2 min. doba čtení

LinkedIn představuje nové možnosti networkování

Podle společnosti LinkedIn stráví téměř čtvrtina lidí budováním a udržováním své profesní sítě 6 – 10 hodin denně, což představuje více než 300 hodin ročně. Platforma proto postavila nové nástroje na umělé inteligenci, aby bylo budování sítě kontaktů jednodušší a relevantnější.

LinkedIn představuje nové možnosti networkování
Zdroj: Depositphotos

Abyste mohli začít budovat svou síť, je tu nová karta “Grow”, která se zaměřuje na správu vašich stávajících připojení a vyhledávání relevantních lidí, které můžete do své sítě přidat. V části “People you may know” vám LinkedIn poskytuje personalizovaná doporučení na základě miliard spojení a interakcí na platformě.

Karta “Catch up” se pak zaměřuje na objevování důvodů, proč se znovu spojit se svou sítí. Pomůže vám odhalit události, jako je nástup do nové práce, oslava pracovního výročí nebo narozenin nebo otevření nové pozice. Můžete tak oslovit své kontakty, poblahopřát jim a využít těchto příležitostí k navázání nové komunikace nebo k jejímu pokračování.

“Jednou z největších výzev při navazování kontaktů je navázat s někým první rozhovor. Prázdná stránka může být nesmírně skličující. Nyní mohou předplatitelé služby Premium využít sílu umělé inteligence, která jim pomůže sestavit zprávu, jež bude čerpat informace jak z vašeho profilu, tak z osoby, se kterou chcete konverzovat – ať už je ve vaší síti, nebo mimo ni,” říká Naman Goel, produktový ředitel společnosti LinkedIn.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
TikTok představuje Search Ads Campaign
3 min. doba čtení

TikTok představuje Search Ads Campaign

TikTok rozšiřuje své reklamní možnosti uvedením nové funkce Search Ads Campaign. Jejím cílem je oslovit uživatele s vysokou pravděpodobností nákupu prostřednictvím výsledků vyhledávání v aplikaci TikTok. Stále více lidí používá sociální platformy k vyhledávání produktů namísto tradičních vyhledávačů. A TikTok chce inzerentům umožnit cílení na uživatele právě v momentě, kdy aktivně hledají informace.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Uživatelé TikToku oceňují použití AI v reklamě
3 min. doba čtení

Uživatelé TikToku oceňují použití AI v reklamě

Generativní AI se stává mocným nástrojem i v reklamě. Nedávná studie TikTok Marketing Science ukazuje, že uživatelé TikToku projevují výrazně větší nadšení a obeznámenost s obsahem generovaným AI, což poskytuje cenné poznatky pro značky, které chtějí využít potenciál AI v e-commerce.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Jak nové funkce Meta pomohou e-shopům zvýšit prodeje během svátků
4 min. doba čtení

Jak nové funkce Meta pomohou e-shopům zvýšit prodeje během svátků

Období horlivého nakupování se blíží a společnost Meta představila nové funkce pro e-commerce segment. Novými nástroji chce pomoci při zvyšování prodeje a efektivnějším oslovení zákazníků. Marketéři budou mít prostor pro zvýraznění či připomenutí slev, s Location Ads dokáží oslovit turisty a svůj prostor dostanou i kamenné provozy. Tyto inovace slibují optimalizovanější a personalizovaný přístup k […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+