2min. doba čtení

LinkedIn kupuje společnost Oribi s cílem urychlit možnosti atribuční technologie

Společnost LinkedIn oznámila uzavření dohody o akvizici izraelské společnosti Oribi, která se zabývá marketingovou analýzou. Oribi pomáhá zákazníkům získávat užitečné analytické informace a dosahovat lepších obchodních výsledků. 

LinkedIn kupuje společnost Oribi s cílem urychlit možnosti atribuční technologie

LinkedIn uvedl, že díky integraci technologie Oribi do platformy marketingových řešení budou moci jeho zákazníci využívat výhod lepší atribuce kampaní s cílem optimalizovat návratnost investic do svých reklamních strategií. 

„To znamená, že naši zákazníci budou moci snadněji měřit konverze webových stránek pomocí automatizovaných tagů a bezkódové technologie, vytvářet publika efektivnějším způsobem, a to tak, že se v první řadě zaměřují na ochranu osobních údajů,“ uvádí v prohlášení Tomer Cohen, produktový ředitel společnosti LinkedIn. 

Současný tým Oribi se připojí k LinkedIn v Tel Avivu 

V rámci dohody otevře společnost LinkedIn i novou kancelář v izraelském Tel Avivu, čímž rozšíří své pole působnosti na globální úrovni. Po uzavření transakce se očekává, že několik členů týmu Oribi, včetně zakladatelky Iris Shoor, se připojí ke společnosti LinkedIn a bude působit v telavivské kanceláři.

Zakladatelka Oribi Iris Shoor se svým týmem. zdroj: LinkedIn

Několik členů týmu Oribi, včetně zakladatelky Iris Shoor, se připojí ke společnosti LinkedIn a bude působit v telavivské kanceláři. 

„Tým Oribi přináší hluboké analytické zkušenosti, které pomohou zlepšit možnosti naší atribuční technologie. Pomůžeme marketérům najít potenciální zákazníky nebo personalistům identifikovat správné kandidáty. Akvizice nám pomůže i nadále poskytovat služby a hodnoty, které naplní potřeby našich zákazníků.“ 

Zákazníci a partneři využívají LinkedIn k budování své značky, komunikaci se svým profesionálním publikem a rozvoji podnikání. Atribuční modely umožňují získat více informací o výkonnosti reklam a mohou vám pomoci optimalizovat cesty ke konverzím.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
2min. doba čtení

Změny ve vedení skupiny Rohlik

Skupina Rohlik rozšiřuje svůj manažerský tým. Ředitel české pobočky Olin Novák byl jmenován generálním ředitelem pro mezinárodní obchod. Na palubu nastoupil také Martin Beháň, který vedl Tesco v Polsku.

Redakce Redakce
Přečíst článek
6min. doba čtení

Týdenní přehled Ecommerce Bridge

Dnes se podíváme na odhadované prodeje během Black Friday ve Spojených státech, prozradíme vám, který polský e-shop vstupuje na slovenský trh, a pustíme si krátkou ukázku ze zajímavého rozhovoru Štefana Polgáriho s Markem Šulíkem, který je šéfem digitálního marketingu cyklistické značky Isadore. Celý rozhovor spolu s dalšími tématy najdete jako vždy na ecommercebridge.cz.

Redakce Redakce
Přečíst článek