2min. doba čtení

Na co musíte myslet při expanzi e-shopu do zahraničí (Lukáš Pampurík, budchlap.sk)

Přinášíme vám druhý rozhovor s Lukášem Pampuríkem, zakladatelem e-shopu BudChlap.sk. Lukáš prodává pánské oblečení a jeho e-shopy fungují v 6 zemích. Budeme mluvit o jeho zkušenostech s expanzí na zahraniční trhy. Dozvíte se, jaký je jeho pohled na expanzi, jaká jsou specifika jednotlivých zemí, a zda je opravdu tak těžké založit e-shop v zahraničí.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

V rozhovoru se dozvíte:

  • 0:49 jak spouštěl italský trh, co trvalo nejdéle, co všechno bylo třeba připravit, jak dlouho trvalo, než začaly chodit první objednávky,
  • 3:55 s jakými problémy se v Itálii setkává a jak je řeší,
  • 6:12 jaká jsou specifika a problémy v Rumunsku,
  • 7:37 jaké rozdíly mezi zeměmi vnímá v nákladech,
  • 8:53 jak řeší zákaznickou podporu v jednotlivých zemích,
  • 9:57 jak je to s účetnictvím a placením daní,
  • 11:02 jak vyřešil VOP a ostatní právní záležitosti,
  • 11:57 jako vyřešil překlady,
  • 12:51 jaké jsou odlišnosti v chování zákazníků na Facebooku,
  • 13:33 jaké si zvolil platební brány,
  • 15:33 proč bylo jednodušší začít na Slovinsku než v Chorvatsku,
  • 16:57 proč je lepší založit si lokální bankovní účet,
  • 18:05 zda se vyplatí využívat centralizované služby pro převod plateb,
  • 19:00 jaké jsou rozdíly v „papírovačkách“ v jednotlivých zemích,
  • 21:52 jaký má názor na expandování mimo EU a nad jakými dalšími zeměmi uvažoval,
  • 24:42 kde vidí potenciál do budoucna: další země nebo jiné e-shopy?

 

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projekt Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ľuboš Ďurovič CMO Hyperia
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Matuš Konečný
2min. doba čtení

V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek