
S více než 10 miliony příspěvků s hashtagem #TikTokFashion se platforma stala centrem pro určování trendů. Kromě módy jde také o návody na líčení, inspirace na outfity a udržitelnou módu. Zavedení kategorie “Preowned Luxury” je v souladu s rostoucí poptávkou po udržitelných a dostupných možnostech luxusní módy i na TikToku.
Mezi významné partnery v iniciativě patří značky jako Luxe Collective, Sellier Knightsbridge, Sign of The Times, Hardly Ever Worn It a Break Archive. Každá značka přináší do platformy svoji jedinečnou nabídku a odborné znalosti, čímž uspokojuje různorodý vkus a preference.
Jan Wilk, vedoucí provozu TikTok Shop UK, zdůrazňuje, že platforma je odhodlána rozšiřovat svůj sortiment:
„TikTok Shop je už nyní lídrem, pokud jde o obchodování založené na objevování a díky živé módní komunitě, které se na TikToku daří. To obchodníkům poskytuje jedinečnou příležitost oslovit nové publikum a zákazníky inspirativním a dostupným způsobem, jak si osvojit luxusní módu.”
Způsob, jak lidé nakupují se mění a spolu s ním i zaměření na produkty. Uživatelé objevují second hand výrobky a jsou jim otevřeni i vzhledem k udržitelnosti a zároveň lepším cenám. C2C platformy rostou na popularitě a TikTok Shop se na této vlně umí svézt.