Zajímá mě
22. října 2019

Štefan Polgári

Managing Director Ecommerce Bridge
22. října 2019

Jak se dělají marketingové experimenty v ecommerce (Andrej Salner, Basta Digital)

2 min čtení

Ve druhém rozhovoru s Andrejem Salnerem, zakladatelem Basta digital, jsme si povídali o experimentech v marketingu. Jakým způsobem se u nich v agentuře řeší marketingové experimenty, resp. piloty pro klienty? Jak se na trhu testuje například expanze e-shopu do zahraničí, změna vlastního produktu nebo zcela nový produkt? Díky testování můžete zjistit, zda mají vaše plány smysl a ušetřit spoustu peněz a zejména času.

V rozhovoru se dozvíte:

  • 0:48 jaký experiment dělali naposledy;
  • 2:04 zda je dobré dělat experimenty při všech kampaních, jak rozložit rozpočet mezi jednotlivé kanály a jaké kanály zvolit pro testování;
  • 8:40 kolik je možné pomocí experimentů ušetřit;
  • 10:18 zda je efektivní vytvořit fiktivní produkt a jak při tom ochránit svou značku;
  • 13:29 co všechno museli řešit při testování expanze e-shopu;
  • 17:00 jak udělat pilot pro expanzi do zahraničí v případě e-shopu s velkým produktovým portfoliem;
  • 20:17 jaké experimenty kromě e-shopů dělali;
  • 22:17 zda je těžké přesvědčit klienta, aby vyčlenil rozpočet na takový test.

 

Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Autor článku

Štefan Polgári

Managing Director Ecommerce Bridge

Zakladatel a vedoucí projektu Ecommerce Bridge. Online marketingu se věnuje přes 10 let a kromě Ecommerce Bridge vede i Affiliate síť Dognet.

Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.