2min. doba čtení

Mango zastavuje prodej ostatních značek svém tržišti

Po dvou letech společnost Mango přestala prodávat jiné značky na svém vlastním tržišti. Španělský maloobchodní řetězec se rozhodl upřednostnit vlastní produkty a prodejní kanály v reakci na rychlý růst online prodeje v roce 2023.

Mango zastavuje prodej ostatních značek svém tržišti

Spuštění vlastního tržiště se ukázalo jako správný krok

Spuštění vlastního tržiště v roce 2021 představovalo pro společnost Mango klíčový milník. Tento krok umožnil společnosti rozšířit své podnikání a zákaznickou základnu. Tržiště bylo úspěšné a přispělo k celkovému růstu společnosti.

V roce 2021 společnost Mango uvedla na trh svou první značku Intimissimi, italskou značku spodního prádla. O rok později následovala značka Rituals. Cílem těchto kroků bylo rozšířit sortiment a přilákat různorodou zákaznickou základnu.

Obzvláště výrazný byl růst online prodeje, který v první polovině roku 2023 dosáhl téměř 10 %.

V roce 2022 dosáhla společnost Mango celkových tržeb ve výši 2,7 miliardy eur, což představuje nárůst o 20,3 %. Zvláště významný byl růst online prodeje, který v první polovině roku 2023 představoval téměř 10procentní nárůst. Přibližně třetina tržeb společnosti Mango je generována prostřednictvím digitálního prodeje. Divize e-commerce společnosti zaznamenala 10procentní nárůst oproti stejnému období loňského roku, přičemž většina tohoto růstu tržeb pochází z mobilní aplikace.

Navzdory tomuto úspěchu se společnost Mango rozhodla změnit svou strategii a zaměřit se výhradně na vlastní produkty. Ukončení prodeje jiných značek na své platformě má za cíl posílit vlastní prodejní kanál. V konečném důsledku je cílem společnosti zlepšit zkušenosti zákazníků a nabídnout jim kvalitní výrobky, které jsou výsledkem jejich vlastního úsilí.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe, ukázal výzkum APEK
3min. doba čtení

Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe, ukázal výzkum APEK

Loajalita zákazníků v on-line prostředí je každým rokem silnější a pro e-shopy důležitá. I tak mají nadále nové kvalitní internetové obchody slibnou šanci na trhu uspět. Jak totiž ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), čtyři z deseti internetových nakupujících jen v letošním prvním čtvrtletí vybrali pro svůj nákup z jejich pohledu dosud nevyzkoušený e-shop.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+