
Meta spustila informační hub pro tvůrce na Threads, který nabízí vysvětlení a tipy, jak vytvářet a rozšiřovat svoji přítomnost na této sociální síti. Web poskytuje základního průvodce začátky používání aplikace prostřednictvím propojení s účtem na Instagramu.
Centrum obsahuje poznámky o tematických štítcích, protože hashtagy nejsou k dispozici. Doporučení se zaměřují hlavně na četnost zveřejňování příspěvků na základě interního výzkumu. Jedná se o užitečný zdroj informací zejména pro nové uživatele, kteří hledají základní orientaci na platformě.
Uživatelé stále musí využít přihlášení přes Instagram, a to i přesto, že se Threads snaží odlišit od mateřské platformy. Webová stránka také nabízí návody, jak Threads funguje a jak si přizpůsobit kanál podle vlastních zájmů.
Přestože aplikace navrhuje zajímavá témata, hlavním nedostatkem Threads je absence hashtagů. Jelikož platforma hashtgy neumožňuje, vytvořila sekci věnovanou Topic Tags, nebo také tematickým štítkem.

Zdroj: Creators.instagram.com
Přesto jsou poznámky a návody stále obecné a chybí jim statisticky podložené vhledy. Na základě interního výzkumu tvůrci na Threads během 30denního období zjistili, že jediným doporučením podloženým daty je frekvence zveřejňování příspěvků.
Pokud chcete na Threads začít nebo rozvíjet svůj profil, centrum pro tvůrce vám poskytne dobrý základ. Sice není nabito hlubokými datovými analýzami, poskytne vám alespoň základní orientaci pro vaše první kroky na platformě.