2 min. doba čtení

LinkedIn vylepšuje premium balíček pro malé a střední firmy

LinkedIn představuje Premium Company Pages – funkci, která má přilákat malé a střední podniky, aby zlepšily svou prezentaci. LinkedIn chce novými nástroji pomoci podnikům zefektivnit jejich přítomnost na platformě a efektivněji generovat potenciální zákazníky.

LinkedIn vylepšuje premium balíček pro malé a střední firmy
Zdroj: Depositphotos

Vylepšené nástroje

Predplatitelia Premium Company Page budú mať k dispozícii súbor nových funkcií na propagáciu svojich firiem, ako napríklad

  • Call to Action: CTA prvky si budete moci přizpůsobit tak, aby generovaly více potenciálních zákazníků přímo ze stránky vaší společnosti.
  • Automatické pozvánky: Lidí, kteří se zajímají o vaši firemní stránku nebo obsah, budete moci automatizovaně vyzvat ke sledovali vaší stránky. K tomu bude neomezený počet zpráv k žádostem o připojení a InMail.
  • Page Visitor Insights: K dispozici dostanete cenné informace o tom, kdo navštěvuje vaši stránku.
  • Zobrazení referencí: Premium firemní stránky získají možnost zobrazit reference zákazníků v sekci Services Showcase.
  • AI Writing Assistant Tools: Umělá inteligence pomůže při vytváření a úpravě příspěvků.
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

Ceny a dostupnost

Hodnota premium firemních profilů na LinkedInu do značné míry závisí na tom, jak moc je LinkedIn součástí vaší strategie generování potenciálních zákazníků. Cena předplatného LinkedIn Premium Business začíná na 99 dolarů měsíčně, při roční platbě je poskytnuta sleva.

Zmíněná vylepšení jsou aktuálně v testovací fázi a očekává se, že do konce července budou dostupné celosvětově.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce
3 min. doba čtení

Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce

TikTok zveřejnil čtvrtou zprávu o transparentnosti podle Zákona o digitálních službách (DSA), která poskytuje jasnější pohled na praktiky moderace obsahu na této oblíbené sociální síti. Dokument mapuje období od července do prosince 2024 a přináší několik klíčových zjištění důležitých pro e-commerce strategie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z
4 min. doba čtení

Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z

Sociální síť Yope se zaměřuje na soukromé sdílení fotografií ve skupinách. Mladí uživatelé ji rychle přijali a v současnosti si získává stále větší popularitu. Zároveň vzbuzuje velký zájem mezi venture kapitalisty. Aplikace se může pochlubit působivými čísly: denně ji využívá 800 tisíc aktivních uživatelů a měsíčně až 2,2 milionu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?
3 min. doba čtení

Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?

Nejnovější údaje od společnosti Ipsos odhalují, že zákazníci používají video platformy jako TikTok při hledání nápadů pro své nákupy. Zjistilo se, že 3 ze 4 nakupujících na TikToku považují tuto platformu za nejrelevantnější při objevování nových značek a produktů. Tento výzkum se snaží dokázat, že tradiční vyhledávače již nejsou hlavním prostředkem, skrze který spotřebitelé objevují […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+