1min. doba čtení

Magyar Posta jako povinnost, Influenceri vs META a Monetizace na Reddite | MUDROVAČKA 03/2024

Pravidelně vám přinášíme expertní články, ve kterých naše Veronika zpovídá odborníky z praxe a ti se vyjadřují na různá témata aktuálně rezonujícími světem e-commerce. Také jsme se podívali na nová nařízení Magyar Posty, klasicky jsme si probrali novinky na sociálních sítích a zjistili jsme také, zda budeme potřebovat experty na Reddit. To vše a ještě mnohem víc v naší Mudrovačce!

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V MUDROVAČCE se dozvíte:

  • 01:10 11 expertů: Neskončit ve spamové složce bude komplikovanější.
  • 06:04 Mají influenceři stále budoucnost? Nebo se vyplatí investovat do jiné reklamy?
  • 10:13 Magyar Posta jako povinný přepravce e-shopů na maďarském trhu
  • 13:17 Značkám na TikToku klesá míra zapojení
  • 16:51 Obsah sociálních sítí se rozšíří do profilů Google My Business
  • 19:32 V Česku se vyostřuje boj proti Temu. Údajně porušuje pravidla
  • 22:26 Firmy nyní mohou propagovat i cizí příspěvky na LinkedIn
  • 23:57 Konec clickbaitum na LinkedIn. Platforma mění algoritmus
  • 27:33 Reklamu na Redditu bude obtížnější rozpoznat od organických příspěvků
  • 30:16 Polský marketplace Allegro už je na Slovensku
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge

Online marketingový nadšenec, tvůrce obsahu, novinář, event manažer, projektový manažer a specialista na sociální sítě… I takto by se dalo ve zkratce shrnout mé dosavadní působení. Prošel jsem si od agentur, přes práci pro korporát, až po rodinnou firmu s dobrým příběhem. Aktuálně to hrotím se Štefanem v Ecommerce Bridge. Děláme hodně, dobře a kvalitně. Říkáš, že se takového nedá? Sleduj nás a dokážeme ti, že ano! 🚀

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak se dělá online marketing v sexshopu? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)
2min. doba čtení

Jak se dělá online marketing v sexshopu? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)

Pracovali jste už někdy v „zakázaném“ segmentu? Určitě o nich dobře víte: léky, zbraně, sex… Není tak jednoduché dělat reklamu na věci, které by neměly být považovány za škodlivé. Ale reklamní systémy Google a Meta jsou bohužel striktně nastaveny, proto e-shopy nabízející toto zboží musí hledat jiné cesty. Jak se dají propagovat sexuální pomůcky a […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Jak vypadá expanze na nové trhy v praxi – hloubkový přehled a tipy (Ondřej Lipták, Dexfinity)
2min. doba čtení

Jak vypadá expanze na nové trhy v praxi – hloubkový přehled a tipy (Ondřej Lipták, Dexfinity)

Buď se můžete řídit intuicí, nebo využijete profesionálních nástrojů a dat. A to dokonce ve většině případů zdarma! Tak či onak, expanze je odpovědí na řadu problémů, které s e-shopem řešíte. Podívejte se do hloubky, jaké kroky řešit po vstupu na nový trh, kolik rozpočtu na zemi alokovat a zda vám budou fungovat stejné komunikační […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+