2 min. doba čtení

LinkedIn kupuje společnost Oribi s cílem urychlit možnosti atribuční technologie

Společnost LinkedIn oznámila uzavření dohody o akvizici izraelské společnosti Oribi, která se zabývá marketingovou analýzou. Oribi pomáhá zákazníkům získávat užitečné analytické informace a dosahovat lepších obchodních výsledků. 

LinkedIn kupuje společnost Oribi s cílem urychlit možnosti atribuční technologie

LinkedIn uvedl, že díky integraci technologie Oribi do platformy marketingových řešení budou moci jeho zákazníci využívat výhod lepší atribuce kampaní s cílem optimalizovat návratnost investic do svých reklamních strategií. 

„To znamená, že naši zákazníci budou moci snadněji měřit konverze webových stránek pomocí automatizovaných tagů a bezkódové technologie, vytvářet publika efektivnějším způsobem, a to tak, že se v první řadě zaměřují na ochranu osobních údajů,“ uvádí v prohlášení Tomer Cohen, produktový ředitel společnosti LinkedIn. 

Současný tým Oribi se připojí k LinkedIn v Tel Avivu 

V rámci dohody otevře společnost LinkedIn i novou kancelář v izraelském Tel Avivu, čímž rozšíří své pole působnosti na globální úrovni. Po uzavření transakce se očekává, že několik členů týmu Oribi, včetně zakladatelky Iris Shoor, se připojí ke společnosti LinkedIn a bude působit v telavivské kanceláři.

Zakladatelka Oribi Iris Shoor se svým týmem. zdroj: LinkedIn

Několik členů týmu Oribi, včetně zakladatelky Iris Shoor, se připojí ke společnosti LinkedIn a bude působit v telavivské kanceláři. 

„Tým Oribi přináší hluboké analytické zkušenosti, které pomohou zlepšit možnosti naší atribuční technologie. Pomůžeme marketérům najít potenciální zákazníky nebo personalistům identifikovat správné kandidáty. Akvizice nám pomůže i nadále poskytovat služby a hodnoty, které naplní potřeby našich zákazníků.“ 

Zákazníci a partneři využívají LinkedIn k budování své značky, komunikaci se svým profesionálním publikem a rozvoji podnikání. Atribuční modely umožňují získat více informací o výkonnosti reklam a mohou vám pomoci optimalizovat cesty ke konverzím.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi
4 min. doba čtení

Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi

Značky roky optimalizovaly obsah pro vyhledávače. Dnes se ale mění samotný způsob, jak lidé hledají informace, a spolu s tím i to, jak se rozhodují. Namísto krátkých dotazů se ptají na konkrétní věci, které jsou pro ně důležité. To, co bylo kdysi úsměvné, je dnes standardem, kterému se v online byznysu musíme přizpůsobit.

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?
3 min. doba čtení

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?

Vracení zboží bylo dlouho znakem dobrého zákaznického servisu. Rychlá refundace, bez otázek, bez problémů. Dnes se však mění na zkoušku důvěry v očích zákazníků i samotných značek. Data ze zahraničí ukazují, že vratek pomalu ubývá, ale zákazníci je vnímají citlivěji než před rokem.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování
3 min. doba čtení

Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování

Na Pinterestu už nepůjde jen snít o dokonalém stylu nebo bydlení. Půjde i nakupovat. Platforma mění své nástěnky na inteligentní nástroje, které vám pomohou přejít od inspirace rovnou k nákupu. Novinky se postupně zavádějí po celém světě, přičemž testování začalo v USA a Kanadě.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe