2 min. doba čtení

Marketingové technologie budoucnosti, nebo jak získat náskok již nyní (Alex Prochyra, Zircon Tree)

Digitální reklama prochází výraznými změnami. Klíčovým faktorem úspěchu je schopnost oslovovat relevantní publikum prostřednictvím moderních technologií, jako je umělá inteligence, a pokročilých formátů reklamy. Důraz se přesouvá z kvantity na kvalitu – namísto slepého honění prokliků je důležitější viditelnost reklam a jejich zapamatovatelnost. Efektivní kampaně vyžadují správnou práci s daty, jejichž analýza umožňuje informované rozhodování, zatímco bezpečnost a etické používání technologií, jako je AI, jsou nezbytné pro budování důvěry mezi značkami a zákazníky. Jak by to mělo celé správně fungovat a v čem vidí do budoucna potenciál nám řekl Alex Prochyra, founder Zircon Tree.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 02:09 Co je to Zircon Tree
  • 02:55 Pro koho je to vhodné?
  • 05:31 Dokáže to přinést náskok e-shopu oproti konkurenci?
  • 10:46 Zaměřují se více na kliky nebo zobrazení?
  • 13:21 Přes jaké platformy sledují data?
  • 16:39 Řeší dnes více firmy business intelligence?
  • 19:03 Dokáže systém pro větší zákazníky udělat více v automatizaci?
  • 22:40 Může klient přijít i přímo, nebo je lepší to přes prostředníka?
  • 24:00 V čem Alex vidí největší hrozbu v rámci této technologie?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge

Online marketingový nadšenec, tvůrce obsahu, novinář, event manažer, projektový manažer a specialista na sociální sítě… Aktuálně to hrotím se Štefanem v Ecommerce Bridge. Děláme hodně, dobře a kvalitně. Říkáš, že se nedá? Sleduj nás a dokážeme ti, že ano! 🚀

Tento článek ti přináší

dabl.

Tvořeno srdcem, schváleno myslí. „Tvořeno srdcem“ hovoří o vnitřní vášni, která pohání naše inovace. „Schváleno myslí“ podtrhuje význam důkladné úvahy a kritického myšlení. Zatímco vášeň podněcuje naše nápady, je to síla našich myšlenek, která je přeměňuje na vynalézavá řešení. Jsme marketingový powerhouse, jehož středem jsou lidé. Jsme tady, pokud nás potřebuješ.

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
AI už není „buzzword“, ale reálný nástroj. Jak umí opravdu pomoci v e-commerce? (Michal Kubo, ptagroup)
1 min. doba čtení

AI už není „buzzword“, ale reálný nástroj. Jak umí opravdu pomoci v e-commerce? (Michal Kubo, ptagroup)

Umělá inteligence už dávno není jen hračka pro velké firmy. V tomto rozhovoru se dozvíte, jak ji dnes využívají i menší e-shopy. Fotky, texty, překlady nebo videa? Na všechno už existuje samostatný nástroj. Proč není AI všelék, ale ani hrozba, jak si mnozí myslí, a co všechno dokáže, když se správně zkombinuje několik nástrojů? Více […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Je rychlost webu téma také v roce 2025? Umí být stále konkurenční výhoda? (Martin Michálek, Pagespeed)
1 min. doba čtení

Je rychlost webu téma také v roce 2025? Umí být stále konkurenční výhoda? (Martin Michálek, Pagespeed)

Pokud se vám zdá, že váš e-shop běží pomalu, problém nemusí být jen v hostingu. V tomto rozhovoru zjistíte, jak moc ovlivňuje rychlost načítání konverzní poměr, proč nestačí měřit jen homepage, co všechno mohou zpomalit zdánlivě nevinné bannery nebo skripty z GTM, jak funguje CDN a kdy dává smysl VPS. Řešíme také, jak se vyznat […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+