LinkedIn uvedl, že díky integraci technologie Oribi do platformy marketingových řešení budou moci jeho zákazníci využívat výhod lepší atribuce kampaní s cílem optimalizovat návratnost investic do svých reklamních strategií.
„To znamená, že naši zákazníci budou moci snadněji měřit konverze webových stránek pomocí automatizovaných tagů a bezkódové technologie, vytvářet publika efektivnějším způsobem, a to tak, že se v první řadě zaměřují na ochranu osobních údajů,“ uvádí v prohlášení Tomer Cohen, produktový ředitel společnosti LinkedIn.
Současný tým Oribi se připojí k LinkedIn v Tel Avivu
V rámci dohody otevře společnost LinkedIn i novou kancelář v izraelském Tel Avivu, čímž rozšíří své pole působnosti na globální úrovni. Po uzavření transakce se očekává, že několik členů týmu Oribi, včetně zakladatelky Iris Shoor, se připojí ke společnosti LinkedIn a bude působit v telavivské kanceláři.
Několik členů týmu Oribi, včetně zakladatelky Iris Shoor, se připojí ke společnosti LinkedIn a bude působit v telavivské kanceláři.
„Tým Oribi přináší hluboké analytické zkušenosti, které pomohou zlepšit možnosti naší atribuční technologie. Pomůžeme marketérům najít potenciální zákazníky nebo personalistům identifikovat správné kandidáty. Akvizice nám pomůže i nadále poskytovat služby a hodnoty, které naplní potřeby našich zákazníků.“
Zákazníci a partneři využívají LinkedIn k budování své značky, komunikaci se svým profesionálním publikem a rozvoji podnikání. Atribuční modely umožňují získat více informací o výkonnosti reklam a mohou vám pomoci optimalizovat cesty ke konverzím.