, kterých jste součástí.
- InMail: Zprávu lze odeslat bez připojení, ale pouze s placenou verzí LinkedIn Premium. Ta však poskytuje omezený počet zpráv bez připojení kontaktu.
Zprávy stránek lze povolit nebo zakázat v nastavení složky Doručená pošta. Po aktivaci budou správci dostávat oznámení o příchozích zprávách, jak je to běžné na jiných sociálních sítích. Správci mohou v současné době odpovídat pouze na zprávy iniciované členy.
Platforma také vyzývá firemní profily, aby aktivně informovaly své sledující o novém komunikačním kanálu. Doporučuje také strategicky přidělovat odpovědnost pro správu příchozích zpráv, protože rychlé reakce jsou v současné situaci klíčové.
“Je jasné, že lidé chtějí, aby dnešní značky byly přístupnější a interaktivnější. Nedávná studie zjistila, že 93 % spotřebitelů chce, aby značky prokazovaly svou vstřícnost. Zapnutím funkce Pages Messaging můžete reagovat na kontakty od různých lidí z vašeho publika, kteří mohou mít různé motivace k oslovení,” uvádí LinkedIn ve svém prohlášení.
Uživatelé sítě LinkedIn se tak mohou těšit na přístupnější konverzace, které jim umožní navázat nové obchodní kontakty, najít pracovní příležitosti nebo získat podporu.