3 min. doba čtení

Majitel pekárny Natura prodává croissanty dokonce online

V Polsku se každoročně 11. listopadu slaví svátek svatého Martina. V tento den se musí sníst alespoň jeden svatomartinský rohlík. Zákazníci si je již několik let objednávají prostřednictvím eshopu. Rafał Kowalczyk hovořil se Zbigniewem Piskorskim, majitelem společnosti NATURA.

Majitel pekárny Natura prodává croissanty dokonce online

Jak vidíte situaci na trhu elektronického obchodování?

“V dnešní době si stále více firem uvědomuje důležitost prodeje svých produktů online. Je to další kanál, kterým lze oslovit zákazníky, a může být dobrým způsobem, jak podpořit prodej a nabídnout propagaci. Již několik let pozoruji, jak je v boji o zákazníka stále důležitější rychlost a spolehlivost při uspokojování jeho potřeb. Současným trendem je expresní doručení a zjednodušený proces vrácení nebo reklamace. To vše se děje prakticky bez jakýchkoli nákladů pro spotřebitele a doručení zdarma se stává očekávaným standardem.”

“Na jedné straně je tu tlak na dodavatelský řetězec a cenu výrobku, na druhé straně získáváme přístup k databázím a přesnějším informacím o zákaznících, což nám umožňuje lépe přizpůsobit naši nabídku.”

“Proto jsme se letos rozhodli spustit internetový obchod Naturalnienatura.pl, který nabízí ekologické produkty – zdravé potraviny, nápoje a produkty životního stylu.”

Rozvoz pečiva dopravci se zdá být poměrně náročný. Jaká je záruka čerstvosti objednaného zboží?

“Naše croissanty Marciński prodáváme online již téměř 10 let. Díky tomu si je zákazníci mohou objednat po celý rok a odkudkoli. Nejhektičtější období a takzvaná prodejní špička však nastává od začátku října do 15. listopadu, a to kvůli svátku svatého Martina, který se každoročně slaví 11. listopadu.”

“Naše croissanty dodáváme různými způsoby. Spolupracujeme s dodavateli, jako jsou společnosti InPost, UPS a DPD. Doručujeme také do balíkomatů a nabízíme možnost osobního odběru v jedné z 21 pekáren NATURA. Máme individuální i firemní zákazníky, stejně jako obchodní řetězce.Tyto společnosti se samy rozhodují o distribuci a ochraně.”

“Trvanlivost croissantů Marciński je 72 hodin. Croissant se upeče v noci, ráno ho vyzvedne kurýr a druhý den ho doručí zákazníkovi.”

zdroj: Natura

Jak se ošetřují a chrání obaly pečiva?

“Obvykle balíme croissanty podle dvou scénářů: do připravených kartonových krabic, což je bezplatný ekologický obal pro 1,2,4 croissanty. Druhou možností jsou za poplatek obaly z dekorativní vlnité lepenky. Každý croissant má vlastní přihrádku na ochranu a kartonová krabice je potažena banderolou, která je navržena tak, aby zůstala neporušená až do doručení a zaručila, že sladký dárek z Poznaně dorazí podle našich standardů.”

“Kromě croissantů si můžete objednat například knihu, plakát, hrnek nebo barevné ponožky s croissanty. Hitem je sójová svíčka s vůní croissantu Swietomarciński.”

Uvažujete o expanzi do zahraničí?

“Croissanty a výrobky z internetového obchodu Naturalnienatura.pl posíláme také do zahraničí. Co se týče zbytku sortimentu, který se v současné době prodává v kamenných obchodech, zatím neplánujeme prodej do zahraničí.”

Cena pekařských výrobků prudce roste. Lze v současné situaci někde ušetřit?

“Na zdravých a ekologických produktech není možné šetřit, protože by tím utrpěla kvalita. Samozřejmě vybíráme řadu produktů podle jejich důležitosti a zájmu zákazníků. Rozhodně nepřestaneme vyrábět ty nejdůležitější.”

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků
4 min. doba čtení

Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků

Kupující dnes mění značky častěji než kdykoli dřív. Věrnost zákazníků se rozpadá a tradiční taktiky – jako cenové akce či slevové kódy – přestávají fungovat. Nové zjištění průzkumu EMARKETER a Bloomreach ukazují, že pokud chtějí značky získat a udržet si věrné zákazníky, musí se zaměřit na to podstatné: budovat důvěru, pracovat s emocemi a dodat […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění
3 min. doba čtení

Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění

Meta zavádí nové nástroje a vylepšení reklamních nástrojů zaměřená na podporu maloobchodních a internetových obchodů. Společnost nadále investuje do modelů umělé inteligence a rozšiřuje možnosti pro inzerenty, aby maximalizovali prodejní výsledky online i v kamenných prodejnách.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+