|
1 min. doba čtení

Může člověk s MBA titulem reálně zvýšit firmě zisky? (Jaroslav Vojtechovský, Digitální Univerzita)

Digitální univerzita nabízí flexibilní a kvalitní vzdělávání v digitálním marketingu a managementu, přizpůsobené potřebám moderního trhu. Koncept „sobotical“ představuje příležitost investovat soboty do rozvoje kariéry prostřednictvím intenzivních přednášek a workshopů. Kromě klasických programů Certifikovaného a Expert studia mají také MBA program, který kombinuje teorii s praktickými dovednostmi, ideální pro manažery a podnikatele. Zakladatel univerzity sdílí svoji cestu od tradičního akademického prostředí k vytvoření unikátního vzdělávacího programu, který reaguje na aktuální výzvy v oblasti marketingu. Jak to celé funguje nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Jaroslav Vojtechovský, PhD., Founder & CEO Digitální univerzity.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Může člověk s MBA titulem reálně zvýšit firmě zisky? (Jaroslav Vojtechovský, Digitální Univerzita)
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

      • 01:45 Proč je vzdělání na západě na vyšší úrovni, než u nás?
      • 03:42 Je to na Digitální univerzitě jiné, než na klasické škole?
      • 06:19 Jak se hlídá kvalita lektorů?
      • 08:13 Je rozdíl mezi klasickým MBA a tím od Digitální univerzity?
      • 10:20 Musí mít takové studium už speciální rad a strukturu?
      • 12:48 Je to standardně celosvětově akreditovaný program?
      • 14:53 Co je to Sobotical?
      • 17:55 Komu je doporučeno studium MBA?
      • 19:06 Jak si na to vedle všech povinností najít čas?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
E-commerce a „zakázaná“ témata. Jak se vypořádat s nedostatkem příležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)
1 min. doba čtení

E-commerce a „zakázaná“ témata. Jak se vypořádat s nedostatkem příležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)

Jak vybudovat silnou značku v segmentu, kde je téměř všechno zakázané? V rozhovoru se dozvíte, proč nevyužívají stránky pro dospělé ke komunikaci, jak ovlivnili influencery a co jim slovenská legislativa umožňuje víc než v Česku nebo Maďarsku. Více informací nám poskytl Matúš Porubský, Brand Manager RRP SK.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Ecommerce Bridge UPDATE 27/2025
1 min. doba čtení

Ecommerce Bridge UPDATE 27/2025

Nejnovější epizodu podcastu Ecommerce Bridge UPDATE naleznete na všech populárních platformách.    

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
TikTok Shop, reklamy ve WhatsAppu a příprava na Cyber ​​Five již během léta | MUDROVAČKA 06/2025
1 min. doba čtení

TikTok Shop, reklamy ve WhatsAppu a příprava na Cyber ​​Five již během léta | MUDROVAČKA 06/2025

Meta testuje reklamy ve WhatsAppu, TikTok mění hru v prodeji přes video, Facebook slučuje videa do Reels, Pinterest redefinuje, jak hledáme produkty, a Microsoft ukazuje, že má co říct i v oblasti reklamy. Tento díl Mudrovačky je nabitý praktickými tipy a trendy, které vám pomohou neztratit se v online prostoru, ve kterém denně vidíte stovky […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge