2min. doba čtení

Mohou být kurýrní společnosti konkurencí? InPost založil vlastní e-shop

Společnost InPost spustila vlastní internetový obchod. Jaké produkty v něm najdeme a proč je to skvělá příležitost?

Mohou být kurýrní společnosti konkurencí? InPost založil vlastní e-shop

Využijte více příležitostí

Stále více společností využívá kumulace obchodních příležitostí. Amazon začínal jako eshop, dnes buduje trendy v oblasti maloobchodu a logistiky. Proč nevyužít vlastní logistickou síť? Tuto otázku si možná položila jedna z největších kurýrních společností v Polsku. Společnost InPost otevřela vlastní eshop s několika kategoriemi.

Eshop s příznačným názvem OutoftheBox funguje v Polsku zatím několik dní. V současné době je v nabídce 48 produktů rozdělených do šesti kategorií. Všechny jsou inspirovány činností společnosti InPost, např. v kategorii HOME najdou zákazníci nábytek vyrobený z kartonových krabic.

zdroj: InPost

Příznivci žlutého loga zde najdou také výrobky pro děti, jako jsou batohy se smajlíkem a speciální boxy na svačinu.

zdroj: InPost

Nepřehlédnutelná žlutá

Společnost velmi umně propojila tuto příležitost s budováním značky InPost. Barvy, logo, kategorie produktů navazovaly na aktivity společnosti.

Tento krok může sloužit jako inspirace pro firmy, které vnímají budování značky (branding) pouze z hlediska marketingových nákladů. InPost prostřednictvím vlastního e-shopu otevírá dveře zákazníkům a podvědomě je nabádá, aby si zvykli využívat síť balíkomatů.

Pro majitele největší kurýrní společnosti v Polsku, která disponuje největším počtem balíkomatů, jsou ceny za doručení ve srovnání s ostatními eshopy velmi nízké. Doručení zdarma začíná již při objednávce nad 10 eur. Pokud si zákazníci objednají výrobek do 10 EUR, pak doručení stojí přibližně 1 EUR a kurýrní služba 2 EUR.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Vrácení zboží v Německu se drží na 11 %
3min. doba čtení

Vrácení zboží v Německu se drží na 11 %

Pro hráče v oblasti elektronického obchodování je výzvou najít rovnováhu mezi vstřícností k zákazníkům a udržením návratnosti v rozumných mezích. Podle průzkumu německé digitální asociace Bitkom zákazníci nakupující online v Německu vracejí 11 % svých nákupů.

Přečíst článek
Český zákazník začíná být opět loajální, o to složitější ale je si jeho důvěru získat
5min. doba čtení

Český zákazník začíná být opět loajální, o to složitější ale je si jeho důvěru získat

Česká e-commerce se po dvou letech červených čísel opět nadechuje. Zákazníci ovšem byli nuceni přizpůsobit zdivočelé inflaci své rozpočty a nákupní zvyklosti – a řadu nových návyků si uchovají i letos, když očekávají reálný růst mezd. Skip Pay v rámci svého panelu pravidelně nakupujících zákazníků analyzoval spotřebitelské chování – zákazníci jsou připraveni být opět loajální, o […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+