Společnost Meta představila inovativní možnosti reklamy pro Messenger založené na umělé inteligenci, jejichž cílem je zvýšit angažovanost značky s využitím rostoucího využívání soukromých zpráv. Společnost se snaží zefektivnit interakce se zákazníky a zvýšit aktivní zapojení prostřednictvím pokročilé technologie.
Umělá inteligence zlepší interakce se zákazníky
Jedna z klíčových funkcí, kterou Meta testuje, je určena k řešení nejčastějších dotazů, které firmy na Messengeru dostávají.
Tento nástroj je navržen tak, aby zákazníkům pomohl snadno nakupovat produkty a získat zákaznickou podporu prostřednictvím přirozených a poutavých odpovědí na oblíbené otázky.
Efektivním řešením běžných dotazů může systém potenciálně ušetřit firmám čas a snížit potřebu lidského zásahu, čímž se urychlí spokojenost zákazníků a proces objednávání.
Tento vývoj navazuje na předchozí úsilí společnosti Meta v rámci platformy Messenger Bots, která byla spuštěna v roce 2016. Navzdory počátečnímu vlažnému přijetí Messenger Bots by rozšířené možnosti nového systému AI mohly nabídnout poutavější a efektivnější řešení interakce se zákazníky.
Nové způsoby propagace
Společnost Meta také představuje nový nástroj pro propagaci zpráv, který umožňuje marketérům vytvářet, spravovat a odesílat placené marketingové zprávy prostřednictvím Správce reklam uživatelům, kteří se přihlásili k jejich přijímání. Cílem této funkce je usnadnit průběžnou spolupráci se zákazníky tím, že umožňuje značkám doručovat propagační obsah přímo do schránek uživatelů služby Messenger.
Aktualizace z nedávné akce Meta Conversations ukazuje, že firmy používající Správce reklam pro WhatsApp mohou nyní společnosti Meta poskytnout své seznamy odběratelů. Systém umělé inteligence pak identifikuje optimální podskupinu příjemců na základě konkrétních marketingových cílů, jako je konverze potenciálních zákazníků nebo zvýšení povědomí o produktu. Společnost Meta plánuje v budoucnu tyto možnosti rozšířit i na Messenger, což by mohlo zvýšit cílený dosah a míru konverzí.
Může umělá inteligence dostatečně věrně kopírovat lidský přístup? Strategie společnosti Meta využívá rostoucího trendu soukromých zpráv s nadějí, že zvýšená aktivita při zasílání zpráv se promítne do větší vnímavosti k propagačnímu obsahu. Účinnost tohoto přístupu při zvyšování zájmu a angažovanosti spotřebitelů se však teprve ukáže.