3 min. doba čtení

LinkedIn aktualizuje smluvní podmínky. Co se mění?

LinkedIn zavádí od 20. listopadu 2024 změny týkající se především generativní umělé inteligence, distribuce obsahu a ochrany osobních údajů. Co byste měli vědět? Podívejte se na přehled nejdůležitějších změn.

LinkedIn aktualizuje smluvní podmínky. Co se mění?
Zdroj: Depositphotos

1. Generativní AI nástroje pro tvorbu obsahu

Integrace generativní AI na LinkedIn může změnit způsob, jakým se vytváří a distribuuje obsah. AI bude pomáhat při psaní a generování příspěvků, díky čemuž můžeme očekávat atraktivnější a personalizovanější zprávy.

Pro e-commerce značky to může znamenat automatizované popisy produktů, AI vylepšené marketingové kampaně a lepší personalizovanou interakci se zákazníky. Tyto nástroje totiž mohou marketérům pomoci zefektivnit tvorbu obsahu tím, že umožní rychleji generovat různé variace příspěvků, čímž se urychlí celý proces a umožní škálování obsahové strategie.

2. Rozšířená distribuce obsahu a licence

Aktualizace licencí na LinkedIn umožňují tvůrcům a značkám distribuovat svůj obsah i mimo LinkedIn. Pro firmy i osobní profily, které chtějí zvýšit svoji přítomnost na více digitálních platformách, je to velká výhoda. Nyní můžete obsah vytvořený na LinkedInu používat také v e-mailových kampaních, blozích nebo na jiných sociálních sítích, což maximalizuje dosah a zapojení.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

3. Transparentnost při moderování a doporučeních obsahu

Profily, které chtějí zvýšit viditelnost svých příspěvků na LinkedIn, by měly porozumět tomu, jak platforma doporučuje obsah. Aktualizované podmínky přinášejí větší transparentnost v tom, jak LinkedIn spravuje moderování a doporučení obsahu.

Obsah doporučení:

LinkedIn využíva algoritmy, ktoré analyzujú správanie používateľov, ako napríklad ich interakcie s príspevkami (reakcie, komentáre, zdieľania), profesijné záujmy a vzťahy medzi členmi siete. Na základe toho platforma odporúča obsah, ktorý by mohol byť pre používateľa relevantný. V tejto aktualizácii LinkedIn pridáva viac informácií o tom, aké faktory algoritmus zohľadňuje, čo umožní používateľom lepšie pochopiť, prečo sa im zobrazuje určitý obsah.

Moderování obsahu:

Moderování obsahu zahrnuje sledování, hodnocení a případné odstraňování obsahu, který porušuje pravidla komunity. Patří sem nevhodné příspěvky, spam, dezinformace nebo jiné nevhodné chování. LinkedIn uvádí, že nyní poskytuje více informací o tom, jak příspěvky moderuje, včetně postupů, které používá k identifikaci závadného obsahu a k zajištění bezpečnosti platformy.

Poslechněte si náš obsah Jako podcast

4. Můžete se odhlásit z tréninku AI?

Jednou z citlivejších zmien je, ako LinkedIn bude používať dáta užívateľov na trénovanie svojich AI modelov. LinkedIn ponúka možnosť odhlásiť sa z tohto procesu. Avšak, ako uvádza Blake Lewitt, netýka sa to európskych používateľov:

V současné době neumožňujeme trénování generativní umělé inteligence na datech členů z Evropského hospodářského prostoru, Švýcarska a Spojeného království a až do odvolání nebudeme toto nastavení členům v těchto regionech poskytovat..“

Pokud náhodou nespadáte do vyloučené oblasti, mějte tyto změny na paměti, zejména pokud pracujete s citlivými údaji klientů. Chcete-li se odhlásit, stačí přejít do Nastavení > Soukromí a vypnout možnost sdílení dat za účelem zlepšení generativní umělé inteligence.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce
3 min. doba čtení

Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce

TikTok zveřejnil čtvrtou zprávu o transparentnosti podle Zákona o digitálních službách (DSA), která poskytuje jasnější pohled na praktiky moderace obsahu na této oblíbené sociální síti. Dokument mapuje období od července do prosince 2024 a přináší několik klíčových zjištění důležitých pro e-commerce strategie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z
4 min. doba čtení

Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z

Sociální síť Yope se zaměřuje na soukromé sdílení fotografií ve skupinách. Mladí uživatelé ji rychle přijali a v současnosti si získává stále větší popularitu. Zároveň vzbuzuje velký zájem mezi venture kapitalisty. Aplikace se může pochlubit působivými čísly: denně ji využívá 800 tisíc aktivních uživatelů a měsíčně až 2,2 milionu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?
3 min. doba čtení

Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?

Nejnovější údaje od společnosti Ipsos odhalují, že zákazníci používají video platformy jako TikTok při hledání nápadů pro své nákupy. Zjistilo se, že 3 ze 4 nakupujících na TikToku považují tuto platformu za nejrelevantnější při objevování nových značek a produktů. Tento výzkum se snaží dokázat, že tradiční vyhledávače již nejsou hlavním prostředkem, skrze který spotřebitelé objevují […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+