2min. doba čtení

Jak se dělají marketingové experimenty v ecommerce (Andrej Salner, Basta Digital)

Ve druhém rozhovoru s Andrejem Salnerem, zakladatelem Basta digital, jsme si povídali o experimentech v marketingu. Jakým způsobem se u nich v agentuře řeší marketingové experimenty, resp. piloty pro klienty? Jak se na trhu testuje například expanze e-shopu do zahraničí, změna vlastního produktu nebo zcela nový produkt? Díky testování můžete zjistit, zda mají vaše plány smysl a ušetřit spoustu peněz a zejména času.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

V rozhovoru se dozvíte:

  • 0:48 jaký experiment dělali naposledy;
  • 2:04 zda je dobré dělat experimenty při všech kampaních, jak rozložit rozpočet mezi jednotlivé kanály a jaké kanály zvolit pro testování;
  • 8:40 kolik je možné pomocí experimentů ušetřit;
  • 10:18 zda je efektivní vytvořit fiktivní produkt a jak při tom ochránit svou značku;
  • 13:29 co všechno museli řešit při testování expanze e-shopu;
  • 17:00 jak udělat pilot pro expanzi do zahraničí v případě e-shopu s velkým produktovým portfoliem;
  • 20:17 jaké experimenty kromě e-shopů dělali;
  • 22:17 zda je těžké přesvědčit klienta, aby vyčlenil rozpočet na takový test.

 

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projekt Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Ľuboš Ďurovič CMO Hyperia
2min. doba čtení

Jak vést a motivovat interní 27členný marketingový tým (Luboš Ďurovič, Hyperia)

Luboš Ďurovič je CMO (Chief Marketing Officer) v žilinské firmě Hyperia. Ve společnosti působí už téměř od jejích začátků a do současné pozice se dostal postupně. V tomto rozhovoru nám povyprávěl, jak funguje nábor, řízení i odměňování 27členného marketingového týmu a jak se specializují lidé na různé projekty.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Matuš Konečný
2min. doba čtení

V Snapchatu, TikToku, AdColony, na Twitteru nebo na Spotify čekají stovky tisíc návštěvníků pro váš e-shop (Matúš Konečný, Httpool)

Matúš Konečný už v našem křesle v minulosti seděl. Pracuje jako Sales Director pro společnost Httpool, která zastřešuje reklamu na různých platformách. V nejnovějším rozhovoru nám kromě jiného povyprávěl, jakým způsobem se dají Snapchat, TikTok, Twitter, Spotify nebo AdColony využít pro propagaci vašich e-shopů.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek