Zajímá mě
21. listopadu 2022

Štefan Polgári

Co-founder Ecommerce Bridge
21. listopadu 2022

Měl by eshop řešit TikTok? Jakým způsobem úspěšně rozjet TikTok při ecommerce projektu (Peter Šebo, PS:Digital)

2 min čtení

TikTok je v rámci marketingu u nás stále neprobádanou oblastí, která nabízí množství příležitostí nejen pro influencery, ale i pro obchodníky. Ve čtvrtek 24. listopadu bude Peter Šebo, zakladatel agentury PS:Digital, organizovat výbornou online konferenci s názvem „all about TikTok“, kde se dozvíte spoustu zajímavých věcí o tom, jak tuto sociální síť využít ve prospěch vašeho byznysu. A v tomto rozhovoru nám popovídal i o tom, proč by měli TikTok vyzkoušet majitelé eshopů.

   

V rozhovore sa dozviete:

  • 00:54 O čem všem bude konference?
  • 01:42 Od jaké velikosti by měl e-shop přemýšlet o TikToku?
  • 03:11 Jak by měl eshop přistoupit k formě obsahu na TikToku?
  • 07:47 Musí být videa na TikToku jen zábavná?
  • 09:17 Jaké „call to action“ prvky lze použít na TikToku?
  • 11:33 Potřebují eshopy na TikTok využívat freelancera?
  • 14:11 Musí být tiktokový specialista přítomen v kanceláři?
  • 18:24 Bude se konference „all about TikTok“ věnovat i ecommerce?
  • 20:14 Kdy, kde a jak proběhne konference?

Klikněte zde a zakupte si vstupenky na online konferenci Marketing RULEZZ all about TikTok >>

Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Autor článku

Štefan Polgári

Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projekt Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.