1 min. doba čtení

Může člověk s MBA titulem reálně zvýšit firmě zisky? (Jaroslav Vojtechovský, Digitální Univerzita)

Digitální univerzita nabízí flexibilní a kvalitní vzdělávání v digitálním marketingu a managementu, přizpůsobené potřebám moderního trhu. Koncept „sobotical“ představuje příležitost investovat soboty do rozvoje kariéry prostřednictvím intenzivních přednášek a workshopů. Kromě klasických programů Certifikovaného a Expert studia mají také MBA program, který kombinuje teorii s praktickými dovednostmi, ideální pro manažery a podnikatele. Zakladatel univerzity sdílí svoji cestu od tradičního akademického prostředí k vytvoření unikátního vzdělávacího programu, který reaguje na aktuální výzvy v oblasti marketingu. Jak to celé funguje nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Jaroslav Vojtechovský, PhD., Founder & CEO Digitální univerzity.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

      • 01:45 Proč je vzdělání na západě na vyšší úrovni, než u nás?
      • 03:42 Je to na Digitální univerzitě jiné, než na klasické škole?
      • 06:19 Jak se hlídá kvalita lektorů?
      • 08:13 Je rozdíl mezi klasickým MBA a tím od Digitální univerzity?
      • 10:20 Musí mít takové studium už speciální rad a strukturu?
      • 12:48 Je to standardně celosvětově akreditovaný program?
      • 14:53 Co je to Sobotical?
      • 17:55 Komu je doporučeno studium MBA?
      • 19:06 Jak si na to vedle všech povinností najít čas?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)
1 min. doba čtení

Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)

Ať už prodáváte tisíce nebo jen desítky produktů, fulfillment může dávat smysl v každé fázi podnikání. Ušetření starostí s logistikou, balením či skladováním vám může uvolnit ruce pro důležitější úkoly. Jakou přidanou hodnotu má fakt, že je SpedDKa s.r.o. rodinná firma, zda díky nim můžete mít na e-shopu implementované všechny dopravce a při jak velkých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)
2 min. doba čtení

SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)

SEO se v roce 2025 zásadně mění – nestačí už být „první na Googlu“. Organické výsledky ustupují odpovědím generovaným umělou inteligencí, snippetům a reklamám. Konkurence roste a důraz se klade na autoritu značky, kvalitu obsahu a technické řešení webu. Úspěch dnes závisí na promyšlené strategii, důkladné analýze klíčových slov a schopnosti najít výklenkové příležitosti. Co […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+