1 min. doba čtení

Měl by eshop řešit TikTok? Jakým způsobem úspěšně rozjet TikTok při ecommerce projektu (Peter Šebo, PS:Digital)

TikTok je v rámci marketingu u nás stále neprobádanou oblastí, která nabízí množství příležitostí nejen pro influencery, ale i pro obchodníky. Ve čtvrtek 24. listopadu bude Peter Šebo, zakladatel agentury PS:Digital, organizovat výbornou online konferenci s názvem „all about TikTok“, kde se dozvíte spoustu zajímavých věcí o tom, jak tuto sociální síť využít ve prospěch vašeho byznysu. A v tomto rozhovoru nám popovídal i o tom, proč by měli TikTok vyzkoušet majitelé eshopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|

   

V rozhovore sa dozviete:

  • 00:54 O čem všem bude konference?
  • 01:42 Od jaké velikosti by měl e-shop přemýšlet o TikToku?
  • 03:11 Jak by měl eshop přistoupit k formě obsahu na TikToku?
  • 07:47 Musí být videa na TikToku jen zábavná?
  • 09:17 Jaké „call to action“ prvky lze použít na TikToku?
  • 11:33 Potřebují eshopy na TikTok využívat freelancera?
  • 14:11 Musí být tiktokový specialista přítomen v kanceláři?
  • 18:24 Bude se konference „all about TikTok“ věnovat i ecommerce?
  • 20:14 Kdy, kde a jak proběhne konference?

Klikněte zde a zakupte si vstupenky na online konferenci Marketing RULEZZ all about TikTok >>

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)
1 min. doba čtení

Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)

Ať už prodáváte tisíce nebo jen desítky produktů, fulfillment může dávat smysl v každé fázi podnikání. Ušetření starostí s logistikou, balením či skladováním vám může uvolnit ruce pro důležitější úkoly. Jakou přidanou hodnotu má fakt, že je SpedDKa s.r.o. rodinná firma, zda díky nim můžete mít na e-shopu implementované všechny dopravce a při jak velkých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)
2 min. doba čtení

SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)

SEO se v roce 2025 zásadně mění – nestačí už být „první na Googlu“. Organické výsledky ustupují odpovědím generovaným umělou inteligencí, snippetům a reklamám. Konkurence roste a důraz se klade na autoritu značky, kvalitu obsahu a technické řešení webu. Úspěch dnes závisí na promyšlené strategii, důkladné analýze klíčových slov a schopnosti najít výklenkové příležitosti. Co […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+