2 min. doba čtení

Marketingové technologie budoucnosti, nebo jak získat náskok již nyní (Alex Prochyra, Zircon Tree)

Digitální reklama prochází výraznými změnami. Klíčovým faktorem úspěchu je schopnost oslovovat relevantní publikum prostřednictvím moderních technologií, jako je umělá inteligence, a pokročilých formátů reklamy. Důraz se přesouvá z kvantity na kvalitu – namísto slepého honění prokliků je důležitější viditelnost reklam a jejich zapamatovatelnost. Efektivní kampaně vyžadují správnou práci s daty, jejichž analýza umožňuje informované rozhodování, zatímco bezpečnost a etické používání technologií, jako je AI, jsou nezbytné pro budování důvěry mezi značkami a zákazníky. Jak by to mělo celé správně fungovat a v čem vidí do budoucna potenciál nám řekl Alex Prochyra, founder Zircon Tree.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 02:09 Co je to Zircon Tree
  • 02:55 Pro koho je to vhodné?
  • 05:31 Dokáže to přinést náskok e-shopu oproti konkurenci?
  • 10:46 Zaměřují se více na kliky nebo zobrazení?
  • 13:21 Přes jaké platformy sledují data?
  • 16:39 Řeší dnes více firmy business intelligence?
  • 19:03 Dokáže systém pro větší zákazníky udělat více v automatizaci?
  • 22:40 Může klient přijít i přímo, nebo je lepší to přes prostředníka?
  • 24:00 V čem Alex vidí největší hrozbu v rámci této technologie?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge

Online marketingový nadšenec, tvůrce obsahu, novinář, event manažer, projektový manažer a specialista na sociální sítě… Aktuálně to hrotím se Štefanem v Ecommerce Bridge. Děláme hodně, dobře a kvalitně. Říkáš, že se nedá? Sleduj nás a dokážeme ti, že ano! 🚀

Tento článek ti přináší

dabl.

Tvořeno srdcem, schváleno myslí. „Tvořeno srdcem“ hovoří o vnitřní vášni, která pohání naše inovace. „Schváleno myslí“ podtrhuje význam důkladné úvahy a kritického myšlení. Zatímco vášeň podněcuje naše nápady, je to síla našich myšlenek, která je přeměňuje na vynalézavá řešení. Jsme marketingový powerhouse, jehož středem jsou lidé. Jsme tady, pokud nás potřebuješ.

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Znamená změna šablony zlepšení e-shopu? Magento přichází s novinkou Hyvä (Mário Babej, WAME)
1 min. doba čtení

Znamená změna šablony zlepšení e-shopu? Magento přichází s novinkou Hyvä (Mário Babej, WAME)

Pokud vám něco říkají slova jako Luma, Headless, PWA, tak jste tu správně. Na platformě Magento totiž vyšla nová šablona Hyvä, která může váš web posunout na zcela novou úroveň. Jaké jsou její hlavní benefity, proč byste měli vůbec přecházet z předchozí Lumy a zda se do toho vyplatí investovat z dlouhodobého hlediska, nám řekl […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Reklama na Threads, 2024 pozitivní pro SK e-commerce, změna moderování na Mete | MUDROVAČKA 01/2025
2 min. doba čtení

Reklama na Threads, 2024 pozitivní pro SK e-commerce, změna moderování na Mete | MUDROVAČKA 01/2025

Slovenský e-commerce v roce 2024 pokračoval v růstu, přičemž jeho obrat dosáhl 1,8 miliardy eur. Trh se však mění – počet e-shopů klesá a stále více zákazníků začíná nákupy na online tržištích. Značky už nemohou stavět jen na cenové konkurenci, ale musí si získávat srdce spotřebitelů autenticitou a hodnotami. Mezitím sociální sítě mění pravidla hry […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+