2 min. doba čtení

Reklama na Threads, 2024 pozitivní pro SK e-commerce, změna moderování na Mete | MUDROVAČKA 01/2025

Slovenský e-commerce v roce 2024 pokračoval v růstu, přičemž jeho obrat dosáhl 1,8 miliardy eur. Trh se však mění – počet e-shopů klesá a stále více zákazníků začíná nákupy na online tržištích. Značky už nemohou stavět jen na cenové konkurenci, ale musí si získávat srdce spotřebitelů autenticitou a hodnotami. Mezitím sociální sítě mění pravidla hry – Instagram omezuje dosah recyklovaného obsahu, Meta uvolňuje moderování a Threads se snaží stát kultivovanější verzí X. V Google Ads probíhají experimenty s automatizovanými kampaněmi a manipulativní techniky na čínských marketplacech čelí regulacím EU. Jaké další trendy ovlivní e-commerce v roce 2025? To vše a ještě mnohem více v naší Mudrovačce!

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V MUDROVAČCE se dozvíte:

  • 03:10 Rok 2024 přinesl pro slovenský e-commerce dobrá čísla
  • 06:10 Od memů po hodnoty: Jak si značky získávají srdce spotřebitelů
  • 10:03 Meta zásadně mění přístup k moderování obsahu a ověřování faktů
  • 13:11 Instagram zveřejnil 5 chyb, které omezují váš dosah
  • 17:33 Google Ads experiment: Přesun rozpočtů do Performance Max
  • 18:25 Téměř polovina nákupů začíná na online tržištích
  • 21:01 Ovlivňování nákupních rozhodnutí pomocí dark patterns je běžná praxe
  • 23:06 Bezplatné vrácení jako rozhodující faktor
  • 26:33 Jen 26 % zákazníků hodnotí digitální zážitky jako vynikající
  • 29:28 Reklama přichází i na Threads
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge

Online marketingový nadšenec, tvůrce obsahu, novinář, event manažer, projektový manažer a specialista na sociální sítě… Aktuálně to hrotím se Štefanem v Ecommerce Bridge. Děláme hodně, dobře a kvalitně. Říkáš, že se nedá? Sleduj nás a dokážeme ti, že ano! 🚀

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jsou kurýři minulostí? Co se vyplatí obchodníkům a co zákazníkům? (Ján Ťurek, Balíkovo od SPS)
2 min. doba čtení

Jsou kurýři minulostí? Co se vyplatí obchodníkům a co zákazníkům? (Ján Ťurek, Balíkovo od SPS)

Výdejní boxy jako nový standard doručování? Proč je Slováci upřednostňují před kurýry, jak reálně šetří čas i životní prostředí a proč se z nich stal fenomén právě ve střední Evropě. V rozhovoru se dozvíte, jak se mění práce kurýrů, jaké jsou plány na vybudování tisíců nových boxů po celém Slovensku a proč jsou autonomní vozidla […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Mezinárodní SEO po celém světě s výsledky ve vysoce konkurenčním prostředí (Viktor Zeman, LiveAgent)
1 min. doba čtení

Mezinárodní SEO po celém světě s výsledky ve vysoce konkurenčním prostředí (Viktor Zeman, LiveAgent)

Jak se z malé slovenské firmy stane globální hráč v SEO, který si programuje vlastní nástroje a rankuje na tisíce klíčových slov ve více než 25 jazycích? V rozhovoru s Viktorem Zemanem, zakladatelem Quality Unit (LiveAgent, Post Affiliate Pro), se ponoříme hluboko do světa technického i obsahového SEO, automatizace, linkbuildingu a také pádů, ze kterých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+