2min. doba čtení

Mango pokračuje v dobývaní Ameriky

Španělská oděvní značka Mango plánuje posílit svou přítomnost ve Spojených státech a urychlit svou expanzi v této zemi.

Mango pokračuje v dobývaní Ameriky

Po úspěchu svého vlajkového obchodu na Páté avenue v New Yorku plánuje společnost expanzi do nových amerických měst včetně Los Angeles, San Diega, Houstonu, Dallasu, San Antonia a Atlanty. Tato expanze přichází jen několik dní po oznámení širší expanze ve Velké Británii.

Rozvoj značky ve Spojených státech

Cílem společnosti Mango je otevřít do roku 2024 přibližně čtyřicet kamenných prodejen po celých Spojených státech, čímž by se tato země zařadila mezi pět největších trhů z hlediska prodeje.

Do roku 2023 plánuje Mango otevřít více než patnáct obchodů, především na západě a jihu Spojených států. Tato expanze bude zahrnovat také otevření obchodů ve státech, kde společnost Mango dosud nebyla přítomna, jako je Georgia, Texas a Kalifornie.

Tyto nové obchody budou nabízet výhradně kolekce Mango Woman.

Společnost Mango vstoupila na americký trh v roce 2006. V květnu 2022 otevřela svůj vlajkový obchod na Páté avenue v New Yorku, čímž zahájila svůj plán expanze ve Spojených státech a otevřela další tři obchody na Floridě. K dnešnímu dni má Mango ve Spojených státech deset obchodů. Kromě toho je zastoupena v elektronickém obchodě prostřednictvím stránek Mango.com a na tržištích Nordstrom a Macy’s.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Počet e-shopů roste. Od ledna jich přibylo o třetinu více než loni
3min. doba čtení

Počet e-shopů roste. Od ledna jich přibylo o třetinu více než loni

V lednu zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárůst nových internetových obchodů, kdy meziročně vzrostl jejich počet o 30 %. Čelo kategorií letos opanoval segment hobby s 18% podílem na nově vzniklých e-shopech. Následují dlouhodobě oblíbené segmenty oblečení a potraviny. Odborníci také zejména v poslední době registrují zvýšený zájem majitelů kamenných prodejen o vstup do online […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Temu a další zahraniční obři zdražují reklamu českým e-shopům, těm klesá průměrná objednávka
2min. doba čtení

Temu a další zahraniční obři zdražují reklamu českým e-shopům, těm klesá průměrná objednávka

Česká e-commerce se postupně vzpamatovává z loňských poklesů, přesto se pořád potýká s několika problémy. Nedávný příchod zahraničních gigantů na český trh znamená nejen větší konkurenci, ale i drahou online reklamu. Především menší e-shopy bez marketingových agentur a specialistů mají situaci o to těžší.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+