2 min. doba čtení

LinkedIn na konci měsíce zruší lookalike publika

Od 29. února 2024 nebudete moci na LinkedIn vytvářet nová lookalike publika. Data stávajících lookalike publik již nebudou obnovována. Aktivní kampaně, které takové cílení využívají, budou v období nadále doručovány pomocí statických publik.

LinkedIn na konci měsíce zruší lookalike publika
Zdroj: Depositphotos

Jak se s tím vypořádat? Platform doporučuje používat Prediktivní publika místo Lookalike publik na zdrojích dat, jako jsou seznamy kontaktů, konverze nebo data z Lead Gen Form. Další možností je rozšíření publika pro odpovídající publika a cílení na základě atributů LinkedIn, jako jsou dovednosti nebo zájmy. Tyto možnosti pomohou zvýšit dosah a identifikovat potenciální kupující s nejvyšší pravděpodobností konverze.

V březnu skončí také rozhraní Lookalike API. Zákazníci, kteří k vytváření podobných publik využívají marketingového partnera, jako je HubSpot, o tuto možnost přijdou.

U kampaní, které používají podobná publika, je třeba přidat prediktivní publika nebo povolit rozšíření publika. Nepoužitá lookalike publika budou po 30 dnech archivována a jejich použití bude statické. Archivovaná podobná publika budou vyřazena a odstraněna.

Prediktivní publika bude možné vytvořit pouze z jednoho zdroje dat (formulář Lead Gen, seznam kontaktů nebo konverze) a musí mít minimálně 300 členů. Rozšíření publika je naopak pro kampaně s prediktivními audiencemi zakázáno.

Celkově jsou tyto změny součástí snahy společnosti LinkedIn o lepší zacílení a oslovení relevantního publika pro reklamní kampaně.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce
3 min. doba čtení

Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce

TikTok zveřejnil čtvrtou zprávu o transparentnosti podle Zákona o digitálních službách (DSA), která poskytuje jasnější pohled na praktiky moderace obsahu na této oblíbené sociální síti. Dokument mapuje období od července do prosince 2024 a přináší několik klíčových zjištění důležitých pro e-commerce strategie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z
4 min. doba čtení

Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z

Sociální síť Yope se zaměřuje na soukromé sdílení fotografií ve skupinách. Mladí uživatelé ji rychle přijali a v současnosti si získává stále větší popularitu. Zároveň vzbuzuje velký zájem mezi venture kapitalisty. Aplikace se může pochlubit působivými čísly: denně ji využívá 800 tisíc aktivních uživatelů a měsíčně až 2,2 milionu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?
3 min. doba čtení

Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?

Nejnovější údaje od společnosti Ipsos odhalují, že zákazníci používají video platformy jako TikTok při hledání nápadů pro své nákupy. Zjistilo se, že 3 ze 4 nakupujících na TikToku považují tuto platformu za nejrelevantnější při objevování nových značek a produktů. Tento výzkum se snaží dokázat, že tradiční vyhledávače již nejsou hlavním prostředkem, skrze který spotřebitelé objevují […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+