1min. doba čtení

LinkedIn a e-shopy? Má smysl se mu věnovat a přináší to také výsledky! (Juraj Zaťko – Birdline)

Sociální síť LinkedIn slouží zejména k profesionálnímu spojování se s lidmi z podobných oblastí. Dokáže na ní ale uspět i B2C e-shop? A Měl by tam vůbec být? LinkedIn je takový, jak si jej postavíte a může být velmi užitečný. Jak jej dokážete využít pro vaše podnikání, i když prodáváte klasické produkty, co nejvíce z hlediska firem na této síti funguje a jak si udržet vysokou míru kredibility nám do studia Ecommerce Bridge přišel popovídat Juraj Zaťko z Birdline.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

      • 01:06 Lze brát LinkedIn i jako B2C kanál komunikace?
      • 02:44 Každý e-shop komunikuje s dodavateli, takže je i B2B…
      • 06:28 Proč by tedy e-shop měl řešit LinkedIn?
      • 08:50 Jaký to má benefit z obchodní stránky?
      • 11:22 Je výhodou při vyjednávání mít předchozí kontakt z LinkedIn?
      • 18:57 Začíná být tato sociální síť více umělá?
      • 27:57 Dá se delegovat tvorba obsahu na LinkedIn?
      • 30:16 Měla by se na tvorbě obsahu podílet celá firma?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

 

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Birdline
Tento článek ti přináší

Birdline

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Vypnuli jsme influencery a nic se nestalo (Henrieta Martinková, Annemarie Börlind)
1min. doba čtení

Vypnuli jsme influencery a nic se nestalo (Henrieta Martinková, Annemarie Börlind)

Využívání Influencerů v posledním období dostává jednu ránu za druhou. Není se čemu divit. Vysoké ceny za spolupráce, vlažné vztahy k prezentovaným produktům či službám a přílišná saturace sponzorovaných příspěvků jsou snad největšími vykřičníky z pohledu značek. Zda jsou influenceři vhodní pro každou značku, jak fungují krátkodobé kampaně oproti dlouhodobým a kam směřuje celé toto […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Pilotovaný přechod na Shoptet jako řešení pro malé i velké (Martin Murza, Murza)
1min. doba čtení

Pilotovaný přechod na Shoptet jako řešení pro malé i velké (Martin Murza, Murza)

Na trhu je množství krabicových řešení či webů na míru. Shoptet patří mezi ty nejrozšířenější. Právě díky dobré podpoře, jednoduché ovladatelnosti a jiným benefitům lidé předcházejí na tuto platformu. Z jakých řešení e-shopy nejčastěji přecházejí na Shoptet, zda jsou vhodní i pro B2B segment a jak vám v tomto celém umí pomoci agentura nám ve […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+