2 min. doba čtení

Meta Platforms otevře první fyzický obchod v Kalifornii

Společnost Meta otevírá paradoxně svůj první kamenný obchod Meta Store, ve kterém si zákazníci mohou zakoupit produkty virtuální reality jako „bránu do metaversu“.

Meta Platforms otevře první fyzický obchod v Kalifornii

Obchod o rozloze 1 550 metrů čtverečních se otevře 9. května v Burlingamu v Kalifornii, nedaleko areálu Reality Labs – výzkumného a vývojového centra produktů virtuální reality.

V obchodě si budou moci zákazníci vyzkoušet a zahrát hry na Oculus Quest 2, aktualizované verzi headsetu pro virtuální realitu Oculus Go, ve vyhrazeném demo prostoru. Právě toto zařízení Oculus Quest 2 chce Meta přeměnit na standardní zařízení pro přístup do metaversu.

Portal jako náhrada chytrých telefonů nebo Ray Ban inteligentní brýle

Zařízení Portal, jež umožňuje videohovory, bude vystaveno na podsvícených dřevěných policích na hlavní prodejní ploše. Zákazníci si budou moci Portal vyzkoušet v dalším demo prostoru, jakož i uskutečnit videohovory s prodejci a vidět gadget v akci.

Portal by se měl v budoucnu stát hlavním zařízením společnosti Meta pro telefonování – s cílem nahradit dokonce stávající chytré telefony.

Samostatná kabina se skleněnými stěnami je vyhrazena pro výběr inteligentních brýlí Ray-Ban Stories, které umožňují nositelům nahrávat videa prostřednictvím zabudovaných 5MP kamer. Návštěvníci si budou moci vyzkoušet různé styly, barvy a varianty čoček.

Narozdíl od ostatních produktů v obchodě Meta Store nebude možné brýle zakoupit v prodejně. Zákazníci si je budou muset objednat přímo na webové stránce prodejce slunečních brýlí Ray Ban.

Kamenná prodejna jako vstupní brána do metaversu

Vedoucí obchodu Meta Store Martin Gilliard řekl: „Obchod v Burlingamu nám dává více možností experimentovat a to, co se zde naučíme, pomůže definovat naši budoucí maloobchodní strategii. Metastore pomůže lidem vytvořit spojení s našimi produkty jako vstupní branou do metaversu.” 

Jedná se o nevšední rozhodnutí otevřít kamennou prodejnu, která má odstartovat dokonalý digitální zážitek. Určitě se však v budoucnosti dočkáme i řešení založených na platformách elektronického obchodu.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Budoucnost on-line prodeje šperků: Personalizace, technologie a nové trendy
3 min. doba čtení

Budoucnost on-line prodeje šperků: Personalizace, technologie a nové trendy

On-line nakupování šperků se za poslední roky výrazně proměnilo. Zákazníci už nehledají jen krásné doplňky, ale chtějí i pohodlný a intuitivní nákupní zážitek. Očekávají personalizovaná doporučení a možnost si šperk virtuálně prohlédnout ještě předtím, než se ho rozhodnou koupit. E-commerce v oblasti šperků se proto stále více přizpůsobuje moderním technologiím a novým trendům. Jak vypadá […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Nejlepší světoví e-commerce prodejci dosáhnou v roce 2025 obratu 6,56 bilionu dolarů
3 min. doba čtení

Nejlepší světoví e-commerce prodejci dosáhnou v roce 2025 obratu 6,56 bilionu dolarů

Nejnovější zpráva Retail Week přináší nové tržní poznatky o významných e-commerce společnostech. Neustálé hledání nákladově efektivních nákupních možností ze strany spotřebitelů vedlo přední maloobchodníky k vytvoření digitálních strategií, které úspěšně přitahují zákazníky zpět k jejich virtuálním nákupním košíkům. E-commerce sektor se nadále rychle rozšiřuje, přičemž analytici předpovídají, že v roce 2025 dosáhne objemu 6,56 bilionu […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
PR v éře AI: Redakční obsah je stále nejcennější zdroj důvěry
4 min. doba čtení

PR v éře AI: Redakční obsah je stále nejcennější zdroj důvěry

S nástupem umělé inteligence a explozí automaticky generovaného obsahu se zásadně mění i způsob, jakým si značky budují důvěru a viditelnost. Pro e-commerce firmy to není jen otázka trendu – jde o to, jak jejich produkty, hodnoty a reputace budou prezentovány ve vyhledávání, které už dnes často zprostředkovává AI. Nová studie od Hard Numbers však […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+