2min. doba čtení

LinkedIn kupuje společnost Oribi s cílem urychlit možnosti atribuční technologie

Společnost LinkedIn oznámila uzavření dohody o akvizici izraelské společnosti Oribi, která se zabývá marketingovou analýzou. Oribi pomáhá zákazníkům získávat užitečné analytické informace a dosahovat lepších obchodních výsledků. 

LinkedIn kupuje společnost Oribi s cílem urychlit možnosti atribuční technologie

LinkedIn uvedl, že díky integraci technologie Oribi do platformy marketingových řešení budou moci jeho zákazníci využívat výhod lepší atribuce kampaní s cílem optimalizovat návratnost investic do svých reklamních strategií. 

„To znamená, že naši zákazníci budou moci snadněji měřit konverze webových stránek pomocí automatizovaných tagů a bezkódové technologie, vytvářet publika efektivnějším způsobem, a to tak, že se v první řadě zaměřují na ochranu osobních údajů,“ uvádí v prohlášení Tomer Cohen, produktový ředitel společnosti LinkedIn. 

Současný tým Oribi se připojí k LinkedIn v Tel Avivu 

V rámci dohody otevře společnost LinkedIn i novou kancelář v izraelském Tel Avivu, čímž rozšíří své pole působnosti na globální úrovni. Po uzavření transakce se očekává, že několik členů týmu Oribi, včetně zakladatelky Iris Shoor, se připojí ke společnosti LinkedIn a bude působit v telavivské kanceláři.

Zakladatelka Oribi Iris Shoor se svým týmem. zdroj: LinkedIn

Několik členů týmu Oribi, včetně zakladatelky Iris Shoor, se připojí ke společnosti LinkedIn a bude působit v telavivské kanceláři. 

„Tým Oribi přináší hluboké analytické zkušenosti, které pomohou zlepšit možnosti naší atribuční technologie. Pomůžeme marketérům najít potenciální zákazníky nebo personalistům identifikovat správné kandidáty. Akvizice nám pomůže i nadále poskytovat služby a hodnoty, které naplní potřeby našich zákazníků.“ 

Zákazníci a partneři využívají LinkedIn k budování své značky, komunikaci se svým profesionálním publikem a rozvoji podnikání. Atribuční modely umožňují získat více informací o výkonnosti reklam a mohou vám pomoci optimalizovat cesty ke konverzím.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Vrácení zboží v Německu se drží na 11 %
3min. doba čtení

Vrácení zboží v Německu se drží na 11 %

Pro hráče v oblasti elektronického obchodování je výzvou najít rovnováhu mezi vstřícností k zákazníkům a udržením návratnosti v rozumných mezích. Podle průzkumu německé digitální asociace Bitkom zákazníci nakupující online v Německu vracejí 11 % svých nákupů.

Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+