3 min. doba čtení

Marketing RULEZZ 2025: Jako keynote speaker vystoupí Rachel Kennedy! Kdo to je a proč byste si ji neměli nechat ujít?

Vytvořit nebo vybudovat značku je jedna věc. Ale vědět, co dělat, aby vaše značka rostla a přinášela zisk, nebo co nedělat, aby upadala – to už vyžaduje hlubší znalosti. A právě ty nám v našem marketingovém prostředí často chybí.

Marketing RULEZZ 2025: Jako keynote speaker vystoupí Rachel Kennedy! Kdo to je a proč byste si ji neměli nechat ujít?
Zdroj: Marketing Rulezz

Právě proto na největší marketingové konferenci Marketing RULEZZ – Double IMPACT vystoupí světově uznávaná profesorka Rachel Kennedy, Associate Director v Ehrenberg-Bass Institute z Austrálie a pravá ruka celosvětově respektovaného Byrona Sharpa, autora kultovní knihy How Brands Grow!

Rachel Kennedy patří mezi 1 % nejcitovanějších výzkumníků v oblasti reklamy na světě a spolu s Byronem Sharpem a týmem Ehrenberg-Bass Institute stojí za revolučními poznatky o tom, jak značky skutečně rostou a proč často neplatí intuitivní marketingová pravidla. Přednáší na světových fórech od Cannes Lions po WARC a radí gigantům jako Unilever, Mars, Google či HSBC.

A proč si její vystoupení 20. listopadu 2025 v bratislavské Staré tržnici nenechat ujít? Tady jsou 3 hlavní důvody:

  1.  Je tváří a představitelkou nejvlivnějšího institutu marketingové vědy na světě

Rachel Kennedy je spoluzakladatelkou Ehrenberg-Bass Institute, který formuje moderní marketing – od zákonitostí růstu značek až po reálné mediální strategie. Je mezinárodně respektovanou spíkerkou a mozkem za jménem, které určitě znáte – Byron Sharp.

  1.  Boří marketingové mýty, přináší důkazy

Zapomeňte na buzzwordy a marketingové legendy. Rachel pracuje pouze s empiricky ověřenými daty napříč trhy, segmenty i zeměmi. Ukáže vám, co funguje vždy a všude – bez prázdných hypotéz.

  1.  Její insighty mají okamžité využití

Žádná akademická teorie. To, co Rachel říká, můžete začít aplikovat hned druhý den. Pokud budujete značku, řešíte mediální strategii nebo chcete, aby vaše značka rostla, z její přednášky si odnesete konkrétní řešení i inspiraci – ne jen informační kompilace, pojmy a dojmy.

A když už jsme u tématu značek – co nedělat, aby upadaly, stojí za to zmínit alespoň jedno pravidlo chování značek, podložené vědeckým výzkumem a důkazy. Víte, že když značka ztichne, trh si toho všimne? Co se stane, když přestane komunikovat? Mnozí marketéři to tuší, ale Rachel Kennedy z australského Ehrenberg-Bass Institute má v rukou nejen tušení, ale jasné důkazy.

Rachel spolu se svými výzkumníky analyzovala chování stovek značek napříč 22 kategoriemi po dobu více než 20 let. A výsledky? Jsou znepokojivě jednoznačné:

  • 1 rok bez reklamy = pokles tržního podílu o 10 %
  • 2 roky bez reklamy = pokles tržního podílu o 20 %
  • 3 roky bez reklamy = pokles tržního podílu o 28 %

A zároveň platí, že čím déle značka mlčí, tím větší jsou ztráty – a menší značky ztrácejí svůj podíl ještě rychleji. Téma „When Brands Go Dark“ tak není jen poutavý titulek, ale důležité varování pro všechny značky, které v době škrtů zvažují vypnutí komunikace. A ve výzkumech Ehrenberg-Bass Institute toho najdete ještě mnohem víc.

Opravdu to bude stát za to – nenechte si ujít exkluzivní vystoupení profesorky Rachel Kennedy, Associate Director v Ehrenberg-Bass Institute a pravé ruky celosvětově respektovaného Byrona Sharpa na konferenci Marketing RULEZZ – Double IMPACT v bratislavské Staré tržnici 20. listopadu 2025! Nejvýhodnější registrace jen do 31. července 2025 ZDE.

Chci svůj lístek
Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Všichni řešíme AI. Řečníci na Ecommerce Bridge LIVE v Popradu ukázali, co s tím
7 min. doba čtení

Všichni řešíme AI. Řečníci na Ecommerce Bridge LIVE v Popradu ukázali, co s tím

Každý, kdo se dnes pohybuje ve světě online prodeje, vnímá, že se něco děje. Není to jen o algoritmech a trendech, ale o tom, jak rychle se mění samotný způsob práce. Poslední letošní zastávkou našich regionálních akcí Ecommerce Bridge LIVE byl Poprad. Pět řečníků večera přineslo to, co dělá tuto konferenci jedinečnou: upřímné zkušenosti, reálná […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Ecommerce Bridge LIVE Trenčín byl propadák. Ještě že jsme mu dali druhou šanci
6 min. doba čtení

Ecommerce Bridge LIVE Trenčín byl propadák. Ještě že jsme mu dali druhou šanci

Nadpis možná zní jako clickbait, ale je to holý fakt. Klidně můžete bez obav číst dál. Když jsme totiž v roce 2023 pořádali konference v regionech, na mapu se dostal i Trenčín. Od krajského města s podnikatelským duchem jsme si slibovali hodně, ale realita nás vrátila na zem – slabá účast a sál zíval prázdnotou. […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
brightonSEO představuje novou éru vyhledávání. Mike King ukáže, jak změnit SEO pomocí AI
3 min. doba čtení

brightonSEO představuje novou éru vyhledávání. Mike King ukáže, jak změnit SEO pomocí AI

Na jedné z největších SEO konferencí v Evropě bude letos dominovat umělá inteligence. Známý stratég Mike King na brightonSEO 2025 představí praktický AI Search Playbook – návod, jak se přizpůsobit novým algoritmům a změnit způsob, jakým se tvoří obsah pro vyhledávání. Účastníci zároveň získají bezplatný vstup na doprovodné podujatí MeasureFest a čtenáři Ecommerce Bridge slevu […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe