2min. doba čtení

Meta mění možnosti cílení při nastavování reklam

Společnost Meta přezkoumává některé z podrobných možností cílení reklamy. Od 15. ledna 2024 odstraní nebo sloučí některá cílení. Účty, kterých se změna dotkne, uvidí oznámení ve Správci reklam.

Meta mění možnosti cílení při nastavování reklam
Zdroj: Depositphotos

“Od 15. ledna 2024 odstraňujeme nebo konsolidujeme některé možnosti podrobného cílení, které se týkají témat, jež mohou lidé vnímat jako citlivá. Stávající reklamní sady s dotčenými možnostmi cílení budou fungovat až do 18. března 2024, ale volby cílení bude třeba aktualizovat. Po tomto datu přestaneme zobrazovat reklamy na zrušených podrobných možnostech cílení a dotčené reklamní sady mohou být pozastaveny,” uvedla Meta ve svém prohlášení.

Společnost zatím neposkytla konkrétní informace o odstraněných kategoriích, takže je otázkou, jak změny ovlivní cílení na Facebooku a Instagramu.

Meta již má s podobnými kroky zkušenosti. V minulosti čelila obviněním z neetického nebo dokonce nezákonného využívání možností cílení reklamy. Nyní přezkoumává citlivé kategorie – zejména ty s prvky týkajícími se zdraví, zájmů, rasy nebo etnického původu.

Ačkoli nastavení reklamy nemůže cílit na konkrétní rasu nebo ji naopak vyloučit,platforma umožňuje cílit na uživatele s bydlištěm v určitých regionech. A to může vést ke stejnému výsledku.

Konec cílení na zájmy?

Společnost Meta doporučuje inzerentům používat široké možnosti cílení, lookalike a Advantage+. Jejich cílem je zajistit lepší výkon tím, že se vaše reklamy dostanou k uživatelům, na které byste se sami pravděpodobně nezaměřili.

Kategorie cílení postupně zmizí a spoléhání se na automatická nastavení se může stát běžnou praxí.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Nákupní chování Indů se mění
3min. doba čtení

Nákupní chování Indů se mění

Čína už není nejlidnatější zemí. V roce 2022 ji předběhla Indie s více než 1,43 miliardami lidí. Sledovat změnu spotřebitelského chování v nejobydlenější zemi proto může být dobrý indikátor toho, kam se ubírá nákupní chování.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+