1min. doba čtení

Microsite

Microsite je webový projekt, který má většinou jen malý rozsah a může mít omezené trvání. Je připravený speciálně pro konkrétní téma a je formou marketingové strategie na podporu jiných, větších projektů nebo kampaní.

Microsite je webový projekt, který má většinou jen malý rozsah a může mít omezené trvání. Je připravený speciálně pro konkrétní téma a je formou marketingové strategie na podporu jiných, větších projektů nebo kampaní. Může sloužit k propagaci konkrétního produktu, služby nebo kampaně e-shopu. Buduje se v rámci SEO, linkbuildingu nebo jako přirozený zdroj návštěvnosti. Značky si je budují, pokud se chtějí zaměřovat na konkrétní produkty. Mohou se soustředit například na tiskárny, tehdy se k původní stránce e-shopu ve formě znacka.sk vytvoří také microsite, která je cílená na daný produkt, jako například tiskarny.znacka.cz.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
4min. doba čtení

Co je hoax?

V současném kontextu sociálních sítí lidé za hoax považují informace, se kterými se buď neztotožňují, nebo které odporují jejich vidění světa. Svět není černobílý, ty máš svůj názor, já mám svůj názor, pravda je relativní a podobné fráze nás chtějí přesvědčit, že nemůžeme spolehlivě určit pravost a pravdivost informací. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
2min. doba čtení

Fotobanka

Fotobanka je místo na internetu, kde najdete tisíce fotografií, obrázků, nebo dokonce krátkých videoklipů. Jde o jeden z nejjednodušších způsobů, jak získat ilustrační obrázek. Dají se využívat pro komerční účely například do článků, na sociální sítě nebo na weby. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se do denního, nebo týdenního newsletteru, se kterým vám nic neunikne […]

Přečíst článek
2min. doba čtení

Cílová skupina

S pojmem cílová skupina jste se setkali pravděpodobně v marketingu nebo v oblasti reklamy. Jde o velmi důležitý parametr, který by měla znát každá značka či firma. Od něho se následně odvíjí, na koho budete cílit svoje reklamy, příspěvky či výrobky. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se do denního, nebo týdenního newsletteru, se kterým vám […]

Přečíst článek