2 min. doba čtení

Letenky cez Uber? Společnost rozšiřuje nabídku služeb

Uber přichází s novou funkcí, která zákazníkům umožní rezervovat lety přímo v aplikaci. Zatím jen ve Velké Británii. Díky partnerství se společností Hopper, která se zabývá srovnáváním cen letenek, může Uber rozšířit nabídku svých služeb a vytvořit komplexní nástroj pro cestování.

Letenky cez Uber? Společnost rozšiřuje nabídku služeb

Rezervace letenek přes Uber

Nová funkce bude v létě k dispozici všem uživatelům Uberu ve Velké Británii. Uber nabídne zákazníkům řadu výhod včetně fixace jízdného, záruky zrušení letu, možnosti zrušit a změnit let bez udání důvodu a VIP podpory. Uber plánuje nabízet vnitrostátní i mezinárodní lety.

Andrew Brem, generální ředitel společnosti Uber UK, k tomu řekl: “Jsme rádi, že můžeme přivítat rezervaci letenek jako nejnovější přírůstek do naší nabídky služeb. Ať už cestujete služebně, nebo za zábavou, naše nová funkce vám umožní snadno a pohodlně rezervovat a spravovat lety – v aplikaci Uber stačí minuta. Díky této funkci je naše aplikace o krok blíž tomu, aby se stala skutečně komplexním řešením pro všechny potřeby zákazníků.”

Frederic Lalonde, generální ředitel a spoluzakladatel společnosti Hopper, dodal: “Naše iniciativa B2B, Hopper Cloud, umožnila zcela bezproblémovou integraci našich služeb pro spolujízdu do ekosystému Uberu. Tato nová spolupráce nabídne uživatelům Uberu široký výběr, transparentnost a flexibilitu při rezervaci letů, a to vše na jednom místě a v aplikaci, na kterou jsou zvyklí.”

Zdroj: Fintechcowboys

Týdenní podcast UPdate

Levnější letenky?

Uber tímto krokem vstupuje do oblasti rezervací letenek a posiluje svou pozici komplexní cestovní platformy. Zákazníci ve Velké Británii se mohou těšit na pohodlnější a transparentnější způsob rezervace letů. Je třeba dodat, že tímto krokem Uber také následuje trend velkých technologických společností, které se snaží konsolidovat co nejvíce aplikací a funkcí pod jednu střechu.

Z obchodního hlediska je také důležité poznamenat, že v oblasti aplikací pro sledování letů existuje poměrně velký počet společností, a proto existuje silná cenová konkurence. Bude zajímavé sledovat, co se stane s odvětvím po vstupu velké společnosti, jako je Uber, která je schopna fungovat se ztrátou, a tím stanovit likvidační cenu pro řadu svých konkurentů v odvětví.

Credit: Coverager.com

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Proč na LinkedIn vsadit na video obsah? Angažovanost roste, algoritmus nahrává
3 min. doba čtení

Proč na LinkedIn vsadit na video obsah? Angažovanost roste, algoritmus nahrává

Pokud jste ještě nezačali využívat video na LinkedInu, pravděpodobně je ten správný čas. Sledovanost videí na platformě loni meziročně vzrostla o 36 %. Navíc video příspěvky generují 1,4× vyšší zapojení ve srovnání s jinými formáty. Chopte se příležitosti a využijte nové informace přímo od LinkedInu.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Značky chtějí soudržnost mobilní strategie, ale bojují s chaosem. Nová data ukazují proč
4 min. doba čtení

Značky chtějí soudržnost mobilní strategie, ale bojují s chaosem. Nová data ukazují proč

Mobily pohlcují polovinu veškeré digitální pozornosti a náklady na získání zákazníka rostou rychleji než rozpočty. Pokud se o mobilní strategii stará každý tým po svém a nikdo ji pevně neřídí, výsledkem jsou nekoordinované kampaně, nejednotný zážitek a promarněné příležitosti. Ve hře není jen engagement, ale i schopnost značky udržet si místo na trhu. Jak tedy […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
U reklam v segmentu zdraví vítězí fakta. Sliby na důvěru nestačí
5 min. doba čtení

U reklam v segmentu zdraví vítězí fakta. Sliby na důvěru nestačí

V roce 2025 utratí značky v segmentu zdraví, farmacie a zdravotnictví v USA za reklamu více než 31 miliard dolarů – což je více než v odvětvích jako telekomunikace, cestování či technologie. I když značky investují miliardy, jen malá část spotřebitelů důvěřuje zdravotnické reklamě více než jiné.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+