4 min. doba čtení

Michal Pastier mění 15-tisícový bestseller na jedinečnou konferenci

Už 10. března se v Bratislavě poprvé uskuteční událost, jaká na Slovensku ještě nebyla. Po obrovském úspěchu bestselleru Žlutá kniha budování značky organizuje vydavatelství barecz & conrad books spolu s autorem Michalem Pastierem super praktický event o budování značek.

Michal Pastier mění 15-tisícový bestseller na jedinečnou konferenci

Zažijete domácí i zahraniční speakery

Žlutá kniha ožije v podobě velkolepého festivalu. Na návštěvníky čekají dva intenzivní dny, které spojí žlutou komunitu a vytvoří neocenitelný zážitek. Dvoudenní událost se bude konat ve dvou různých prostorách.

10. března proběhne ve Staré tržnici celodenní konference a 11. března se v Jurkovičově teplárně v base4work uskuteční praktické workshopy.

Velkým lákadlem této netradiční Žluté vlny jsou zejména prestižní zahraniční speakeři. Do Bratislavy zavítá např. Ezequiel Abramzon, majitel brandingové konzultační agentury LALO, který více než 20 let vedl brandingové oddělení Disney a podílel se na budování značek jako Marvel či Star Wars. Tento světový brandingový expert povede i část úterních workshopů.

Dalším velkým jménem je švýcarský podnikatel a průkopník subscription modelů Samy Liechti. Společnost Blacksocks.com, kterou vybudoval a minulý rok po 25 letech úspěšně prodal, prorazila díky měsíčnímu „předplatnému černých ponožek“. Firma má dnes 250 000+ zákazníků ve 120 zemích světa a Samy ji rozběhl tak, že chodil v 90. letech v konzervativním Švýcarsku na konference s kalhotami ustřiženými pod koleny, aby mu byly vidět ponožky, které propagoval.

Z domácích speakerů se návštěvníci mohou těšit na TOP slovenského marketéra Michala Pastiera, známou designérku Dajanu Vargu Rodriguez, královnu letenek a televizní investorku Tatianu Ondrejkovou, trenéra speakingu a Marketéra roku Juraje Holuba, inovátora Andreje Dulu, který prorazil v americké NHL, či Juraje Pobjeckého, spoluautora legendární kampaně Fofola.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Event pro ty, kteří nechtějí teorii, ale praxi

Hlavní tváří konference je Michal Pastier, ale hlavním mottem by podle něj bylo: „Žádné kecy, žádná teorie, žádný motivační bullshit.“ Cílem je neučit se na vlastních chybách a vyhnout se při budování značky slepým uličkám.

Organizátoři si dali za cíl přinést publiku zejména praktické rady, které ihned mohou aplikovat na své značky. Ať už jde o úplné začátečníky, kteří teprve chtějí začít podnikat, firmy, které potřebují rebrandovat, nebo ty super úspěšné, kteří se chystají expandovat na zahraniční trhy. Na události si přijdou na své i ti, kteří si budují osobní značku. Žlutý event budování značky se ponese v duchu tří programových bloků – ZAČNI, RESTARTUJ SE a JDI DO SVĚTA.

V rámci programu se návštěvníci mohou těšit na témata jako:

  • Rychlokurz: Jak se stát dobrým speakerem a nastartovat svůj byznys
  • Proč začít podnikat a jak uspět se svými představami
  • Brand Leadership jako styl řízení firmy. Příběh značek Ovečkárna a OlaOla
  • Jak se ptát zákazníků, co chtějí, a dát jim to, co potřebují
  • Jak si najít neotřesitelnou pozici na trhu a vybudovat světovou značku
  • Jak prorazit v nejlepší hokejové lize světa
  • Slovenské vs. švýcarské značky: Co děláme lépe a kde se můžeme inspirovat?
  • Když founder prodává: Lekce z prvního online předplatného modelu podnikání na světě
  • a mnohé další…

Kromě toho mají návštěvníci možnost zažít i dva interaktivní workshopy, během nichž budou mít možnost konzultovat svou značku se dvěma top odborníky na branding:

  • Jak vytvořit ziskovou značku v době chaosu a nepozornosti (povede Michal Pastier)
  • Jak si najít neotřesitelnou pozici na trhu a vybudovat světovou značku (povede Ezequiel Abramzon)

Více informací o Žlutém eventu najdete na stránce michalpastier.com a podrobný program na na webu magazínu Forbes.

Early Bird lístky na festival budou v prodeji do neděle 16.2.2025, poté se cena bude zvyšovat.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Shopcamp sází na poctivý obsah
3 min. doba čtení

Shopcamp sází na poctivý obsah

Co spojuje řízení miliardových obratů, škálování značek do zahraničí, influencer marketing, data v HR a neustálý souboj mezi performance a budováním brandu? Všechny tyhle výzvy řeší e-commerce profesionálové každý den – a právě na ně se letos zaměří Shopcamp. Konference pro e-commerce profesionály se vrací 17. září na ČVUT v Praze a její program se […]

Redakce Redakce
Bezplatný webinář o technickém SEO, který vám pomůže získat lepší konverze a ušetřit na reklamě
2 min. doba čtení

Bezplatný webinář o technickém SEO, který vám pomůže získat lepší konverze a ušetřit na reklamě

Pomalý a špatně optimalizovaný web je v současnosti nejčastějším scénářem, kvůli kterému mnoho společností přichází o tisíce eur měsíčně. Proč tomu tak je, se dozvíte v bezplatném webináři, který pořádá TechSEO Vitals poprvé i v Česku.

Martin Štěpánek Martin Štěpánek
Konzultant technického SEO a optimalizácie rýchlosti stránok, TechSEO Vitals
Co zaznělo na Ecommerce Bridge LIVE Nitra – poslední konferencí před letní pauzou?
6 min. doba čtení

Co zaznělo na Ecommerce Bridge LIVE Nitra – poslední konferencí před letní pauzou?

Plné sály, upřímné diskuse a energie, kterou online prostě nevytvoříte. I tentokrát se potvrdilo, že když se potká komunita lidí, kteří se e-commerce nejen věnují, ale skutečně ji žijí, vzniká něco víc než jen konference. Na pódiu se vystřídali řečníci s rozdílnými pohledy – od výkonu až po budování značky, od stability v době poklesu […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge