
1. Generativní AI nástroje pro tvorbu obsahu
Integrace generativní AI na LinkedIn může změnit způsob, jakým se vytváří a distribuuje obsah. AI bude pomáhat při psaní a generování příspěvků, díky čemuž můžeme očekávat atraktivnější a personalizovanější zprávy.
Pro e-commerce značky to může znamenat automatizované popisy produktů, AI vylepšené marketingové kampaně a lepší personalizovanou interakci se zákazníky. Tyto nástroje totiž mohou marketérům pomoci zefektivnit tvorbu obsahu tím, že umožní rychleji generovat různé variace příspěvků, čímž se urychlí celý proces a umožní škálování obsahové strategie.
2. Rozšířená distribuce obsahu a licence
Aktualizace licencí na LinkedIn umožňují tvůrcům a značkám distribuovat svůj obsah i mimo LinkedIn. Pro firmy i osobní profily, které chtějí zvýšit svoji přítomnost na více digitálních platformách, je to velká výhoda. Nyní můžete obsah vytvořený na LinkedInu používat také v e-mailových kampaních, blozích nebo na jiných sociálních sítích, což maximalizuje dosah a zapojení.
3. Transparentnost při moderování a doporučeních obsahu
Profily, které chtějí zvýšit viditelnost svých příspěvků na LinkedIn, by měly porozumět tomu, jak platforma doporučuje obsah. Aktualizované podmínky přinášejí větší transparentnost v tom, jak LinkedIn spravuje moderování a doporučení obsahu.
Obsah doporučení:
LinkedIn využíva algoritmy, ktoré analyzujú správanie používateľov, ako napríklad ich interakcie s príspevkami (reakcie, komentáre, zdieľania), profesijné záujmy a vzťahy medzi členmi siete. Na základe toho platforma odporúča obsah, ktorý by mohol byť pre používateľa relevantný. V tejto aktualizácii LinkedIn pridáva viac informácií o tom, aké faktory algoritmus zohľadňuje, čo umožní používateľom lepšie pochopiť, prečo sa im zobrazuje určitý obsah.
Moderování obsahu:
Moderování obsahu zahrnuje sledování, hodnocení a případné odstraňování obsahu, který porušuje pravidla komunity. Patří sem nevhodné příspěvky, spam, dezinformace nebo jiné nevhodné chování. LinkedIn uvádí, že nyní poskytuje více informací o tom, jak příspěvky moderuje, včetně postupů, které používá k identifikaci závadného obsahu a k zajištění bezpečnosti platformy.
4. Můžete se odhlásit z tréninku AI?
Jednou z citlivejších zmien je, ako LinkedIn bude používať dáta užívateľov na trénovanie svojich AI modelov. LinkedIn ponúka možnosť odhlásiť sa z tohto procesu. Avšak, ako uvádza Blake Lewitt, netýka sa to európskych používateľov:
„V současné době neumožňujeme trénování generativní umělé inteligence na datech členů z Evropského hospodářského prostoru, Švýcarska a Spojeného království a až do odvolání nebudeme toto nastavení členům v těchto regionech poskytovat..“
Pokud náhodou nespadáte do vyloučené oblasti, mějte tyto změny na paměti, zejména pokud pracujete s citlivými údaji klientů. Chcete-li se odhlásit, stačí přejít do Nastavení > Soukromí a vypnout možnost sdílení dat za účelem zlepšení generativní umělé inteligence.