|
2 min. doba čtení

Krotíme překladač nebo jak využít strojový překlad na maximum (Jakub Absolon, ASAP-Translation)

Překlady textů příchodem umělé inteligence zažívají velký rozmach. Jakýkoli dlouhý text si jen hodíte do ChatGPT a do pár vteřin máte hotovo. A ještě se těšíte, jak super jste ušetřili. Ale je to opravdu tak kvalitní, jak se na první pohled zdá? Proč byste měli mít vytvořený vlastní glosář slov při překládání velkého množství textů, zda může překlad jedné AI kontrovat druhá AI a zda musí být zdrojové podklady při strojovém překladu v angličtině nám řekl Jakub Absolon, CEO ASAP-Translation.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Krotíme překladač nebo jak využít strojový překlad na maximum (Jakub Absolon, ASAP-Translation)
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 02:22 Dá se nějak upravovat text v překladačích?
  • 04:15 Můžete si vytvořit vlastní model umělé inteligence?
  • 08:53 Jaká slova je vhodné přidávat do glosáře?
  • 15:22 Jaký je rozdíl mezi LLM modely a klasickými modely?
  • 18:04 Je snadné připravit si glosář pro kontrolu textů?
  • 19:39 Může překlad jedné AI kontrolovat druhá AI?
  • 22:45 Co je dynamické řízení kvality překladu?
  • 24:24 Jsou rozdíly mezi překladači?
  • 25:49 Musí být zdrojové podklady v angličtině?
  • 27:27 Zhoršují se překlady učením a přizpůsobováním v průběhu času?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Tento článek ti přináší

ASAP-translation.com

ASAP-translation.com poskytuje překladatelské a tlumočnické služby již více než 22 let, během kterých zrealizovala přes 175 000 projektů. Nabízí překlady od strojních až po ISO 17100 s dvojitou kontrolou, specializuje se na titulkování, SEO, copywriting a posteditaci strojového překladu. Pro e-commerce vyvíjí zákaznické překladače na přesnější výsledky. Slogan „Slova, kterým věříte“ vystihuje její důraz na kvalitu a důvěryhodnost v jazykové komunikaci a lokalizaci.

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
E-commerce a „zakázaná“ témata. Jak se vypořádat s nedostatkem příležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)
1 min. doba čtení

E-commerce a „zakázaná“ témata. Jak se vypořádat s nedostatkem příležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)

Jak vybudovat silnou značku v segmentu, kde je téměř všechno zakázané? V rozhovoru se dozvíte, proč nevyužívají stránky pro dospělé ke komunikaci, jak ovlivnili influencery a co jim slovenská legislativa umožňuje víc než v Česku nebo Maďarsku. Více informací nám poskytl Matúš Porubský, Brand Manager RRP SK.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Ecommerce Bridge UPDATE 27/2025
1 min. doba čtení

Ecommerce Bridge UPDATE 27/2025

Nejnovější epizodu podcastu Ecommerce Bridge UPDATE naleznete na všech populárních platformách.    

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
TikTok Shop, reklamy ve WhatsAppu a příprava na Cyber ​​Five již během léta | MUDROVAČKA 06/2025
1 min. doba čtení

TikTok Shop, reklamy ve WhatsAppu a příprava na Cyber ​​Five již během léta | MUDROVAČKA 06/2025

Meta testuje reklamy ve WhatsAppu, TikTok mění hru v prodeji přes video, Facebook slučuje videa do Reels, Pinterest redefinuje, jak hledáme produkty, a Microsoft ukazuje, že má co říct i v oblasti reklamy. Tento díl Mudrovačky je nabitý praktickými tipy a trendy, které vám pomohou neztratit se v online prostoru, ve kterém denně vidíte stovky […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge