
Jak se s tím vypořádat? Platform doporučuje používat Prediktivní publika místo Lookalike publik na zdrojích dat, jako jsou seznamy kontaktů, konverze nebo data z Lead Gen Form. Další možností je rozšíření publika pro odpovídající publika a cílení na základě atributů LinkedIn, jako jsou dovednosti nebo zájmy. Tyto možnosti pomohou zvýšit dosah a identifikovat potenciální kupující s nejvyšší pravděpodobností konverze.
V březnu skončí také rozhraní Lookalike API. Zákazníci, kteří k vytváření podobných publik využívají marketingového partnera, jako je HubSpot, o tuto možnost přijdou.
U kampaní, které používají podobná publika, je třeba přidat prediktivní publika nebo povolit rozšíření publika. Nepoužitá lookalike publika budou po 30 dnech archivována a jejich použití bude statické. Archivovaná podobná publika budou vyřazena a odstraněna.
Prediktivní publika bude možné vytvořit pouze z jednoho zdroje dat (formulář Lead Gen, seznam kontaktů nebo konverze) a musí mít minimálně 300 členů. Rozšíření publika je naopak pro kampaně s prediktivními audiencemi zakázáno.
Celkově jsou tyto změny součástí snahy společnosti LinkedIn o lepší zacílení a oslovení relevantního publika pro reklamní kampaně.