2 min. doba čtení

LinkedIn zmenšil náhledové obrázky. Zvětší se, když zaplatíte

Malé náhledy na LinkedIn nejsou náhodou. Postupně budou všechny organické příspěvky obsahovat menší obrázek – ty větší, na které jsme byli zvyklí, budou vyhrazeny pro sponzorované příspěvky.

LinkedIn zmenšil náhledové obrázky. Zvětší se, když zaplatíte
Zdroj: Depositphotos

LinkedIn tuto změnu zdůvodňuje tím, že chce uživatele přimět, aby na platformě zůstali a více se zapojovali do nativního obsahu, jako jsou články a přímé aktualizace LinkedIn. Slibuje si také zvýšení zájmu o sponzorované příspěvky.

“Neustále hledáme nové způsoby, jak pomoci našim členům navazovat smysluplné kontakty a vytvářet příležitosti. Cílem LinkedIn je vytvořit kanál, který pomáhá členům cítit se propojeni se svou profesní sítí a být v obraze ohledně pracovních a kariérních témat,” uvádí platforma.

Pokud sami aktivně používáte LinkedIn nebo spravujete firemní profily, je čas přehodnotit strategii. Když si chcete udržet angažovanost, zvažte, zda se více nezaměřit na tvorbu nativního obsahu. To může zahrnovat vytváření většího počtu článků na LinkedIn nebo hledání způsobů, jak předat své sdělení přímo v rámci příspěvku, aniž byste se museli ve velké míře spoléhat na externí odkazy.

Přestože je záměrem aktualizace LinkedIn zvýšit zapojení uživatelů do platformy, přináší nové výzvy pro ty, kteří LinkedIn používají k vytváření profesních sítí a sdílení obsahu. Je to připomínka neustále se vyvíjející povahy platforem sociálních médií a nutnosti přizpůsobovat strategie pro udržení viditelnosti a zapojení.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
TikTok představuje Search Ads Campaign
3 min. doba čtení

TikTok představuje Search Ads Campaign

TikTok rozšiřuje své reklamní možnosti uvedením nové funkce Search Ads Campaign. Jejím cílem je oslovit uživatele s vysokou pravděpodobností nákupu prostřednictvím výsledků vyhledávání v aplikaci TikTok. Stále více lidí používá sociální platformy k vyhledávání produktů namísto tradičních vyhledávačů. A TikTok chce inzerentům umožnit cílení na uživatele právě v momentě, kdy aktivně hledají informace.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Uživatelé TikToku oceňují použití AI v reklamě
3 min. doba čtení

Uživatelé TikToku oceňují použití AI v reklamě

Generativní AI se stává mocným nástrojem i v reklamě. Nedávná studie TikTok Marketing Science ukazuje, že uživatelé TikToku projevují výrazně větší nadšení a obeznámenost s obsahem generovaným AI, což poskytuje cenné poznatky pro značky, které chtějí využít potenciál AI v e-commerce.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Jak nové funkce Meta pomohou e-shopům zvýšit prodeje během svátků
4 min. doba čtení

Jak nové funkce Meta pomohou e-shopům zvýšit prodeje během svátků

Období horlivého nakupování se blíží a společnost Meta představila nové funkce pro e-commerce segment. Novými nástroji chce pomoci při zvyšování prodeje a efektivnějším oslovení zákazníků. Marketéři budou mít prostor pro zvýraznění či připomenutí slev, s Location Ads dokáží oslovit turisty a svůj prostor dostanou i kamenné provozy. Tyto inovace slibují optimalizovanější a personalizovaný přístup k […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+