1 min. doba čtení

Místo názvu produktu omluva od Chat GPT. Amazon doplatil na používání umělé inteligence

Stejně jako mnoho dalších společností, i Amazon začal využívat umělou inteligenci ve svém podnikání. Tentokrát se to však vymklo kontrole. Místo jasných názvů produktů se zákazníci dočtou, že jejich požadavek porušuje zásady OpenAI.

Místo názvu produktu omluva od Chat GPT. Amazon doplatil na používání umělé inteligence
Zdroj: The Verge

Portál The Verge informoval o rostoucím počtu položek na webu Amazonu s názvy jako “Je mi líto, ale tento požadavek nemohu splnit, porušuje zásady používání OpenAI.” a podobné varianty.

Zdroj: The Verge

Je to proto, že prodejci na Amazonu používají k vytváření produktových karet službu ChatGPT. Až dosud to bylo v pořádku, ale s nárůstem zneužívání umělé inteligence k vytváření komerčních produktů se společnost OpenAI rozhodla říci dost. Když si AI všimne, že se někdo věnuje těmto aktivitám, vyhodí varování: “Je nám líto, váš požadavek porušuje zásady OpenAI.”

Mluvčí společnosti Amazon, Maria Boschettiová, řekla serveru The Verge: “Usilovně pracujeme na tom, abychom zákazníkům poskytli spolehlivý nákupní zážitek, včetně požadavku, aby prodejci třetích stran poskytovali přesné a informativní výpisy produktů. Dotyčné výpisy jsme odstranili a pokračujeme ve vylepšování našich systémů.”

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
E-commerce jako opravdu inteligentní systém. S personalizovanými kampaněmi pomůže AI (Vladimír Houba, RTB House)
9 min. doba čtení

E-commerce jako opravdu inteligentní systém. S personalizovanými kampaněmi pomůže AI (Vladimír Houba, RTB House)

Jak říká jedna z marketingových pouček, je třeba zajistit, aby se ten správný výrobek dostal ke správnému spotřebiteli, ve správný čas na správné místo, ve správné kvalitě a za správnou cenu. To je ovšem ideální scénář. Realita ukazuje, že s komplikovanou politikou cookies a dalšími překážkami je to spíše zbožné přání. Naštěstí digitální marketing patří […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
88 % spotřebitelů chce kombinovat online a offline nakupování. Jak se přizpůsobit omnichannel standardu?
5 min. doba čtení

88 % spotřebitelů chce kombinovat online a offline nakupování. Jak se přizpůsobit omnichannel standardu?

Nejnovější výroční zpráva společnosti Bazaarvoice Shopper Experience Index (SEI) přináší nové poznatky o tom, kam se ubírají očekávání současných nakupujících. Průzkum se uskutečnil na vzorku více než 8 000 zákazníků ze zemí jako USA, Velká Británie, Francie, Německo, Kanada, Austrálie a Indie. Proč je omnichannel buzzwordem současnosti? A které strategie si musí značky osvojit, aby […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Co je zážitkové nakupování?
4 min. doba čtení

Co je zážitkové nakupování?

Znáte pojem Immersive Shopping? Můžeme jej přeložit také jako zážitkové nakupování. Jedná se o obchodní strategii, která spojuje digitální inovace se zajímavými a hmatatelnými aspekty tradičního retailu. Kombinuje digitální a fyzický svět s cílem vytvořit nezapomenutelné a poutavé zážitky prostřednictvím nejmodernějších technologií, jako jsou virtuální realita (VR), rozšířená realita (AR) a live shopping.

Redakcia Redakcia
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+