Portál The Verge informoval o rostoucím počtu položek na webu Amazonu s názvy jako “Je mi líto, ale tento požadavek nemohu splnit, porušuje zásady používání OpenAI.” a podobné varianty.
Je to proto, že prodejci na Amazonu používají k vytváření produktových karet službu ChatGPT. Až dosud to bylo v pořádku, ale s nárůstem zneužívání umělé inteligence k vytváření komerčních produktů se společnost OpenAI rozhodla říci dost. Když si AI všimne, že se někdo věnuje těmto aktivitám, vyhodí varování: “Je nám líto, váš požadavek porušuje zásady OpenAI.”
Mluvčí společnosti Amazon, Maria Boschettiová, řekla serveru The Verge: “Usilovně pracujeme na tom, abychom zákazníkům poskytli spolehlivý nákupní zážitek, včetně požadavku, aby prodejci třetích stran poskytovali přesné a informativní výpisy produktů. Dotyčné výpisy jsme odstranili a pokračujeme ve vylepšování našich systémů.”