LinkedIn tuto změnu zdůvodňuje tím, že chce uživatele přimět, aby na platformě zůstali a více se zapojovali do nativního obsahu, jako jsou články a přímé aktualizace LinkedIn. Slibuje si také zvýšení zájmu o sponzorované příspěvky.
“Neustále hledáme nové způsoby, jak pomoci našim členům navazovat smysluplné kontakty a vytvářet příležitosti. Cílem LinkedIn je vytvořit kanál, který pomáhá členům cítit se propojeni se svou profesní sítí a být v obraze ohledně pracovních a kariérních témat,” uvádí platforma.
Pokud sami aktivně používáte LinkedIn nebo spravujete firemní profily, je čas přehodnotit strategii. Když si chcete udržet angažovanost, zvažte, zda se více nezaměřit na tvorbu nativního obsahu. To může zahrnovat vytváření většího počtu článků na LinkedIn nebo hledání způsobů, jak předat své sdělení přímo v rámci příspěvku, aniž byste se museli ve velké míře spoléhat na externí odkazy.
Přestože je záměrem aktualizace LinkedIn zvýšit zapojení uživatelů do platformy, přináší nové výzvy pro ty, kteří LinkedIn používají k vytváření profesních sítí a sdílení obsahu. Je to připomínka neustále se vyvíjející povahy platforem sociálních médií a nutnosti přizpůsobovat strategie pro udržení viditelnosti a zapojení.