2 min. doba čtení

Mladí seveřané mění skandinávskou e-commerce

Štúdia spoločnosti PostNord ukazuje, jaký vliv mají mladí lidé na e-commerce ve skandinávských zemích. Jejich nákupní návyky přetvářejí digitální obchod v Dánsku, Norsku či Švédsku.

Mladí seveřané mění skandinávskou e-commerce
Zdroj: Depositphotos

Ve Skandinávii nastávají rozdíly v přístupech k nakupování. Nejaktivnějšími online nakupujícími jsou Dánové (18–29 let) a Norové (30–49 let). Pokud jde o starší zákazníky, zajímavé je Švédsko a Dánsko. Lidé ve věku 65 až 79 let tam mají dvakrát větší pravděpodobnost, že budou nakupovat online jednou týdně, než lidé v jiných severských zemích.

Švédsko je jednou z mála severských zemí, kde věk nemá takový vliv na to, jak často lidé nakupují.

Různé přístupy k doručení

Mladí lidé vyhledávají flexibilitu a méně interakce. Tím mění podobu doručovacích služeb. Na rozdíl od starších občanů vyhledávají nové způsoby doručování balíků, jako například boxy. Pro starší spotřebitele je zase důležitá bezpečnost a zažité způsoby. Obvykle si vybírají tradiční doručovací místa a dodávky domů.

Zdroj: Postnord

Mladí lidé chtějí nové platební nápady

Největší rozdíl může být v tom, jak se lidé rozhodnou platit. Mladí seveřané vedou ve využívání mobilních plateb. Upřednostňují možnosti okamžitých plateb, jako jsou Swish, Vipps a MobilePay, jakož i digitální peněženky, jako jsou Apple Pay a Google Pay.

Mladí lidé v severských zemích využívají mobilní platby dvakrát častěji než starší lidé.

Zdroj: Postnord

Pohled vpřed

Abychom lépe porozuměli budoucnosti severského e-commerce, je nezbytné věnovat pozornost rozdílům mezi generacemi. Vkus mladších spotřebitelů, zejména jejich otevřenost vůči digitálním řešením a preference flexibility, poskytuje cenné indicie o směřování online nakupování v tomto regionu.

S rostoucí kupní silou mladší generace je pravděpodobné, že jejich preference budou formovat standardy online nakupování v severských zemích.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Nová definice maskulinity: Jak mohou značky autenticky oslovit moderní muže?
4 min. doba čtení

Nová definice maskulinity: Jak mohou značky autenticky oslovit moderní muže?

Značky stojí před důležitou výzvou, jak změnit způsob zobrazování mužů ve svých kampaních. Podle nedávné zprávy společnosti Kantar se moderní publikum neumí ztotožnit se zažitými stereotypy o silných a nezdolných mužích. a k růstu značky. Podívejme se na závěry, ze kterých může e-commerce čerpat a využít je ve svůj prospěch.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+