2 min. doba čtení

Mango pokračuje v dobývaní Ameriky

Španělská oděvní značka Mango plánuje posílit svou přítomnost ve Spojených státech a urychlit svou expanzi v této zemi.

Mango pokračuje v dobývaní Ameriky

Po úspěchu svého vlajkového obchodu na Páté avenue v New Yorku plánuje společnost expanzi do nových amerických měst včetně Los Angeles, San Diega, Houstonu, Dallasu, San Antonia a Atlanty. Tato expanze přichází jen několik dní po oznámení širší expanze ve Velké Británii.

Rozvoj značky ve Spojených státech

Cílem společnosti Mango je otevřít do roku 2024 přibližně čtyřicet kamenných prodejen po celých Spojených státech, čímž by se tato země zařadila mezi pět největších trhů z hlediska prodeje.

Do roku 2023 plánuje Mango otevřít více než patnáct obchodů, především na západě a jihu Spojených států. Tato expanze bude zahrnovat také otevření obchodů ve státech, kde společnost Mango dosud nebyla přítomna, jako je Georgia, Texas a Kalifornie.

Tyto nové obchody budou nabízet výhradně kolekce Mango Woman.

Společnost Mango vstoupila na americký trh v roce 2006. V květnu 2022 otevřela svůj vlajkový obchod na Páté avenue v New Yorku, čímž zahájila svůj plán expanze ve Spojených státech a otevřela další tři obchody na Floridě. K dnešnímu dni má Mango ve Spojených státech deset obchodů. Kromě toho je zastoupena v elektronickém obchodě prostřednictvím stránek Mango.com a na tržištích Nordstrom a Macy’s.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Meta AI se rozšiřuje do Evropy
3 min. doba čtení

Meta AI se rozšiřuje do Evropy

Technologický gigant Meta tento týden oznámil, že jeho konverzační nástroj umělé inteligence Meta AI bude nasazen ve 41 evropských zemích včetně členských států Evropské unie a v 21 zámořských územích. To představuje dosud největší globální expanzi.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Streaming překonává tradiční televizi. Co to znamená pro e-commerce a marketing?
4 min. doba čtení

Streaming překonává tradiční televizi. Co to znamená pro e-commerce a marketing?

Príjmy ze streamovacích služeb poprvé v historii překonaly tradiční televizi. Podle eMarketer Digital Video Forecast 2025 bude do roku 2028 podíl lineární TV na trhu předplatného v USA tvořit už jen třetinu. Spotřebitelé stále více preferují flexibilní služby dostupné kdykoliv a kdekoliv. Jak se tím může inspirovat e-commerce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Německý zákazník přemýšlí, americký jedná. Jak se to odráží na prodejích v segmentu módy?
3 min. doba čtení

Německý zákazník přemýšlí, americký jedná. Jak se to odráží na prodejích v segmentu módy?

Nakupování módy v e-commerce se vyvíjí různými směry, což odhalují i údaje z platformy ECDB. Zatímco američtí spotřebitelé bez váhání přidávají položky do svých digitálních košíků, němečtí a britští kupující jsou při výběru opatrnější. Přesto všechny regiony dosahují podobné míry konverze, což poukazuje na rozdílné nákupní návyky v globálním měřítku.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+