Výraz lead v marketingové oblasti označuje zejména získání zákazníka. Je to také jeden z druhů konverze. Leadem označujeme zákazníka, který projevil zájem o náš produkt nebo službu. Tito zákazníci jsou základem úspěšného marketingu a některé společnosti za tyto zákazníky i platí. Výraz lead má souvislost i s Lead Generation marketingem, jehož primárním úkolem je takovéto zákazníky získávat a snažit se navázat s nimi nákupní vztah i v budoucnosti.
Co je to digitální garáž?
Digitální garáž Google je bezplatný online vzdělávací program. Umožňuje rozšířit a posílit vaše dovednosti prostřednictvím kurzů digitálního marketingu. Možná dokonce získáte práci, po které jste toužili, a začnete novou kariéru. Odebírejte pravidelný ecommerce newsletter Přihlaste se do denního, nebo týdenního newsletteru, se kterým vám nic neunikne 🚀 Denní newsletter Týdenní newsletter Emailová adresa: Přihlášením do […]