2 min. doba čtení

Marketingové omnichannel trendy v roku 2025

Pozornost spotřebitelů je rozptýlená napříč množstvím aplikací, platforem a zařízení. Nedávné studie ukazují změnu v chování spotřebitelů — sledovanost lineární televize klesla pod 50 % celkového času stráveného před obrazovkou. Do hry přichází omnichannel strategie. Podívejme se na to, co od ní v roce 2025 můžeme očekávat.

Marketingové omnichannel trendy v roku 2025
Zdroj: Depositphotos

Vzestup omnichannel marketingu

Podle zprávy společnosti Teads až 42 % mediálních profesionálů považuje connected TV a omnichannel formáty za top prioritu pro rok 2025. Studie společností Teads a MediaScience odhalila 67% nárůst spontánního připomenutí značky při kombinaci connected TV a mobilní reklamy, ve srovnání s reklamou pouze na mobilu. Také z průzkumu společnosti Omnisend ještě z roku 2020 vyšlo, že kampaně, které využily více kanálů, dosáhly o 287 % vyšší míry nákupů než ty, které se spoléhají na jediný kanál.

Omnichannel sjednocuje kontaktní body do plynulých zákaznických cest napříč platformami

Omnichannel vs Multichannel: Klíčové rozdíly

Omnichannel přináší:

  • Sjednocenou zákaznickou cestu napříč všemi kontaktními body,
  • konzistentní komunikaci bez ohledu na kanál,
  • personalizované zprávy založené na jednotných datech,
  • efektivní využití reklamního rozpočtu.
omnichannel 2025

Zdroj: Teads

Zatímco multichannel:

  • Kanály fungují v izolaci,
  • zprávy se mezi kanály liší,
  • data zůstávají izolovaná podle kanálů.

Doporučení pro úspěch e-commerce

1. Vytvořte jednotnou strategii zpráv na všech platformách.
2. Investujte do obsahu optimalizovaného pro každý kanál při zachování konzistence značky.
3. Využívejte data pro kontextovou personalizaci.
4. Sledujte výkonnost napříč kontaktními body.

Jak to tedy je s omnichannel přístupem v roce 2025? Jednoduše už nestačí být přítomný na více kanálech. Klíčem je vytvořit konzistentní a smysluplnou brand experience, která osloví zákazníky bez ohledu na to, kde se právě nacházejí.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Důvěra, prodeje, reputace: Proč jsou recenze v e-commerce klíčové?
4 min. doba čtení

Důvěra, prodeje, reputace: Proč jsou recenze v e-commerce klíčové?

Online recenze se v posledních letech staly důležitým nástrojem při rozhodování spotřebitelů a budování důvěry mezi firmami a zákazníky. Nejnovější průzkum, který realizovala platforma Trustpilot mezi 600 decision makery v britských malých a středních podnicích a 2 000 spotřebiteli, ukazuje na jejich význam pro ekonomický růst i výzvy, které s sebou přinášejí.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Předpokládá se, že live shopping letos osloví více než 20 % Američanů
4 min. doba čtení

Předpokládá se, že live shopping letos osloví více než 20 % Američanů

Online nakupování se mění a jedním z rostoucích trendů je live shopping – forma prodeje, kde si spotřebitelé mohou v reálném čase prohlížet produkty, klást otázky a okamžitě nakupovat. Podle říjnové předpovědi EMARKETER bude v roce 2025 prostřednictvím livestreamu nakupovat více než 21,7 % digitálních kupujících v USA. Tento trend naznačuje, že interaktivní formy e-commerce […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Rekordní rok pro martech, ad tech a digitální obsah: Konsolidace na vzestupu
3 min. doba čtení

Rekordní rok pro martech, ad tech a digitální obsah: Konsolidace na vzestupu

Rok 2024 byl přelomovým obdobím pro digitální marketing, reklamní technologie a digitální obsah. Fúze a akvizice v těchto sektorech dosáhly nejvyššího počtu za posledních pět let, což naznačuje silnou investiční aktivitu a zvýšený zájem o technologické inovace. Firmy se strategicky spojovaly, aby si upevnily svou tržní pozici, rozšířily technologická portfolia a reagovaly na rostoucí požadavky […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+