2 min. doba čtení

Luxusní second hand kousky naleznete také na TikToku

TikTok pokračuje v rozšiřování své nabídky – spouští kategorii "Preowned Luxury" v TikTok Shopu. Nejnovější přírůstek umožňuje uživatelům hledat a kupovat autentické luxusní módní kousky, aniž by opustily aplikaci.

Luxusní second hand kousky naleznete také na TikToku
Zdroj: TikTok

S více než 10 miliony příspěvků s hashtagem #TikTokFashion se platforma stala centrem pro určování trendů. Kromě módy jde také o návody na líčení, inspirace na outfity a udržitelnou módu. Zavedení kategorie “Preowned Luxury” je v souladu s rostoucí poptávkou po udržitelných a dostupných možnostech luxusní módy i na TikToku.

Mezi významné partnery v iniciativě patří značky jako Luxe Collective, Sellier Knightsbridge, Sign of The Times, Hardly Ever Worn It a Break Archive. Každá značka přináší do platformy svoji jedinečnou nabídku a odborné znalosti, čímž uspokojuje různorodý vkus a preference.

Jan Wilk, vedoucí provozu TikTok Shop UK, zdůrazňuje, že platforma je odhodlána rozšiřovat svůj sortiment:

„TikTok Shop je už nyní lídrem, pokud jde o obchodování založené na objevování a díky živé módní komunitě, které se na TikToku daří. To obchodníkům poskytuje jedinečnou příležitost oslovit nové publikum a zákazníky inspirativním a dostupným způsobem, jak si osvojit luxusní módu.”

Způsob, jak lidé nakupují se mění a spolu s ním i zaměření na produkty. Uživatelé objevují second hand výrobky a jsou jim otevřeni i vzhledem k udržitelnosti a zároveň lepším cenám. C2C platformy rostou na popularitě a TikTok Shop se na této vlně umí svézt.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce
3 min. doba čtení

Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce

TikTok zveřejnil čtvrtou zprávu o transparentnosti podle Zákona o digitálních službách (DSA), která poskytuje jasnější pohled na praktiky moderace obsahu na této oblíbené sociální síti. Dokument mapuje období od července do prosince 2024 a přináší několik klíčových zjištění důležitých pro e-commerce strategie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z
4 min. doba čtení

Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z

Sociální síť Yope se zaměřuje na soukromé sdílení fotografií ve skupinách. Mladí uživatelé ji rychle přijali a v současnosti si získává stále větší popularitu. Zároveň vzbuzuje velký zájem mezi venture kapitalisty. Aplikace se může pochlubit působivými čísly: denně ji využívá 800 tisíc aktivních uživatelů a měsíčně až 2,2 milionu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?
3 min. doba čtení

Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?

Nejnovější údaje od společnosti Ipsos odhalují, že zákazníci používají video platformy jako TikTok při hledání nápadů pro své nákupy. Zjistilo se, že 3 ze 4 nakupujících na TikToku považují tuto platformu za nejrelevantnější při objevování nových značek a produktů. Tento výzkum se snaží dokázat, že tradiční vyhledávače již nejsou hlavním prostředkem, skrze který spotřebitelé objevují […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+