2 min. doba čtení

Mohou být kurýrní společnosti konkurencí? InPost založil vlastní e-shop

Společnost InPost spustila vlastní internetový obchod. Jaké produkty v něm najdeme a proč je to skvělá příležitost?

Mohou být kurýrní společnosti konkurencí? InPost založil vlastní e-shop

Využijte více příležitostí

Stále více společností využívá kumulace obchodních příležitostí. Amazon začínal jako eshop, dnes buduje trendy v oblasti maloobchodu a logistiky. Proč nevyužít vlastní logistickou síť? Tuto otázku si možná položila jedna z největších kurýrních společností v Polsku. Společnost InPost otevřela vlastní eshop s několika kategoriemi.

Eshop s příznačným názvem OutoftheBox funguje v Polsku zatím několik dní. V současné době je v nabídce 48 produktů rozdělených do šesti kategorií. Všechny jsou inspirovány činností společnosti InPost, např. v kategorii HOME najdou zákazníci nábytek vyrobený z kartonových krabic.

zdroj: InPost

Příznivci žlutého loga zde najdou také výrobky pro děti, jako jsou batohy se smajlíkem a speciální boxy na svačinu.

zdroj: InPost

Nepřehlédnutelná žlutá

Společnost velmi umně propojila tuto příležitost s budováním značky InPost. Barvy, logo, kategorie produktů navazovaly na aktivity společnosti.

Tento krok může sloužit jako inspirace pro firmy, které vnímají budování značky (branding) pouze z hlediska marketingových nákladů. InPost prostřednictvím vlastního e-shopu otevírá dveře zákazníkům a podvědomě je nabádá, aby si zvykli využívat síť balíkomatů.

Pro majitele největší kurýrní společnosti v Polsku, která disponuje největším počtem balíkomatů, jsou ceny za doručení ve srovnání s ostatními eshopy velmi nízké. Doručení zdarma začíná již při objednávce nad 10 eur. Pokud si zákazníci objednají výrobek do 10 EUR, pak doručení stojí přibližně 1 EUR a kurýrní služba 2 EUR.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Meta AI se rozšiřuje do Evropy
3 min. doba čtení

Meta AI se rozšiřuje do Evropy

Technologický gigant Meta tento týden oznámil, že jeho konverzační nástroj umělé inteligence Meta AI bude nasazen ve 41 evropských zemích včetně členských států Evropské unie a v 21 zámořských územích. To představuje dosud největší globální expanzi.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Streaming překonává tradiční televizi. Co to znamená pro e-commerce a marketing?
4 min. doba čtení

Streaming překonává tradiční televizi. Co to znamená pro e-commerce a marketing?

Príjmy ze streamovacích služeb poprvé v historii překonaly tradiční televizi. Podle eMarketer Digital Video Forecast 2025 bude do roku 2028 podíl lineární TV na trhu předplatného v USA tvořit už jen třetinu. Spotřebitelé stále více preferují flexibilní služby dostupné kdykoliv a kdekoliv. Jak se tím může inspirovat e-commerce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Německý zákazník přemýšlí, americký jedná. Jak se to odráží na prodejích v segmentu módy?
3 min. doba čtení

Německý zákazník přemýšlí, americký jedná. Jak se to odráží na prodejích v segmentu módy?

Nakupování módy v e-commerce se vyvíjí různými směry, což odhalují i údaje z platformy ECDB. Zatímco američtí spotřebitelé bez váhání přidávají položky do svých digitálních košíků, němečtí a britští kupující jsou při výběru opatrnější. Přesto všechny regiony dosahují podobné míry konverze, což poukazuje na rozdílné nákupní návyky v globálním měřítku.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+