Zajímá mě
26. března 2019

Štefan Polgári

Managing Director Ecommerce Bridge
26. března 2019

Na co musíte myslet při expanzi e-shopu do zahraničí (Lukáš Pampurík, budchlap.sk)

2 min čtení

Přinášíme vám druhý rozhovor s Lukášem Pampuríkem, zakladatelem e-shopu BudChlap.sk. Lukáš prodává pánské oblečení a jeho e-shopy fungují v 6 zemích. Budeme mluvit o jeho zkušenostech s expanzí na zahraniční trhy. Dozvíte se, jaký je jeho pohled na expanzi, jaká jsou specifika jednotlivých zemí, a zda je opravdu tak těžké založit e-shop v zahraničí.

V rozhovoru se dozvíte:

  • 0:49 jak spouštěl italský trh, co trvalo nejdéle, co všechno bylo třeba připravit, jak dlouho trvalo, než začaly chodit první objednávky,
  • 3:55 s jakými problémy se v Itálii setkává a jak je řeší,
  • 6:12 jaká jsou specifika a problémy v Rumunsku,
  • 7:37 jaké rozdíly mezi zeměmi vnímá v nákladech,
  • 8:53 jak řeší zákaznickou podporu v jednotlivých zemích,
  • 9:57 jak je to s účetnictvím a placením daní,
  • 11:02 jak vyřešil VOP a ostatní právní záležitosti,
  • 11:57 jako vyřešil překlady,
  • 12:51 jaké jsou odlišnosti v chování zákazníků na Facebooku,
  • 13:33 jaké si zvolil platební brány,
  • 15:33 proč bylo jednodušší začít na Slovinsku než v Chorvatsku,
  • 16:57 proč je lepší založit si lokální bankovní účet,
  • 18:05 zda se vyplatí využívat centralizované služby pro převod plateb,
  • 19:00 jaké jsou rozdíly v „papírovačkách“ v jednotlivých zemích,
  • 21:52 jaký má názor na expandování mimo EU a nad jakými dalšími zeměmi uvažoval,
  • 24:42 kde vidí potenciál do budoucna: další země nebo jiné e-shopy?

 

Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Autor článku

Štefan Polgári

Managing Director Ecommerce Bridge

Zakladatel a vedoucí projektu Ecommerce Bridge. Online marketingu se věnuje přes 10 let a kromě Ecommerce Bridge vede i Affiliate síť Dognet.

Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.