3 min. doba čtení

Kvalita a logo ve videích na Instagramu: Nová pravidla, která mohou ovlivnit váš dosah

Instagram přináší několik změn, které jsou důležité pro všechny, kdo tuto platformu používají k prezentaci svých produktů. Adam Mosseri, šéf Instagramu, nedávno odpovídal na dotazy uživatelů týkající se dvou klíčových témat: Jak se upravuje kvalita videa a dosah u videí s vlastním logem?

Kvalita a logo ve videích na Instagramu: Nová pravidla, která mohou ovlivnit váš dosah
Zdroj: Depositphotos

Úprava kvality videí na základe zapojenia

Není pochyb o tom, že obliba video formátu mezi uživateli roste. Zároveň se však často mění podmínky jejich používání nebo podpory. Nedávné zprávy z Instagramu říkají, že kvalita videí na platformě se dynamicky mění podle toho, jakého zapojení (lajků, komentářů, sdílení) video dosáhne. Videa s vysokou mírou zapojení budou mít i nadále nejvyšší kvalitu. Mění se však přístup k obsahu, který časem ztrácí sledovanost. Tato videa se mohou zobrazovat v nižším rozlišení.

Cílem je efektivně spravovat zdroje a upravovat kvalitu podle toho, jak je příspěvek populární. Pokud video nějakou dobu leželo v “digitálním prachu”, ale později začne jeho aktivní sledovanost opět růst, Instagram automaticky obnoví jeho kvalitu.

Mosseri ve videu vysvětlil, proč jsou některá starší videa méně kvalitní: „Menší tvůrci neměli v minulosti na Instagramu dostatečný dosah a my to chceme změnit. Proto zavádíme některé změny ve způsobu vyhodnocování doporučení, abychom menším tvůrcům dali větší šanci prosadit se.“

Tyto úpravy mohou ovlivnit to, jak uživatelé vnímají produkty, proto je důležité, aby profesionálové v oblasti elektronického obchodování zajistili, že jejich obsahu bude věnována dostatečná pozornost ihned po jeho zveřejnění.

Mosseri také dodal, že uživatelům se slabším internetovým připojením se budou videa zobrazovat v nižší kvalitě, aby se rychleji načítala.

Použití vlastního loga ve videích Reels

Mosseri reagoval na otázky týkající se dopadu videí s logem nebo vodoznakem. Z jeho vyjádření vyplývá, že Instagram nebude omezovat dosah videí, která obsahují vlastní logo. Problémem jsou loga jiných aplikací, například TikTok, která Instagram při doporučování omezuje. Pokud však video obsahuje logo vaší značky nebo firmy, nemusíte se obávat sníženého dosahu.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Co to znamená pro e-commerce značky?

Klíčem k úspěchu na Instagramu je počáteční zapojení, aby videa zůstala co nejkvalitnější a zlepšila svůj vizuální dopad na potenciální zákazníky. Do videí lze také bezpečně přidávat vlastní logo bez obav o dosah, což je ideální příležitost k budování identity značky přímo v obsahu. Tyto změny mohou pomoci zlepšit prezentaci produktů a Instagram zároveň přizpůsobuje kvalitu videí tak, aby divákům poskytoval co nejlepší zážitek.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce
3 min. doba čtení

Moderování obsahu na TikToku: Nová data EU a jejich vliv na e-commerce

TikTok zveřejnil čtvrtou zprávu o transparentnosti podle Zákona o digitálních službách (DSA), která poskytuje jasnější pohled na praktiky moderace obsahu na této oblíbené sociální síti. Dokument mapuje období od července do prosince 2024 a přináší několik klíčových zjištění důležitých pro e-commerce strategie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z
4 min. doba čtení

Yope: Nová aplikace, která dobývá srdce generace Z

Sociální síť Yope se zaměřuje na soukromé sdílení fotografií ve skupinách. Mladí uživatelé ji rychle přijali a v současnosti si získává stále větší popularitu. Zároveň vzbuzuje velký zájem mezi venture kapitalisty. Aplikace se může pochlubit působivými čísly: denně ji využívá 800 tisíc aktivních uživatelů a měsíčně až 2,2 milionu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?
3 min. doba čtení

Nová éra objevování: Proč TikTok zastiňuje tradiční vyhledávače?

Nejnovější údaje od společnosti Ipsos odhalují, že zákazníci používají video platformy jako TikTok při hledání nápadů pro své nákupy. Zjistilo se, že 3 ze 4 nakupujících na TikToku považují tuto platformu za nejrelevantnější při objevování nových značek a produktů. Tento výzkum se snaží dokázat, že tradiční vyhledávače již nejsou hlavním prostředkem, skrze který spotřebitelé objevují […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+