Zajímá mě
13. září 2022

Štefan Polgári

Co-founder Ecommerce Bridge
13. září 2022

Live chat na e-shopu lze také delegovat. Zlepšete a zrychlíte komunikaci a vydělejte více díky Reago (Dalibor Palšovič)

2 min čtení

Dalibor Palšovič, Sales Manager z firmy Reago, nám v tomto rozhovoru přiblížil, jak přistupovat k live chatům na webu, jak o ně pečovat, řídit je, jak se dají delegovat, no a také to, jak si můžete pronajmout perfektního operátora live chatu , který vám ušetří spoustu času a zároveň zvýší konverzní poměr vašeho e-shopu.

   

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:13 Kolik e-shopů na Slovensku používá live chat?
  • 02:51 Jaké jsou hlavní benefity dobře nastaveného live chatu?
  • 05:34 Vyplatí se mít na webu „falešný“ live chat s kontaktním formulářem?
  • 07:17 Pro jak velké firmy je live chat přínosný?
  • 09:05 Ve kterých hodinách během dne píše na live chat nejvíc lidí?
  • 11:06 Kdy jsou operátoři Reago pro live chaty dostupní a jak to funguje?
  • 16:09 Jak Reago zvládá live chat e-shopu superzoo.sk?
  • 17:30 Jak se vypracuje znalostní databáze klientů?
  • 20:19 Kterým klientům se skutečně vyplatí takový rychlý zákaznický servis?
  • 22:30 Dá se nějak měřit úspěch live chatu na webu?
  • 25:04 Co všechno musí klient připravit před spoluprací s Reago?
  • 27:25 Jak se staví Reago k chatbotům?
  • 29:09 Dokáže operátor odpovědět i na otázky ohledně objednávek?
  • 31:47 Závěr

Rozhovor je připraven ve spolupráci s firmou Reago.

Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Autor článku

Štefan Polgári

Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projekt Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.