
Na devatenácti stranách se věnuje čtyřem krokům, s nimiž je ideální začít hned teď: plánování, experimentování, propagace a udržení. Velkorysý prostor v prezentaci zde dostávají také inovace umělé inteligence, jako je změna pozadí u produktových fotografií, automatická změna velikosti a pomoc s popisky.
Tuto stručnou, jasnou a přehlednou brožuru ocení zejména střední a malí podnikatelé, kteří nejsou v platformě zcela zběhlí a nevědí, co od všech možností, které nabízí, očekávat.
Celý průvodce je k dispozici zdarma a dokonce bez nutnosti zadávat osobní údaje.
Podle společnosti Meta se vyplatí utrácet za její platformy.
Podle průzkumu se lidé spoléhají na sociální sítě. Rádi objevují a inspirují se při nákupu produktů a služeb a o dárcích přemýšlejí dříve než kdykoli předtím.
Za studií, kterou zadala společnost Meta, stojí společnost YouGov. Online průzkum byl proveden na vzorku 17 906 dospělých ze 14 zemí (Austrálie, Brazílie, Francie, Indonésie, Japonsko, Jižní Korea, Kanada, Mexiko, Německo, Thajsko, Spojené království, Švédsko, USA, Vietnam).

Zdroj: Meta