3 min. doba čtení

Máme za sebou Marketing Rulezz 2023. Jak se vrátit “ke kořenům”?

Na největší konferenci na Slovensku Marketing rulezz se sešli odborníci a marketingoví nadšenci. Oblíbená akce se světovými řečníky a místními hvězdami vyprodala Starou tržnici a přinesla užitečné informace.

Máme za sebou Marketing Rulezz 2023. Jak se vrátit “ke kořenům”?

Marketing rulezz si klade za cíl reflektovat trendy a přinášet impulsy k efektivitě v marketingovém a digitálním světě. Letos se účastníci mohli těšit na 18 přednášek a 8 workshopů. Akce se řídila ústředním tématem Zpět ke kořenům.

“Svět se obrátil vzhůru nohama… Pandemie, války, energetické krize, rostoucí úrokové sazby, obrovský nárůst inflace, tlak na marketingové rozpočty a ceny, nestabilita a nejistota a s tím související změny v chování spotřebitelů. Řada zavedených marketingových strategií již není účinná, nové digitální a online technologie si teprve hledají své místo a stará scholastická marketingová paradigmata jsou příliš obecná na to, aby se dala v této složité době efektivně využít. Proto je na čase vrátit se k tomu, co v marketingu a reklamě skutečně funguje. Co je účinné a co ne, a to i v těchto těžkých časech. A na Marketing RULEZZ 2023 vám chceme ukázat, jak na to. A chceme, aby to účastníci konference slyšeli od těch nejlepších a nejpovolanějších řečníků – našich i zahraničních,” vysvětlil pro Trend Peter Šebo, organizátor akce.

Na konferenci se sešly hvězdy světového formátu

Den věnovaný marketingu zahájil Les Binet svou přednáškou Marketing v době krize, po něm vystoupila Magda Nenycz-Thiel, která se blíže věnovala řízení značky v neklidné době. Trojici mezinárodních klíčových řečníků uzavřela Rita Harnett s příspěvkem “Návrat k základům – ohrožení zážitků z online nakupování?”. Hlavní pódium na závěr dne uzavřel slovenský marketingový guru Michal Pastier, když ukázal “4 zásady značky, ze které zákazníci padají na zadek”.

Les Binet na Marketing Rulezz 2023.

“Výběr řečníků a témat dokonale odpovídal současné situaci na marketingovém trhu a ve světě. Člověk se neustále učí a i fyzické sledování konference vám může dát mnoho podnětů k ověření před pořádáním další akce,” podělil se o své dojmy Michal Moricz z Ecommerce Bridge, který organizuje naše akce po celém Slovensku.

Slavnostní předávání cen pro marketingové agentury

Akce byla spojena s předáváním cen  Digitální agentura roku (DAR), kde THIS IS LOCCO získalo první cenu.

Do tohoto žebříčku jsou nominováni pouze členové Asociace digitálních marketingových agentur (ADMA). Agentury, které nejsou členy, se mohou ucházet o ocenění Digital Excellence Award (DEA), které se uděluje podle stejných hodnotících kritérií.

V kategorii Digital Excellence Awards se s velkým náskokem stala hvězdou agentura MUW/SAATCHI & SAATCHI.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Meta AI se rozšiřuje do Evropy
3 min. doba čtení

Meta AI se rozšiřuje do Evropy

Technologický gigant Meta tento týden oznámil, že jeho konverzační nástroj umělé inteligence Meta AI bude nasazen ve 41 evropských zemích včetně členských států Evropské unie a v 21 zámořských územích. To představuje dosud největší globální expanzi.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Streaming překonává tradiční televizi. Co to znamená pro e-commerce a marketing?
4 min. doba čtení

Streaming překonává tradiční televizi. Co to znamená pro e-commerce a marketing?

Príjmy ze streamovacích služeb poprvé v historii překonaly tradiční televizi. Podle eMarketer Digital Video Forecast 2025 bude do roku 2028 podíl lineární TV na trhu předplatného v USA tvořit už jen třetinu. Spotřebitelé stále více preferují flexibilní služby dostupné kdykoliv a kdekoliv. Jak se tím může inspirovat e-commerce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Německý zákazník přemýšlí, americký jedná. Jak se to odráží na prodejích v segmentu módy?
3 min. doba čtení

Německý zákazník přemýšlí, americký jedná. Jak se to odráží na prodejích v segmentu módy?

Nakupování módy v e-commerce se vyvíjí různými směry, což odhalují i údaje z platformy ECDB. Zatímco američtí spotřebitelé bez váhání přidávají položky do svých digitálních košíků, němečtí a britští kupující jsou při výběru opatrnější. Přesto všechny regiony dosahují podobné míry konverze, což poukazuje na rozdílné nákupní návyky v globálním měřítku.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+