2 min. doba čtení

Marketingové technologie budoucnosti, nebo jak získat náskok již nyní (Alex Prochyra, Zircon Tree)

Digitální reklama prochází výraznými změnami. Klíčovým faktorem úspěchu je schopnost oslovovat relevantní publikum prostřednictvím moderních technologií, jako je umělá inteligence, a pokročilých formátů reklamy. Důraz se přesouvá z kvantity na kvalitu – namísto slepého honění prokliků je důležitější viditelnost reklam a jejich zapamatovatelnost. Efektivní kampaně vyžadují správnou práci s daty, jejichž analýza umožňuje informované rozhodování, zatímco bezpečnost a etické používání technologií, jako je AI, jsou nezbytné pro budování důvěry mezi značkami a zákazníky. Jak by to mělo celé správně fungovat a v čem vidí do budoucna potenciál nám řekl Alex Prochyra, founder Zircon Tree.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 02:09 Co je to Zircon Tree
  • 02:55 Pro koho je to vhodné?
  • 05:31 Dokáže to přinést náskok e-shopu oproti konkurenci?
  • 10:46 Zaměřují se více na kliky nebo zobrazení?
  • 13:21 Přes jaké platformy sledují data?
  • 16:39 Řeší dnes více firmy business intelligence?
  • 19:03 Dokáže systém pro větší zákazníky udělat více v automatizaci?
  • 22:40 Může klient přijít i přímo, nebo je lepší to přes prostředníka?
  • 24:00 V čem Alex vidí největší hrozbu v rámci této technologie?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge

Online marketingový nadšenec, tvůrce obsahu, novinář, event manažer, projektový manažer a specialista na sociální sítě… Aktuálně to hrotím se Štefanem v Ecommerce Bridge. Děláme hodně, dobře a kvalitně. Říkáš, že se nedá? Sleduj nás a dokážeme ti, že ano! 🚀

Tento článek ti přináší

dabl.

Tvořeno srdcem, schváleno myslí. „Tvořeno srdcem“ hovoří o vnitřní vášni, která pohání naše inovace. „Schváleno myslí“ podtrhuje význam důkladné úvahy a kritického myšlení. Zatímco vášeň podněcuje naše nápady, je to síla našich myšlenek, která je přeměňuje na vynalézavá řešení. Jsme marketingový powerhouse, jehož středem jsou lidé. Jsme tady, pokud nás potřebuješ.

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Čeká nás e-commerce transformace? I o tom bude pražský kongres GECOM 2025 (Alexander Visnyai a Jan Novotný)
2 min. doba čtení

Čeká nás e-commerce transformace? I o tom bude pražský kongres GECOM 2025 (Alexander Visnyai a Jan Novotný)

Konference GECOM 2025, která se uskuteční 13. února v historických prostorách Pražského hradu, nabízí unikátní spojení odborného obsahu, výjimečného prostředí a jedinečných zážitků. Akce je zaměřená na trendy a transformaci v e-commerce, přičemž program tvoří renomovaní řečníci z předních značek jako Google, Notino či eBay. GECOM není jen o přednáškách – účastníci se mohou zapojit […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Dobrá zákaznická zkušenost jako klíč k úspěchu v e-commerce roku 2025? (Lucia Ciranová, Lighting Beetle*)
1 min. doba čtení

Dobrá zákaznická zkušenost jako klíč k úspěchu v e-commerce roku 2025? (Lucia Ciranová, Lighting Beetle*)

V době hyperkonkurence už nestačí myslet jen na základní věci. Online podnikání je stále náročnější a do hry vstupují i nové externí faktory jako marketplaces či stále náročnější práce s cookies. O čem je dnes e-commerce, proč je váš zákazník zároveň vaším konkurentem a jak udělat kvalitní průzkum zákaznické zkušenosti, nám prozradila Lucia Ciranová, Business […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+