3 min. doba čtení

Meta uzavírá rok s velkými AI novinkami

Společnost Meta představila celou řadu nových generativních funkcí umělé inteligence. Mezi nové funkce patří možnost vizuální tvorby v reálném čase, výzvy k odeslání příspěvku s podporou AI a zvýšená dostupnost chatbotů s umělou inteligencí.

Meta uzavírá rok s velkými AI novinkami
Zdroj: Meta

Vaše obrázky snadno a rychle

Prvním novým nástrojem je Imagine. Převádí text na obrázek přímo v aplikaci, čímž otevírá nový způsob generování vizualizací. Funkce Imagine byla dříve dostupná pouze vybraným uživatelům v rámci chatu Messenger. Uživatelé ji nyní mohou používat i mimo chat na adrese imagine.meta.com.

 

Dalším překvapením je funkce Reimagine, která umožňuje upravovat obrázky AI a vytvářet nové varianty. Uživatelé mohou své vizuály dále vylepšovat a přizpůsobovat.

Umělá inteligence v chatu

Kromě toho společnost Meta rozšiřuje přístup k vlastním chatbotům s umělou inteligencí. Společnost do nich implementuje schopnost vyhledávání v reálném čase Bing a snaží se do konverzací integrovat dlouhodobou paměť, aby bylo možné zachytit kontext z předchozích konverzací.

Chcete-li takový chat zahájit, stačí na Instagramu, Messengeru nebo WhatsAppu založit novou zprávu a vybrat možnost “Vytvořit chat s umělou inteligencí”. V současné době jsou k dispozici pro celý americký trh.

Meta může implementovat reels díky rozšíření AI do chatu. Co si pod tím představit?

“Řekněme, že ve skupinovém chatu plánujete s přáteli výlet do Tokia. Můžete požádat umělou inteligenci Meta, aby vám doporučila nejlepší místa k návštěvě a sdílet Reels s nejlepšími místy, abyste se mohli rozhodnout, které atrakce musíte navštívit,” představuje Meta v příspěvku. “Toto je jen první příklad toho, jak budeme budovat ještě hlubší integrace napříč našimi aplikacemi, aby se Meta AI časem stala ještě propojenějším a osobnějším asistentem,” dodává.

Šťavnatější texty a formáty na míru

Mezi další inovace patří například generativní odpovědi na příspěvky, návrhy textů pro seznamovací profily na Facebooku a nástroje pro skupiny. Mezi další vylepšení patří navrhované odpovědi v soukromých zprávách, vlastní možnosti úprav textu a další drobná vylepšení.

“Testujeme také způsoby, jak na Facebooku snadno vytvářet a sdílet obrázky generované umělou inteligencí – například pomocí Meta AI převádíme obrázky z orientace na šířku na orientaci na výšku, abyste je mohli snadněji sdílet ve Stories.”

Společnost Meta začíná na Instagramu testovat generativní nástroje umělé inteligence, které budou ve zprávách navrhovat odpovědi. Chce tak tvůrcům pomoci efektivněji komunikovat s komunitou. Po otevření zprávy v DM bude Meta AI automaticky navrhovat relevantní odpovědi na základě tónu a obsahu zprávy.

Riziko umělé inteligence

Společnost také přidává bezpečnostní funkce, jako je neviditelný vodoznak pro sledování obsahu AI a zvýšení transparentnosti. Zároveň testuje své systémy AI, aby zmírnila potenciální rizikové výsledky.

“Na mnoha obrázcích vytvořených pomocí našich nástrojů je uvedeno použití AI, aby se snížila pravděpodobnost, že si je lidé spletou s obsahem vytvořeným člověkem. V příštích týdnech přidáme k nápadu s Meta AI experience neviditelný vodoznak, abychom zvýšili transparentnost a zobrazitelnost.”

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak na marketing s Meta Reels: Proč 80 % zákazníků nakupuje po shlédnutí Reels
3 min. doba čtení

Jak na marketing s Meta Reels: Proč 80 % zákazníků nakupuje po shlédnutí Reels

V nejnovější příručce od Mety se dozvídáme, jak mohou značky efektivně využívat Meta Reels k posílení svých marketingových kampaní a dosahování skutečných výsledků. Zde je shrnutí nejdůležitějších faktů a doporučení, která by měl o tomto výkonném video formátu vědět každý, kdo se pohybuje v e-commerce.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Televize už není jen televize. Jak se mění sledování videoobsahu a co to znamená pro značky
3 min. doba čtení

Televize už není jen televize. Jak se mění sledování videoobsahu a co to znamená pro značky

Jak dnes funguje sledování videoobsahu? Co lidé považují za „televizi“ a kde reklama funguje nejlépe? CTV zatím není středobodem pozornosti našeho e-commerce, ale vývoj v zahraničí naznačuje, že by se to mohlo brzy změnit. Nová studie RTL AdAlliance přináší jasná data a trendy, které se vyplatí sledovat. A ukazuje, že o úspěchu videa nerozhoduje technologie, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+