V rozhovoru se dozvíte:
- 01:13 Kolik e-shopů na Slovensku používá live chat?
- 02:51 Jaké jsou hlavní benefity dobře nastaveného live chatu?
- 05:34 Vyplatí se mít na webu „falešný“ live chat s kontaktním formulářem?
- 07:17 Pro jak velké firmy je live chat přínosný?
- 09:05 Ve kterých hodinách během dne píše na live chat nejvíc lidí?
- 11:06 Kdy jsou operátoři Reago pro live chaty dostupní a jak to funguje?
- 16:09 Jak Reago zvládá live chat e-shopu superzoo.sk?
- 17:30 Jak se vypracuje znalostní databáze klientů?
- 20:19 Kterým klientům se skutečně vyplatí takový rychlý zákaznický servis?
- 22:30 Dá se nějak měřit úspěch live chatu na webu?
- 25:04 Co všechno musí klient připravit před spoluprací s Reago?
- 27:25 Jak se staví Reago k chatbotům?
- 29:09 Dokáže operátor odpovědět i na otázky ohledně objednávek?
- 31:47 Závěr
Rozhovor je připraven ve spolupráci s firmou Reago.