|
1 min. doba čtení

Měl by eshop řešit TikTok? Jakým způsobem úspěšně rozjet TikTok při ecommerce projektu (Peter Šebo, PS:Digital)

TikTok je v rámci marketingu u nás stále neprobádanou oblastí, která nabízí množství příležitostí nejen pro influencery, ale i pro obchodníky. Ve čtvrtek 24. listopadu bude Peter Šebo, zakladatel agentury PS:Digital, organizovat výbornou online konferenci s názvem „all about TikTok“, kde se dozvíte spoustu zajímavých věcí o tom, jak tuto sociální síť využít ve prospěch vašeho byznysu. A v tomto rozhovoru nám popovídal i o tom, proč by měli TikTok vyzkoušet majitelé eshopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

   

V rozhovore sa dozviete:

  • 00:54 O čem všem bude konference?
  • 01:42 Od jaké velikosti by měl e-shop přemýšlet o TikToku?
  • 03:11 Jak by měl eshop přistoupit k formě obsahu na TikToku?
  • 07:47 Musí být videa na TikToku jen zábavná?
  • 09:17 Jaké „call to action“ prvky lze použít na TikToku?
  • 11:33 Potřebují eshopy na TikTok využívat freelancera?
  • 14:11 Musí být tiktokový specialista přítomen v kanceláři?
  • 18:24 Bude se konference „all about TikTok“ věnovat i ecommerce?
  • 20:14 Kdy, kde a jak proběhne konference?

Klikněte zde a zakupte si vstupenky na online konferenci Marketing RULEZZ all about TikTok >>

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)
7 min. doba čtení

E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)

Expanze e-shopu do zahraničí už dávno není jen o překladu webu. Úspěch v roce 2026 budou mít ti, kteří rozumí datům, investují do důvěry a mají trpělivost. Slovensko jako test, Polsko jako výzva a Německo jako cíl – tak vypadá cesta mnoha značek, které zjišťují, že marketplace není zázrak a rychlá vítězství neexistují. Tento rozhovor […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Nákupy v ChatGPT, nová pravidla pro Lead Ads, e-commerce se přesouvá do aplikací | MUDROVAČKA 10/2025
8 min. doba čtení

Nákupy v ChatGPT, nová pravidla pro Lead Ads, e-commerce se přesouvá do aplikací | MUDROVAČKA 10/2025

Umělá inteligence nakupuje za nás, Google umožňuje skrývat reklamy, loajalita mizí a TikTok se mění na cestovní kancelář. Nový díl Mudrovačky přináší nabitý přehled trendů, které mění online marketing a e-commerce od základů. Od revoluce v nákupech přes ChatGPT, nová pravidla Mety až po TikTok Travel Ads a růst marketplace platforem v segmentu DIY.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Plug&Play AI finanční ředitel? Stojí zlomek a boostně jako top CFO (Tomáš Slebodník, Bridgit)
5 min. doba čtení

Plug&Play AI finanční ředitel? Stojí zlomek a boostně jako top CFO (Tomáš Slebodník, Bridgit)

Umělá inteligence už dávno není jen módní slovo, ale reálná pomoc i ve finančním řízení. V rozhovoru o systému Bridgit se dozvíte, jak může mít každá firma vlastního „virtuálního CFO“, který sleduje tržby, marže, cashflow a dokonce předpovídá problémy dřív, než vzniknou. Pokud vás zajímá, jak propojit data z e-shopu, marketingu a účetnictví do jednoho […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet