Využijte více příležitostí
Stále více společností využívá kumulace obchodních příležitostí. Amazon začínal jako eshop, dnes buduje trendy v oblasti maloobchodu a logistiky. Proč nevyužít vlastní logistickou síť? Tuto otázku si možná položila jedna z největších kurýrních společností v Polsku. Společnost InPost otevřela vlastní eshop s několika kategoriemi.
Eshop s příznačným názvem OutoftheBox funguje v Polsku zatím několik dní. V současné době je v nabídce 48 produktů rozdělených do šesti kategorií. Všechny jsou inspirovány činností společnosti InPost, např. v kategorii HOME najdou zákazníci nábytek vyrobený z kartonových krabic.
Příznivci žlutého loga zde najdou také výrobky pro děti, jako jsou batohy se smajlíkem a speciální boxy na svačinu.
Nepřehlédnutelná žlutá
Společnost velmi umně propojila tuto příležitost s budováním značky InPost. Barvy, logo, kategorie produktů navazovaly na aktivity společnosti.
Tento krok může sloužit jako inspirace pro firmy, které vnímají budování značky (branding) pouze z hlediska marketingových nákladů. InPost prostřednictvím vlastního e-shopu otevírá dveře zákazníkům a podvědomě je nabádá, aby si zvykli využívat síť balíkomatů.
Pro majitele největší kurýrní společnosti v Polsku, která disponuje největším počtem balíkomatů, jsou ceny za doručení ve srovnání s ostatními eshopy velmi nízké. Doručení zdarma začíná již při objednávce nad 10 eur. Pokud si zákazníci objednají výrobek do 10 EUR, pak doručení stojí přibližně 1 EUR a kurýrní služba 2 EUR.