|
1 min. doba čtení

Magyar Posta jako povinnost, Influenceri vs META a Monetizace na Reddite | MUDROVAČKA 03/2024

Pravidelně vám přinášíme expertní články, ve kterých naše Veronika zpovídá odborníky z praxe a ti se vyjadřují na různá témata aktuálně rezonujícími světem e-commerce. Také jsme se podívali na nová nařízení Magyar Posty, klasicky jsme si probrali novinky na sociálních sítích a zjistili jsme také, zda budeme potřebovat experty na Reddit. To vše a ještě mnohem víc v naší Mudrovačce!

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Magyar Posta jako povinnost, Influenceri vs META a Monetizace na Reddite | MUDROVAČKA 03/2024
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V MUDROVAČCE se dozvíte:

  • 01:10 11 expertů: Neskončit ve spamové složce bude komplikovanější.
  • 06:04 Mají influenceři stále budoucnost? Nebo se vyplatí investovat do jiné reklamy?
  • 10:13 Magyar Posta jako povinný přepravce e-shopů na maďarském trhu
  • 13:17 Značkám na TikToku klesá míra zapojení
  • 16:51 Obsah sociálních sítí se rozšíří do profilů Google My Business
  • 19:32 V Česku se vyostřuje boj proti Temu. Údajně porušuje pravidla
  • 22:26 Firmy nyní mohou propagovat i cizí příspěvky na LinkedIn
  • 23:57 Konec clickbaitum na LinkedIn. Platforma mění algoritmus
  • 27:33 Reklamu na Redditu bude obtížnější rozpoznat od organických příspěvků
  • 30:16 Polský marketplace Allegro už je na Slovensku
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge

Online marketingový nadšenec, tvůrce obsahu, novinář, event manažer, projektový manažer a specialista na sociální sítě… Aktuálně to hrotím se Štefanem v Ecommerce Bridge. Děláme hodně, dobře a kvalitně. Říkáš, že se nedá? Sleduj nás a dokážeme ti, že ano! 🚀

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
E-commerce a „zakázaná“ témata. Jak se vypořádat s nedostatkem příležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)
1 min. doba čtení

E-commerce a „zakázaná“ témata. Jak se vypořádat s nedostatkem příležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)

Jak vybudovat silnou značku v segmentu, kde je téměř všechno zakázané? V rozhovoru se dozvíte, proč nevyužívají stránky pro dospělé ke komunikaci, jak ovlivnili influencery a co jim slovenská legislativa umožňuje víc než v Česku nebo Maďarsku. Více informací nám poskytl Matúš Porubský, Brand Manager RRP SK.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Ecommerce Bridge UPDATE 27/2025
1 min. doba čtení

Ecommerce Bridge UPDATE 27/2025

Nejnovější epizodu podcastu Ecommerce Bridge UPDATE naleznete na všech populárních platformách.    

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
TikTok Shop, reklamy ve WhatsAppu a příprava na Cyber ​​Five již během léta | MUDROVAČKA 06/2025
1 min. doba čtení

TikTok Shop, reklamy ve WhatsAppu a příprava na Cyber ​​Five již během léta | MUDROVAČKA 06/2025

Meta testuje reklamy ve WhatsAppu, TikTok mění hru v prodeji přes video, Facebook slučuje videa do Reels, Pinterest redefinuje, jak hledáme produkty, a Microsoft ukazuje, že má co říct i v oblasti reklamy. Tento díl Mudrovačky je nabitý praktickými tipy a trendy, které vám pomohou neztratit se v online prostoru, ve kterém denně vidíte stovky […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge